Wątek: Odzyskanie wyłączonego numeru telefonu, przywrócenie numeru do sieci PLAY

Strona 1 z 50 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 494
  1. #1

    Odzyskanie wyłączonego numeru telefonu, przywrócenie numeru do sieci PLAY

    Witam, dziś rano moje numery zostały wyłączone, podobno nie były doładowane przez 3 miesiące. Są to numery służbowe, korzystamy z nich raczej do odbioru rozmów, nie było żadnego powiadomienia że telefony zostaną wyłączone jak nie zostaną doładowane. Proszę o pomoc jak odzyskać numery, są to numery które posiadają nasi klienci, znajdują się na wszystkich wizytówkach, ulotkach itp.

    Wiem że jest to możliwe, tak jak w poście :
    https://forumplay.pl/archive/index.php/t-45613.html
    Ostatnio edytowane przez Krzysiek_D ; 21-08-2017 o 12:05

  2. #2
    Witaj, w sprawie reaktywacji numerów konieczne będzie zarejestrowanie zgłoszenia.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3
    Czy zgłoszenie należy zrobić w salonie czy można online ?

  4. #4
    Możesz zarejestrować takie zgłoszenie na Play24. Pamiętaj aby w zgłoszeniu podać dane niezbędne do uwierzytelnienia numerów które chcesz przywrócić.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  5. #5
    Niestety nie mogę się zalogować na stronę play 24 gdyż moje numery zostały usunięte również z play 24.
    Udało mi się jednak zrobić zgłoszenie z innego nr telefonu, Numer zgłoszenia: 172846015 jeśli to mogło by w czymś pomóc.

  6. #6
    Dziękuję bardzo, już przekazuję.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  7. #7

  8. #8
    Sprawa załatwiona, dziękuję za pomoc.

    Dla wszystkich, którzy są w tej samej sytuacji, na infolinii informują że nie da się nic zrobić, jak widać jednak jest to do zrobienia.

  9. #9
    Nie ma za co
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  10. #10
    Witam,
    mam dokładnie ten sam problem, na infolinii powiedziano mi tak samo jak Krzyśkowi_D, że nic się nie da zrobić, ale byłem wczoraj w salonie, tam pan znalazł mój nr i kliknął prośbę o reaktywację. Powiedział jednak, że pierwszy raz mu się coś takiego zdarza i nie jest pewien na 100% czy to coś da. Czy powinienem dodatkowo dzwonić na infolinię i zgłaszać to tak jak Krzysiek? Problem w tym, że wygląda na to, że konsultanci na infolinii nie są na ten temat niestety doszkoleni. Wielkie dzięki z góry!

Strona 1 z 50 12311 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •