Wątek: Problem z internetem mobilnym LTE i routerem

Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 97
  1. #1

    Problem z internetem mobilnym LTE i routerem

    Mam problem z routerem PLAY i internetem w LTE. Zdarza się, że przy dwóch kreskach wskazujących poziom sygnału i połączeniu w technologii LTE internet najzwyczajniej w świecie się dławi, często nie wczytując żadnej strony, nawet google. W momencie pisania tego postu, mam 3 kreski i problem nadal występuje, już nie w takiej skali jak przy 2 kreskach, ale prędkość ładowania jakiejkolwiek strony nie wskazuje na to, żeby to wgl był internet LTE lub nawet H+... chodzi to coś w podobie do EDGE/GPRS. Oczywiście restart routera niewiele pomaga w tym przypadku. Konfiguracja jest domyślna. Jedyna zmiana to przełączenie pasma z 2.4GHz na 5GHz.

    Co zrobić z tym fantem?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	play.jpg
Wyświetleń:	25
Rozmiar:	36.2 KB
ID:	5802

  2. #2
    Nie przekroczyłeś transferu ?

  3. #3
    No coż ja sie borykam z problemem ciagłego zrywania połaczenia siec rozłaczała sie doslownie co 5 10 7 minut róznie. Problem nasilił sie w ostatnim miesiacu. Na poczatku myślałem ze to wina routera mam 3 nadajniki w promieniu kilometra kazdy z innej strony najbliższy 300 metrów a predkośc nata tragiczna. Prawda jest taka że kupiłem karte innego operatora i wszystko działa nic nie rozłacza nie muli predkosć jest 14 razy wieksza a pan z obsługi mi wmawiał ze to wina routera lub karty w kompie.

  4. #4
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    38,546
    Przenoszę do działu pomoc play.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  5. #5
    @kaczkazdw- Sprawdź proszę jakie jest zużycie Twojego transferu w tym okresie rozliczeniowym? Jaką posiadasz ofertę?
    @Germianikus- Czy próbowałeś wymienić kartę SIM i sprawdzić czy sytuacja wygląda tak samo?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  6. #6
    Oczywiście syn ma internet na karte w Play dzieje sie to samo ewidentna wina operatora na obecnym stanie nie jestescie w stanie mnie przekonac do przedłuzenia umowy place 60 zł a jest to warte górA 10 ZŁ

  7. #7
    Rejestrowałeś już w tej sprawie zgłoszenie do obsługi klienta? Stale staramy się rozbudowywać naszą infrastrukturę i tak się dzieje, jednak nie zawsze jesteśmy w stanie wszędzie podnieść jakość usług od razu.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  8. #8
    Nie, Nie przekroczyłem limitu transferu. Mam ofertę z 50GB miesięcznie z routerem mobilnym. Korzystam z niego tylko w trasie i ostatnio byłem zmuszony przez awarię internetu w miejscu zamieszkania. Tak jak pisałem wyżej, przy 3 kreskach można osiągnąć dopiero prędkości pozwalające spokojnie korzystać z internetu. Mierzone pobieranie i wysyłanie odpowiednimi narzędziami.

  9. #9
    Pomoc Play Hardcore Player Awatar Play4You2
    Dołączył
    Aug 2012
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    26,788
    W takim razie proponuję zarejestrować zgłoszenie w tej sprawie.

  10. #10
    A ja proponuję podejść profesjonalnie do problemu. Czyli najpierw podać jaki to routerek mobilny . Potem podać jakie są parametry sygnału LTE na poszczególnych pasmach, z których korzysta Play ale nie w kreseczkach. Do tego pomiary UL/DL na każdym z nich. Zidentyfikować BTS, sprawdzić jego obciążenie i zakupić sprawdzoną antenę zewnętrzna na wybrane pasmo LTE. działanie internetu mobilnego jest uzaleznione od kilku czynników. Podstawowe to wybór pasma LTE, zapewnienie odpowiednich parametrów sygnału , wewnątrz domu przy dużych odległościach od BTSa szczególnie przy częstotliwościach LTE2600/LTE2100 i LTE1800 sa z tym problemy a na koniec obciążenie sektora na BTS-ie z którego korzystamy. Jeśli jest przeciążony to próbujemy wymusić inne pasmo na nim, o ile działa lepiej. Jeśli nie to sprawdzamy inne pobliskie a połączenie z nim wymuszamy antena kierunkowa na wybrane pasmo. Oczywiście musi być na innym kierunku no i nie być przeciążony.

Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •