Wątek: Problem z roamingiem od T-Mobile

Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 68
  1. #1
    Awatar majkel26
    Dołączył
    May 2014
    Skąd
    Nowy Sącz
    Posty
    34

    Problem z roamingiem od T-Mobile

    Witam,
    ma ktoś z Was dziś taki problem jak ja, że nie możecie się zalogować do roamingu od T-Mobile? Z Plusa działa,
    ale niestety tam gdzie obecnie przebywam bardzo słaby zasięg a nadajnik z T-Mobile mam 300 metrów od mnie.
    Ręczne wybieranie TM też nie działa

  2. #2
    Mod Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    32,073
    Przenoszę do działu Pomoc Play
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  3. #3
    Witaj, jeżeli masz nieaktywny zasięg T-Mobile to zrób proszę zgłoszenie do Obsługi Klienta i podaj mi proszę jego numer.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  4. #4
    Awatar majkel26
    Dołączył
    May 2014
    Skąd
    Nowy Sącz
    Posty
    34
    Numer zgłoszenia to: 168303133. @Play4You można by było włączyć też zasięg Orange od razu ?

  5. #5
    Hardcore Player Awatar czesacz
    Dołączył
    Feb 2015
    Skąd
    Sz-n
    Posty
    7,597
    To nie problem, a nowa polityka Play.
    Poczytaj o roamingu krajowym: http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techn...aming-krajowy/

  6. #6
    @majkel26 - dziękuję, przekazałam sprawę do Obsługi Klienta. Czy zawarłeś taką prośbę w zgłoszeniu?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  7. #7

    Problem z roamingiem od T-Mobile

    Witam. Na forum znalazłem już podobny temat ale nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie. Otóż od jakiegoś tygodnia mam problem z roamingiem od Tmobile, który jest mi niezmiernie potrzebny, bo na wsi, gdzie często jestem mam odbiornik Tmobile w zasięgu wzroku. Dodam, że przy ręcznym wyszukiwaniu nie znajduje mi tej sieci, tylko play i plus. Telefon resetowalem już do ustawień fabrycznych. Co robić? Wybrać się do salonu? Proszę o odpowiedz.
    Ostatnio edytowane przez BarToszWZ ; 20-06-2017 o 22:08

  8. #8
    Awatar majkel26
    Dołączył
    May 2014
    Skąd
    Nowy Sącz
    Posty
    34
    Cytat Zamieszczone przez czesacz Zobacz posta
    To nie problem, a nowa polityka Play.
    Poczytaj o roamingu krajowym: http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techn...aming-krajowy/
    Od kiedy to taka zmiana jeszcze na pewno gdzieś miesiąc temu korzystałem normalnie z roamingu T-Mobile a teraz tylko Plus co chodzi tak topornie, że szkoda gadać.

    - - - Updated - - -

    Cytat Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
    @majkel26 - dziękuję, przekazałam sprawę do Obsługi Klienta. Czy zawarłeś taką prośbę w zgłoszeniu?
    @Play4You - w zgłoszeniu napisałem tylko o T-Mobile.

  9. #9
    Cytat Zamieszczone przez majkel26 Zobacz posta
    Od kiedy to taka zmiana jeszcze na pewno gdzieś miesiąc temu korzystałem normalnie z roamingu T-Mobile a teraz tylko Plus co chodzi tak topornie, że szkoda gadać.
    Od niedawna, a dokładnie nie wiadomo od kiedy, bo Play nie ma zwyczaju wstawiać dat przy takich komunikatach na swoich stronach.
    Ostatnio edytowane przez Dorotea ; 20-06-2017 o 22:16

  10. #10
    Cytat Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
    Witaj, jeżeli masz nieaktywny zasięg T-Mobile to zrób proszę zgłoszenie do Obsługi Klienta i podaj mi proszę jego numer.
    Witam, mogę się podpiąć do tematu czy muszę zakładać nowy? Mam ten sam problem z zasięgiem, napisałem zgłoszenie o włączenie zasięgu T-mobile oraz Orange ze względu na to że nie działa mi usługa Wifi calling mam problemy z dzwonieniem oraz z wysyłaniem smsów przez brak zasięgu

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •