Wątek: Błędy w Play24 we wszystkich taryfach

Strona 14 z 16 PierwszyPierwszy ... 41213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 154
  1. #131
    Hardcore Player Awatar Dorotea
    Dołączył
    Aug 2016
    Posty
    2,161
    Nie kłopocz się moim zgłoszeniem, jest rozpatrywane od kilku tygodni, ale to nic, jak minie termin ustawowy na odpowiedź będę widziała co robić dalej.

    Oczekuję informacji w sprawie, o której Play doskonale wie nie tylko z tego wątku lecz choćby stąd:
    http://tlp.is/wiadomosci/taryfy-prom...te-play24-ussd

    Użytkownicy po zalogowaniu się do Play24 nie widzieli również niektórych usług. Na przykład w taryfach internetowych zabrakło Nocnego Transferu, Weekendów bez Limitu i Formuły WWW.
    Nie widzieli i nie widzą wspomnianych usług, a Pani Ewa Sankowska-Sieniek do dzisiaj nie ustosunkowała się do tego faktu.
    Ostatnio edytowane przez Dorotea ; 12-08-2019 o 13:27

  2. #132
    Hardcore Player
    Dołączył
    Nov 2017
    Posty
    1,249
    Żeby się do czegoś ustosunkować to trzeba mieć o tym pojęcie. Ta Pani potrafi tylko kłamać na zamówienie jak na Telepolis gdzie mówiła bzdury o Play24, za to jej placą .Złapałem ją na kłamstwie jak małe dziecko pokazując odpowiedzi systemu bilingowego na kod USSD *111#.
    To jest teraz ta nowa jakość w spółce P4, na tym forum mamy z nią do czynienia już od dawna. To taka taktyka strusia albo mówiąc kolokwialnie rżnięcie głupa.

  3. #133
    Nie mogę ustosunkować się do treści zawartych na innej stronie. Wiążąca jest odpowiedź na zgłoszenie.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  4. #134
    Hardcore Player Awatar Dorotea
    Dołączył
    Aug 2016
    Posty
    2,161
    A możesz się ustosunkować do oferty Play w omawianym zakresie i ustalić, czy w/w usługi zostały wycofane?
    https://forumplay.pl/showthread.php/...l=1#post509900

    Użytkownicy taryf Play Internet na Kartę tego właśnie oczekują zamiast dopytywania się o nr zgłoszeń.
    Ostatnio edytowane przez Dorotea ; 13-08-2019 o 14:21

  5. #135
    @Dorotea jeżeli stworzono zgłoszenie w tej sprawie poczekaj w takim razie na jego rozwiązanie.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  6. #136
    Mija miesiąc a moje zgłoszenie jest dalej rozpatrywane i "dodatkowo analizowane" kpina! Żadnej informacji na temat wycofanych usług. To Jest Dramat...

  7. #137
    Pomoc Play Hardcore Player Awatar Play4You2
    Dołączył
    Aug 2012
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    32,813
    @buszmen20 Podaj mi proszę numer tego zgłoszenia. Przekażę je do realizacji.

  8. #138
    A zatem to już pewne nocny transfer i weekendy bez limitu zostały wycofane z PINK dziś otrzymałem odpowiedz
    "Niestety w dniu 17 lipca 2019 wycofaliśmy obie wskazane usługi "nocny transfer" oraz "weekendy bez limitu", dlatego nie może Pan ich włączyć w Play24. Przepraszam za powstałe niedogodności oraz wydłużony czas realizacji Pana zgłoszenia. Weryfikowałam sprawę wycofanych usług z odpowiednim działem i dziś otrzymałam odpowiedź.
    Celem rekompensaty przyznałam Panu jednorazowy rabat w wysokości 5 zł na konto główne Pana numeru"

    Dziękuje dobranoc.

  9. #139
    Hardcore Player
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    2,477
    Cytat Zamieszczone przez buszmen20 Zobacz posta
    A zatem to już pewne nocny transfer i weekendy bez limitu zostały wycofane z PINK dziś otrzymałem odpowiedz
    "Niestety w dniu 17 lipca 2019 wycofaliśmy obie wskazane usługi "nocny transfer" oraz "weekendy bez limitu", dlatego nie może Pan ich włączyć w Play24. Przepraszam za powstałe niedogodności oraz wydłużony czas realizacji Pana zgłoszenia. Weryfikowałam sprawę wycofanych usług z odpowiednim działem i dziś otrzymałam odpowiedź.
    Celem rekompensaty przyznałam Panu jednorazowy rabat w wysokości 5 zł na konto główne Pana numeru"

    Dziękuje dobranoc.
    Zwróc sie pisemnie , bo ja niestety nie mam już PINKa, o wskazanie sposobu poinformowanie osób korzystających o wycofaniu tych usług i niech zrobi tak każdy kto ma jeszce PINKa . A potem do UKE,do UOKIK i dalej już wiadomo.
    Ostatnio edytowane przez ujawniacz prawdy ; 20-08-2019 o 17:01

  10. #140
    Hardcore Player Awatar Dorotea
    Dołączył
    Aug 2016
    Posty
    2,161
    Cytat Zamieszczone przez buszmen20 Zobacz posta
    A zatem to już pewne nocny transfer i weekendy bez limitu zostały wycofane z PINK dziś otrzymałem odpowiedz
    "Niestety w dniu 17 lipca 2019 wycofaliśmy obie wskazane usługi "nocny transfer" oraz "weekendy bez limitu", dlatego nie może Pan ich włączyć w Play24. Przepraszam za powstałe niedogodności oraz wydłużony czas realizacji Pana zgłoszenia. Weryfikowałam sprawę wycofanych usług z odpowiednim działem i dziś otrzymałam odpowiedź.
    Celem rekompensaty przyznałam Panu jednorazowy rabat w wysokości 5 zł na konto główne Pana numeru"

    UPC dostało właśnie rekordową karę za łamanie praw konsumentów, odnoszę wrażenie, że P4 idzie tą samą drogą i to od dawna.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •