Wątek: Unlimited na 30 dni - naliczanie opłat

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39
  1. #1

    Unlimited na 30 dni - naliczanie opłat

    jeśli np. 1 stycznia 2016 zostałaby uruchomiona usługa Unlimited na 30 dni a ja chciałbym zrezygnować po naliczeniu opłaty 1 lutego 2017 i w ostatnim dniu jego obowiązywania to do kiedy to będzie? czy będzie to trzydziesty dzień licząc od 1 lutego 2017 bo pakiet przedłuża usługę o 30 dni?

  2. #2
    Mod Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    31,256
    Zgodnie z Regulaminem Usługi:
    Pakiet Formuła Unlimited na 30 dni za 25 zł przyznawany jest po raz pierwszy na okres 30 dni od dnia aktywacji. Kolejne
    pakiety przyznawane są co miesiąc poczynając od dnia następnego po pierwszym trzydziestodniowym okresie.
    W przypadku gdy w danym miesiącu nie występuje dzień miesiąca odpowiadający dniu pobrania opłaty, opłata zostanie
    pobrana dnia poprzedzającego ustalony dzień pobrania.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  3. #3
    Ale ja nie rozumiem tego zapisu bo wszędzie jest napisane 30 dni dlatego pytam na forum co jeśli nie będę mieć środków aby zasilić Formułę na marzec .. do kiedy powinno funkcjonować zasilenie z 1 lutego ?

    - - - Updated - - -

    Przyznanie pakietu jak rozumiem jest na 30 dni wiec według mnie do 2 marca powinno działać dobrze rozumiem?

  4. #4
    Mod Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    31,256
    30 dni.
    Przykład:
    1 lutego 2017 r. (środa) do 3 marca 2017 r. (piątek) - 30 dni
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  5. #5
    Hardcore Player
    Dołączył
    Apr 2014
    Skąd
    z lokalizacji
    Posty
    2,785
    Mnie wychodzi do 02 marca wliczając 1 luty chyba że Play liczy od następnego dnia po doładowaniu.
    @ sajgonka: oficjalną wersję poznasz pod kodem *104# lub *108# (pakiety terminowe na 30 dni).
    Brak kwoty na koncie w dniu odnowienia pakietu Unlimited powoduje jego dezaktywację, później się sam nie włączy.

  6. #6
    Osobiście uważam że jeśli pobrano opłatę 1 lutego to zakontraktowano świadczenie usługi na 30 dni i włącznie z 1 i 2 marca powinna być świadczona

    niestety Play w praktyce wyłączył usługę z racji braku środków w nocy z 28 lutego na 1 marca w okolicach 1:00 i tutaj się rozczarowałem ponieważ zablokowano w ten sposób możliwość wykorzystania w 100% opłaconej w lutym usługi

    podniesiony punkt regulaminu

    "Pakiet Formuła Unlimited na 30 dni za 25 zł przyznawany jest po raz pierwszy na okres 30 dni od dnia aktywacji. Kolejne
    pakiety przyznawane są co miesiąc poczynając od dnia następnego po pierwszym trzydziestodniowym okresie.
    W przypadku gdy w danym miesiącu nie występuje dzień miesiąca odpowiadający dniu pobrania opłaty, opłata zostanie
    pobrana dnia poprzedzającego ustalony dzień pobrania."

    informuje o tym w jakich okolicznościach zostaje naliczona opłata na nadchodzący miesiąc i nie powinna ingerować w coś co zostało opłacone w przeszłości, odnosząc się do tej akurat sytuacji 1 lutego (na 30 dni)

    tak podpowiada logika mi i Wam moi drodzy (cieszę się że nie jestem odosobniony) i dla Panów z konferencji PLAY również pakiety działają przez 30 dni tyle że logika ma niewiele wspólnego z praktyką

    fragment o tym że cykle są trzydziestodniowe..

    https://youtu.be/eUqmDPVJAH4?t=1107

  7. #7
    Mod Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    31,256
    Przenoszę do działu Pomoc Play

    Czy została złożona Reklamacja w tej sprawie?
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  8. #8
    tak i czuję się niekomfortowo ponieważ prosta sprawa się pokomplikowała.. mało tego kwota której nie było o 1:00 w nocy była na koncie w okolicach 8:00 a ruch abonencki rozpoczął się po +/- 30 minutach.. i technicznie 2 dni przed końcem opłaconej usługi 1 lutego

  9. #9
    wiem też że takich problemów nie ma u konkurencji np. tmobile i orange ponieważ usługi mają bufor bezpieczeństwa, usługa w momencie braku środków jest zawieszona i czeka na środki przez kilka/kilkanaście dni i dopiero wtedy się wyłączą; nie ma też zawiłego zapisu pozwalającego na dwuznaczne interpretowanie zapisów tak jak miało to miejsce w moim przypadku;

    technicznie zobowiązano mnie do utrzymania odpowiedniej kwoty środków na jakiś tam dzień tyle że nie sprecyzowano nic więcej a jeśli popatrzymy na temat równie luźnym okiem jak w chwili stwierdzenia braku środków to śmiem twierdzić że były tego dnia na koncie..

  10. #10
    Hardcore Player
    Dołączył
    Apr 2014
    Skąd
    z lokalizacji
    Posty
    2,785
    Takich problemów nie mają u konkurencji ponieważ tam wiedzą że m-c luty ma 28 dni (czasem więcej) i potrafią skonfigurować usługe na 30 dni tak żeby działała.
    Okazuje się że ta sztuka jest nie do wykonania w Play. Mnie również dopadł Death Day 28.02, wyłączono mi usługe, skasowano dane i narażono na straty.
    Oczywiście operator nie poczuwa sie do odpowiedzialności za swoje niechlujstwo i nieudolność, nie otrzymałem żadnego odszkodowania. Reklamacje (tak jak radzą w tym wątku ) odrzucono i napisano w odpowiedzi jakieś bzdury.

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •