Wątek: USŁUGA24 GB NA ROK W INTERNET NA KARTĘ W PLAY - nie działa prawidłowo?

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15
  1. #1

    USŁUGA24 GB NA ROK W INTERNET NA KARTĘ W PLAY - nie działa prawidłowo?

    Witam,
    21.08.2017 r. przeniosłem numer do taryfy „Internet na Kartę 50 zł”, po czym 22.08.2017 r. uruchomiłem usługę „24 GB na rok”. W rezultacie dostałem roczną ważność konta (do 22.08.2018 r.) i pierwsze 2 GB danych z cyklicznego pakietu, który w sumie, po roku, da 24 GB. I tu wszystko jest zgodnie z regulaminem i działa.
    Teraz dowiedziałem się że mogę, w tym samym czasie, tą usługę uruchomić kilkukrotnie. Potwierdzenie tego znajduje w archiwalnym już wątku z Forum
    https://forumplay.pl/showthread.php/...i-24-GB-na-Rok
    „Z usługi możesz skorzystać więcej niż tylko raz. Z tym że, za każdą kolejną aktywację pobierana jest opłata 50 zł. Czyli, po upływie 24 godzin można ponownie włączyć 2 GB co miesiąc przez rok (za 50 zł), przez co otrzymujesz łączną pulę 4 GB”.

    Chciałem skorzystać z tej możliwości – uruchomić sobie tą usługę jeszcze raz, żeby mieć więcej GB w miesiącu (np. 4 GB z dwóch pakietów po 2 GB) –wymaganą kwotę 50 zł posiadam na koncie głównym.
    Niestety nie mogę tego zrobić za pomocą play24, gdyż cały czas, w zakładce „pakiety i usługi”, usługa „24 GB na rok” ma status (stan) „włączony” (świeci się na zielono), a w kolumnie „ustawienia” dla tej usługi nie mam przycisku „włącz”.
    Z Regulaminu (REGULAMIN USŁUGI 24 GB NA ROKW INTERNET NA KARTĘW PLAY obowiązuje od 26 lipca 2016 do odwołania) wynika że
    „…
    2.Użytkownik nie ma możliwości dezaktywacji usługi.
    3.Dezaktywacja usługi następuje automatycznie po 24 godzinach od aktywacji usługi. Operator zastrzega możliwość późniejszej dezaktywacji usługi z przyczyn technicznych, przy czym opłata za dodatkowy czas działania usługi nie będzie pobierana.
    4.Po dezaktywacji usługi Użytkownik może dokonać ponownej aktywacji wykonując jedną z czynności wymienionych w pkt.
    …”
    A z cytowanego przeze mnie wątku na Forum („Na Play24 będzie status "włączony", przy czym będzie można ponownie aktywować pakiet po upływie 24 godzin (pod warunkiem posiadania 50 zł na koncie)” wnioskuję że status usługi w „play24” powinien być jako „włączony” (świecić się na zielono), a równocześnie powinienem mieć aktywny/dostępny przycisk „włącz” żeby aktywować usługę kolejny raz.

    Czy dobrze wszystko zrozumiałem? Jeśli tak to jak rozumiem to chyba powinienem pisać zgłoszenie?

    Za odpowiedź dziękuję.

  2. #2
    Spróbuj za pomocą tego skróconego kodu: *111*794*1# aktywować tą Usługę i daj znać czy otrzymasz jakiś komunikat.
    Ostatnio edytowane przez Play4You ; 13-09-2017 o 15:35
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3
    Hardcore Player
    Dołączył
    Apr 2014
    Skąd
    z lokalizacji
    Posty
    3,137
    odpowiedź:
    24 GB na rok (50 zł)
    1- sprawdz stan
    2- opis
    0 - wyjście

    -- wyslij: 1
    usługa włączona
    0 - wyjscie

    -- wyslij: 0
    dziękujemy za skorzystanie z usługi
    --

  4. #4
    Do sprawdzeniu statusu aktywności Usługi powinien być ten kod: *111*794*3#

    Jeszcze ze sposobów na aktywację jest dostępny: SMS o treści START.794 na numer 111
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  5. #5
    Hardcore Player
    Dołączył
    Apr 2014
    Skąd
    z lokalizacji
    Posty
    3,137
    *111*794*3#

    odpowiedz:
    Usługa włączona
    0- wyjście

    -- wyślij:0
    dziękujemy za skorzystanie z usługi

    ----
    SMS START.794 na numer 111
    odpowiedź:
    Usluga dla Ciebie niedostepna.

    ----
    Ostatnio edytowane przez bst01 ; 13-09-2017 o 17:53

  6. #6
    @bst01 - rozumiem, że Usługa jest widoczna u Ciebie na koncie, jako aktywna?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  7. #7
    Hardcore Player
    Dołączył
    Apr 2014
    Skąd
    z lokalizacji
    Posty
    3,137
    Tak, mam tą usługę włączoną od kilku miesięcy, działa, przydziela co m-c 2 GB.
    Z tego co sprawdzałem nie da się uruchomić więcej niż 1 raz.

  8. #8
    Cytat Zamieszczone przez bst01 Zobacz posta
    odpowiedź:
    24 GB na rok (50 zł)
    1- sprawdz stan
    2- opis
    0 - wyjście

    -- wyslij: 1
    usługa włączona
    0 - wyjscie

    -- wyslij: 0
    dziękujemy za skorzystanie z usługi
    --
    Mam dokładnie takie same odpowiedzi na te kody ussd
    Nie mogę włączyć usługi po raz drugi.
    Co z tym dalej zrobić?


    - - - Updated - - -

    Cytat Zamieszczone przez bst01 Zobacz posta
    Tak, mam tą usługę włączoną od kilku miesięcy, działa, przydziela co m-c 2 GB.
    Z tego co sprawdzałem nie da się uruchomić więcej niż 1 raz.
    ale na Forum pisali że się da, a i z regulaminu wynika ze jest to możliwe...

  9. #9
    Postaramy się to wyjaśnić. Jak tylko otrzymamy odpowiedz w tej sprawie to damy znać.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  10. #10
    @martinma, tej usługi nie możesz aktywować więcej niż jeden raz - wbrew temu co twierdzi @P4Y (i twierdził rok temu w tamtym wątku).

    A w regulaminie tej usługi jest poważny błąd (nie poprawiony od ponad roku), który mówi o tym, że usługa wyłączy się (dezaktywuje) "po 24 godzinach".
    Poprawnie powinno być "po 12 miesiącach".

    Takich kwiatków nie poprawionych od kilku lat, Play/RBM ma w regulaminach kilkadziesiąt...
    Ostatnio edytowane przez JanuT ; 13-09-2017 o 19:20

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •