Wątek: Play nie umie rozwiązać problemu z LTE

Strona 1 z 12 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 119
  1. #1

    Play nie umie rozwiązać problemu z LTE

    Witam,
    to już 3 post jaki piszę na tym forum dotyczący tego samego problemu z którym Play nie umie sobie poradzić w żaden sposób i nie ma pojęcia tak naprawdę co jest nie tak. Problem występuję z połączeniem w technologi LTE.

    Nowy telefon LGV30 z nakładką Play-a w jednym mieście w Polsce ( Dębica) nie ma możliwości korzystania z LTE tzn telefon łączy się tak jakby z nadajnikiem LTE ale od razu znika z niego ikona LTE , wtedy ja nie mam wcale internetu oraz nie można się do mnie dodzwonić. Przypadłość taka występuję tylko w tej jednej miejscowości na wszystkich nadajnikach Play ( w sumie 3), na roamingu orange łączy się bez problemu. Jak tylko wyjadę z Dębicy wszystko działa bez problemu ( zjeździłem już polske we wszystkie strony wszędzie było ok). Telefon już 2 razy był w serwisie LG ponieważ myślałem że jest uszkodzony no ale okazało się że winny od początki jest Play i jego nadajniki w Dębicy. Temat jest o tyle ciekawy że jak przełożę kartę do swojego starego telefonu LTE działa bez problemu. Aktualnie w Dębicy ustawiłem w telefonie zasięg 2G i 3G i tylko tak mogę użytkować ten telefon u siebie bo nie wiem kiedy on mi się zechce przełączyć na LTE play i do mnie się nie będzie można dodzwonić.

    Czy ktokolwiek jest w stanie chociaż naprowadzić na przyczynę takiego problemu ? Ustawienia były już restartowane, APN-y sprawdzone ( w sumie wszystko działa poza Dębicą także musi być dobrze), nikt nie ma bladego pojęcia gdzie jest przyczyna problemu...

  2. #2
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    41,388
    Przenoszę do działu pomoc play
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  3. #3
    Witaj @bony, czy masz numer otwartego zgłoszenia w swojej sprawie?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  4. #4
    Nie mam , co tydzień tak sama odpowiedź :
    Szczegóły sprawy
    Ponownie zweryfikowałam opisaną przez Państwa sytuację oraz przedstawione argumenty. Potwierdzam, że informacje przekazane
    w odpowiedzi na poprzednie zgłoszenie są prawidłowe.
    Odpowiedź na zgłoszenie numer 183979246, została przesłana do Państwa 12 lutego 2018 roku.
    Decyzja
    Droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana. Zgłoszenie pozostawiam bez rozpatrzenia.

    Na razie czekam na to co mój opiekun biznesowy załatwi ( ponoć coś główkują ) ale wątpię czy coś to da.
    Nie wiedzą co zrobić to piszą że już postępowanie zakończone ... Oczywiście tak sprawy nie zostawię

  5. #5
    Pomoc Play Hardcore Player Awatar Play4You2
    Dołączył
    Aug 2012
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    29,813
    Cytat Zamieszczone przez bony Zobacz posta
    Nie mam , co tydzień tak sama odpowiedź :
    Szczegóły sprawy
    Ponownie zweryfikowałam opisaną przez Państwa sytuację oraz przedstawione argumenty. Potwierdzam, że informacje przekazane
    w odpowiedzi na poprzednie zgłoszenie są prawidłowe.
    Odpowiedź na zgłoszenie numer 183979246, została przesłana do Państwa 12 lutego 2018 roku.
    Decyzja
    Droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana. Zgłoszenie pozostawiam bez rozpatrzenia.

    Na razie czekam na to co mój opiekun biznesowy załatwi ( ponoć coś główkują ) ale wątpię czy coś to da.
    Nie wiedzą co zrobić to piszą że już postępowanie zakończone ... Oczywiście tak sprawy nie zostawię
    @bony, jeśli droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana, w stopce odpowiedzi znajdziesz informację o dalszych możliwościach dochodzenia roszczeń w takim przypadku.

  6. #6
    Hardcore Player Awatar Dorotea
    Dołączył
    Aug 2016
    Posty
    1,690
    Nie proponujecie już odwołania od reklamacji? Do sądu ma z tym iść? Chyba bardziej po drodze będzie mu do konkurencji.

  7. #7
    Pomoc Play Hardcore Player Awatar Play4You2
    Dołączył
    Aug 2012
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    29,813
    Cytat Zamieszczone przez Dorotea Zobacz posta
    Nie proponujecie już odwołania od reklamacji? Do sądu ma z tym iść? Chyba bardziej po drodze będzie mu do konkurencji.
    Jeśli jest to reklamacja, to oczywiście odwołanie jest możliwe. Ale z kontekstu wypowiedzi @bony można wywnioskować, że było to odwołanie, skoro kilkukrotnie rozpatrywano tę samą sprawę.

  8. #8
    Znany problem ze zrzucaniem podczas połączenia z LTE do 3G, nie docierające połączenia oraz bardzo dobry zasięg LTE ale karta nie łączy się z nim ja miałem odpowiedź że nadajnik jest przeciążony i nic na to nie poradzą, nie tylko w twojej miejscowości tak jest, może UKE rozwiązałoby tę sprawę
    Ostatnio edytowane przez Klient90 ; 01-03-2018 o 15:59

  9. #9
    Play ma już bardzo długo problemy z zasiegiem i połączenia nie umieja to naprawic a siec numer 1 śmieszne to..

  10. #10
    Cytat Zamieszczone przez dawid1999 Zobacz posta
    Play ma już bardzo długo problemy z zasiegiem i połączenia nie umieja to naprawic a siec numer 1 śmieszne to..
    No nie wiem czy można tak nazwać "numer jeden" może kiedyś był ale teraz to raczej pomarańczowy jest na jedynce ze względu na dobry zasięg i bardzo dobre pakiety. Play kombinował coś podobnego z tym RBM ale coś nie pykło bo widzę na forum jak piszą że nie da się korzystać z tych ofert
    Ostatnio edytowane przez Klient90 ; 01-03-2018 o 16:09

Strona 1 z 12 12311 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •