Wątek: Odrzucona naprawa - gwarancja

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20
  1. #1

    Dołączył
    Oct 2015
    Skąd
    Węgorzewo
    Posty
    11

    Odrzucona naprawa - gwarancja

    Witam.
    22.09.2017 mój mąż wysłał telefon LG Nexus 5X na gwarancję. Wieczorem podłączył telefon do ładowarki. Rano nie mógł z niego korzystać, ponieważ się zawiesił i wyłączył. Dodatkowo okazało się, że telefon nie reaguje na podłączenie do ładowarki sieciowej.

    6.10.2017 telefon wrócił z autoryzowanego serwisu. Naprawa na gwarancję została odrzucona, powodem było zalanie i wyceniono naprawę na 1682,18zł (gdzie Nexus rok temu kosztowal 1600zł w salonie Play). Części do wymiany: Cover Assembly, PCB Assembly Main, Rechargeable Battery Lithium Polymer, Cover Assembly Battery.

    Mój mąż na pewno nie zalał Nexusa, przed snem normalnie z niego korzystał, jak co wieczór podłączył go do sieci w celu naładowania. Obawiamy się, że to zalanie, to wina baterii... Skoro ona jest do wymiany, to mogła wylać kwas. Telefon praktycznie codziennie (przez rok) był ładowany, więc może żywotność baterii się skończyła i taki mamy finał...

    Co robić? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam, Dorota.

  2. #2
    Witaj, jeżeli nie zgadzasz się z ekspertyzą to możesz oddać urządzenie z tytułu rękojmi. Serwis wykona wtedy ponowną ekspertyzę i podejmie decyzję.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3

    Poradź maluczkim .

    Cytat Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
    Witaj, jeżeli nie zgadzasz się z ekspertyzą to możesz oddać urządzenie z tytułu rękojmi. Serwis wykona wtedy ponowną ekspertyzę i podejmie decyzję.
    Jak się ustrzec przed radosną twórczością serwisantów " zalał pan telefon " gdy wiem że tego nie zrobiłem . a co ma ponowna ekspertyza w tym przypadku -serwis podważy własną ekspertyzę - przyzna się "daliśmy ciała "

  4. #4
    Nie masz szans , i tak będzie twoja wina . Telefonu nie wolno po prostu ładować przez noc bo to grozi wylaniem baterii i stało się . To twoja wina

    Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

  5. #5
    Player
    Dołączył
    Jun 2014
    Skąd
    Konsultant PLAY
    Posty
    542
    Cytat Zamieszczone przez sebaastian Zobacz posta
    Nie masz szans , i tak będzie twoja wina . Telefonu nie wolno po prostu ładować przez noc bo to grozi wylaniem baterii i stało się . To twoja wina

    Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
    Nie chce wchodzić w polemike, ale piszesz brednie. Zbyt wysoka temp wpływa nie korzystnie na baterię ale nie długie ładowanie.
    Elektronika i tak odcina ładowanie

  6. #6
    Skoro odcina , to dlaczego jak telefon będzie przy 100% podłączony do ładowania , to dalej jest gorący ?

  7. #7
    Player
    Dołączył
    Jun 2014
    Skąd
    Konsultant PLAY
    Posty
    542
    ???? Mój LG na QC podpiety... Już od 2h ma 100% i jest zimny jak sopelek... Gdzie podczas ładowania można wyczuć ciut cieplejsze plecki ale minimalnie.

    Battery 100%
    Power Suorce: AC Charger
    Status Full
    Temp. 28,3

    I w sumie tak sobie przeleży do rana... I tak sobie działa od lipca... Poprzednik G3 tak przeżył 2 lata tak samo jak dwa 626 i pierdyliard innych telefonów i urządzeń z bateriami... Nawet mój smartwatch też sobie leży już od 2 godzin na ładowarce ze 100% i GWARANTUJE CI ŻE NIC MU NIE BĘDZIE!!!!

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2015
    Skąd
    Węgorzewo
    Posty
    11
    Mój HTC codziennie ląduje przez noc i jakoś przez rok nic się nie stało Telefon rano jest zimny.

    Chciałam kolejny raz wysłać telefon do naprawy z tytułu rękojmi i salon odmówił współpracy. Powiedzieli, że oni się tym nie zajmą i kazali wysyłać telefon do serwisu na własną rękę. Czy w ogóle mogą mi odmówić? :/
    I jak już mam sama się tym zająć, to może warto wysłać do innego serwisu? Pierwsze oględziny odbyły się w Mławie.

  9. #9
    Pomoc Play Hardcore Player Awatar Play4You2
    Dołączył
    Aug 2012
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    27,200
    @Dorota Oseńko, przepraszam za zaistniałą sytuację, proponuję zatem udanie się do innego Salonu Play i oddanie urządzenia z tytułu rękojmi.

  10. #10
    Player
    Dołączył
    Jun 2014
    Skąd
    Konsultant PLAY
    Posty
    542
    Zgodnie z procedurą na gwarancję możesz oddać w każdym salonie, na rękojmie tylko w salonie w którym dokonałeś zakupu.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •