Wątek: Reklamacja w play to koszmar

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Reklamacja w play to koszmar

    Doradca biznesowy samozwańczo wychodząc przed szereg przedluzył mi umowe na 2 numerach. Zawarice aneksu bez telefonu.

    Reklamacja w Play od poczatku od grudnia, a Play twierdzi ze umowa jest przedluzona po mojej zgodzie. Na pytania o to gdzie te zgode milczy. Ostatnio decyzyjna osoba z dzialu reklamacji powolala sie na jakis sms ktory podobno zatwierdzał ten aneks ale takiego sms w archiwum sms nie ma i nie było Pytam wiec o tresc tego sms co dostalam w odpowiedzi prosze -


    Szanowny Panie,

    otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło aneksu dla numerów: (...) i (...). Poniżej przedstawiam wyjaśnienia, które dla Pana przygotowałam.


    Szczegóły sprawy
    13 marca 2019 roku w zgłoszeniu 207307172 wysłaliśmy do Pana odpowiedź w sprawie zawartego aneksu. Wyjaśnienia, które Panu przedstawiliśmy były prawidłowe. Warunki wprowadziliśmy zgodnie z wybraną ofertą. Rozpatrując Pana reklamację skontaktowaliśmy się z doradcą biznesowym, który poinformował, że wyraził Pan zgodę na nowe warunki. Pana reklamację uznaliśmy za niezasadną. W odwołaniu 207951743 potwierdziliśmy naszą decyzję, opisaną w reklamacji. Dlatego obowiązująca pozostaje odpowiedź ze zgłoszenia 207307172.


    Decyzja
    Zgłoszenie pozostawiam bez rozpatrzenia, ponieważ wyczerpał Pan drogę postępowania reklamacyjnego.
    I Proszę wczesniejsza na ktora sie obecnie powolują



    Kontaktowałam się z Pana doradcą biznesowym, który potwierdził, że wyraził Pan zgodę na zmianę warunków oferty.

    Przepraszam, jeśli obsługa naszego doradcy biznesowego nie spełniła Pana oczekiwań. Staramy się, żeby jakość naszej obsługi była jak najlepsza.


    Decyzja
    Ponieważ usługi świadczymy zgodnie z warunkami umowy, Pana reklamację uznałam za niezasadną.


    Pozostaje mi sąd ! Super extra Play chyba nie sadzicie ze odpuszcze tak ewidentne oszustustwo.
    Pozatym Play ma obowiazek mi przekazac spsosob w jaki podobno te umowe przedluzalem jesli bylo to na odleglosc
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 11-04-2019 o 21:32 Powód: Usunięcie numeru telefonu

  2. #2
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    44,484
    Przenoszę do działu pomoc play.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  3. #3
    Witaj, dziękuję, że nam o tym napisałeś. Postaram się jak najskuteczniej i naszybciej pomóc. Pozwól, że na początek zadam Ci kilka pytań.
    1. Czy masz numer otwartego zgłoszenia w tej sprawie?
    Jeżeli tak, prosze podaj mi go. Jeżeli nie, utwórz koniecznie zgłoszenie, abyśmy mogli działać.
    2. Czy masz umowę do tego aneksu? Powinieneś ją otrzymać.
    3. Czy kontaktowałeś się z doradcą? Jakie on przedstawił Tobie wyjaśnienia?


    W systemie łatwo zweryfikować, w jaki sposób została wprowadzona oferta, czy w salonie, czy podczas rozmowy telefonicznej, czy klient sam zrobił to przez stronę internetową. Nie rozumiem, dlaczego nie otrzymałeś takiej informacji. SMS to także nie jest forma potwiedzenia i zgody na przedłużenie umowy, dlatego takie wyjaśnienie nie powinno mieć miejsca. Chybaże chodzi o jakiegoś innego SMSa.
    Bardzo Cię przepraszam za wszystkie nieprzyjemności, jakie Cię spotkały przez naszych pracowników. Wyjaśnimy to. I jeżeli faktycznie nie wyraziłeś zgody na przedłużenie umowy, a doradca zrobił to samowolnie, zostaną wyciągnięte konsekwencje.
    Jednak, aby można było potwierdzić na 100%, trzeba zweryfikować sprawę raz jeszcze.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  4. #4
    Cytat Zamieszczone przez Renfre Zobacz posta

    Kontaktowałam się z Pana doradcą biznesowym, który potwierdził, że wyraził Pan zgodę na zmianę warunków oferty.


    Z tym to na Policje i prokuraturę a nie do konsultantów play. Szkoda czasu.

  5. #5
    Doradca na poczatku nie odbierał potem twierdził ze kolega cos blednie naklikał i juz to odkreca potem juz wcale nie odbierał

    209484795 aktualne zgloszenie

    Caly czas rozpatrujacy reklamacje twierdza ze aneks byl zatwierdzony rozmową z doradcą

    - tylko ze te rozmowy nie sa nagrywane wiec nie sa w stanie tego zweryfikowac gdyby byly takie nagrania sprawa byla by prosta bo wyraznie zaznaczalem ze nie chce jeszcze podejmowac decyzji

    W tej sytuacji play nie ma zadnego mojego wyrazenia woli zawarcia aneksu
    Ciagle prosze o sprawdzenie tego jednego Jak wedlug play zatwierdzilem aneks i ciagle jak mantre slysze ze doradca tak twierdzi wtf?

  6. #6
    Przesłałem zgłoszenie do realizacji. O szczegółach poinformuje Cię Obsługa Klienta.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  7. #7
    Obsługa Klienta zapewne zamknie zgłoszenie i wyśle SMSa z informacją że już wcześniej odpowiedzieli na Twoje zgłoszenie i nie mają nic więcej do dodania. Wtedy polecam skargę do UKE. Ich interwencja często bywam pomocna.

  8. #8
    Moderator Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    35,454
    Brak nowych wpisów w wątku.
    Temat zamykam.

    W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW do Moderatorów: Jahu lub Xaviero wątek zostanie ponownie otwarty.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •