Wątek: Czy Play myśli wypłacić odszkodowanie klientom których dane zostały upłynnione :).

Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 69
  1. #1

    Czy Play myśli wypłacić odszkodowanie klientom których dane zostały upłynnione :).

    Najpierw link: https://zaufanatrzeciastrona.pl/post...ekly-do-sieci/

    A teraz pytanie jakim kurcze cudem takie cuda u was i czy zamierzacie wypłacać odszkodowania osobom pokrzywdzonym . Rodo niby działa ale was to chyba jakimś cudem omija szerokim łukiem .

  2. #2
    Dzień dobry, Play na pewno dokładnie wyjaśni tę sprawę.
    Ostatnio edytowane przez Play4You ; 20-06-2018 o 08:54 Powód: błąd
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3
    Wiesz @Play4You pytam bo nie bardzo rozumię jak do takiego czegoś mogło dojść (No dobra rozumię ale pojąć nie mogę), że w sumie dowiadujemy się o tym od osób trzecich. Pisząc my, mam na myśli także firmę Play. Powinniście montować jakieś programy szpiegujące które by zapisywały info gdy ktoś kopiuje tak wielką bazę danych i wysyła alert w odpowiednie miejsce. Wtedy można by to wychwycić a tak to jest jakaś paranoja. Przecież to są dane wrażliwe i w odpowiednich rękach są bardzo groźne . A ktoś to sprzedaje za śmieszne 2k zł.
    Ostatnio edytowane przez Riddick1500 ; 15-06-2018 o 11:34

  4. #4
    Hardcore Player Awatar Dorotea
    Dołączył
    Aug 2016
    Posty
    1,923
    Nie mam otwartych żadnych zgłoszeń, zgód marketingowych itp. Play do mnie wydzwania.

  5. #5
    Play weryfikuje te sprawę już od dłuższego czasu i na pewno zajmie się nią w sposób należyty.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  6. #6
    Hardcore Player Awatar Dorotea
    Dołączył
    Aug 2016
    Posty
    1,923
    Nawet się zdziwiłam, jak zobaczyłam ich numer w nieodebranych, czego mogą chcieć. Czyżby moje dane wyciekły? Na szczęście za pomocą UKE zmusiłam Play do usunięcia danych nadmiarowych więc w razie czego nie będę w najgorszej sytuacji.

  7. #7
    Problem w tym @Play4You, że to co raz dostało się do sieci to już z niej nie zniknie. Innymi słowy co byś Cię nie zrobili to tych danych nie da się skasować z sieci. I jest duże prawdopodobieństwo, że ktoś zrobi z tego użytek. A potem trzeba będzie bujać się po sądach .

    @Dorotea czyżby jedna z pierwszych poszkodowanych ?
    Ostatnio edytowane przez Riddick1500 ; 15-06-2018 o 11:41

  8. #8
    Cytat Zamieszczone przez Dorotea Zobacz posta
    Nawet się zdziwiłam, jak zobaczyłam ich numer w nieodebranych, czego mogą chcieć. Czyżby moje dane wyciekły? Na szczęście za pomocą UKE zmusiłam Play do usunięcia danych nadmiarowych więc w razie czego nie będę w najgorszej sytuacji.
    "dane nadmiarowe" - czyli jakie? Proszę o więcej szczegółów.

  9. #9
    Cytat Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
    Play weryfikuje te sprawę już od dłuższego czasu i na pewno zajmie się nią w sposób należyty.
    Czy wyciek danych był przed RODO? Dlaczego nic na ten temat nie było w ogólnodostępnych mediach lub na blogu Play. Czy nie jest tak że operator jest zobowiązany do ogłoszenia w mediach że wyciekły dane? To naprawdę jest niepokojące! Już kiedyś pisałam że Play ( i inni operatorzy sieci komórkowych, kablowych, TV, VOD itp.) powinno uznawać profil zaufany ( banki go akceptują, ZUS, EPUAP i strony rządowe.gov). Skoro mogę przy pomocy profilu zaufanego złożyć wniosek o dowód osobisty, prawo jazdy czy też ubiegać się o 500+ , to dlaczego operatorzy nie chcą honorować profilu zaufanego? Nie było by wtedy takich problemów jak ten opisany wyżej.

  10. #10
    Hardcore Player Awatar Dorotea
    Dołączył
    Aug 2016
    Posty
    1,923
    @Yula
    Nadmiarowe, czyli wszystko poza minimum (imię, nazwisko, PESEL), które wymaga ustawa do rejestracji prepaid. Kazałam usunąć adres zamieszkania i korespondencyjny, serię i nr dowodu. Nie od razu chcieli to uczynić, dopiero interwencja UKE pomogła. Klienci abonamentowi oczywiście są w gorszej sytuacji, bo Play przetwarza komplet ich danych.

    @Riddick1500
    Będę relacjonować, ale może nie mieć związku, bo mam maila, że odpięli mi jeden nr od konta, co się zgadza, bo przeniosłam go do innej sieci. Może w tej sprawie chcieli się skontaktować choć podobno tak nie robią. Jeśli ponowią kontakt postaram się odebrać i dowiedzieć o co chodzi.
    Ostatnio edytowane przez Dorotea ; 15-06-2018 o 12:09

Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •