Wątek: Jak napisac zgłoszenie by konsultant zrozumiał treść?

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20
  1. #1
    Hardcore Player
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    1,886

    Jak napisac zgłoszenie by konsultant zrozumiał treść?

    Jak w nazwie wątku.

  2. #2
    W czym mogę Ci pomóc? Masz aktualnie jakieś otwarte zgłoszenia?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3
    Hardcore Player
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    1,886
    Mam już zamknięte zgłoszenie . Odpowiedź w mojej ocenie była na podobny temat ale nie odpowiadała wprost na zadany problem. Wiele osób stwierdziło że napisałem logicznie i jasno , jednak udzielona odpowiedź nie odnosiła sie bezpośrednio do poruszanej w zgłoszeniu kwestii . Nie mam pomysłu więc jak prościej napisac kolejne zgłoszenie bo już było bardzo jasno i prosto napisane.

  4. #4
    Spróbuj zarejestrować jeszcze raz zgłoszenie i podaj mi jego numer.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  5. #5
    Hardcore Player
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    1,886
    Tak pobocznie: dlaczego po identyfikacji przy kontakcie telefonicznym konsultant już po wejściu na konto klienta w celu zrobienia zgłoszenia poprosił o pesel? Wczesniej nie było takich sytuacji . Weryfikacja była poprawna więc po co pesel?

  6. #6
    A podałeś wcześniej hasło abonenckie? Skąd pewność, że wszedł na konto przed zapytaniem o numer Pesel?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  7. #7
    Hardcore Player
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    1,886
    Tak podałem numer imię nazwisko i hasło abonenckie konsultat wykonał dyspozycję potem konieczne było zgłoszenie na tym samym numerze i poprosił o pesel. Dlaczego skoro wszedł na konto i zweryfikował już dostęp?

  8. #8
    Niestety nie wiem, sprawa dotyczyła tylko jednego numeru? Hasło abonenckie powinno wystarczyć.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  9. #9
    Hardcore Player
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    1,886
    Tak , tylko jednego numeru.

  10. #10
    W tej sytuacji prawidłowe hasło abonenckie powinno wystarczyć.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •