Wątek: Przyczyna zawieszenia konta

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31
  1. #1

    Przyczyna zawieszenia konta

    Witam,
    chciałabym dowiedzieć się dlaczego zawieszono mi konto?
    Sprawdzając stan konta dostaję informację o jego saldzie - 0,39 gr.
    Poinformowano mnie smsowo 7ego stycznia o zablokowaniu konta od następnego dnia - dlaczego zablokowano je, skoro dnia 25.12.2016 doładowałam konto, a także aktywowałam Formułę Usługa unlimited na okres 30 dni? Zgodnie z tą usługą zarówno wiadomości, jak i połączenia powinny być bezpłatne.

    Proszę o odpowiedź.

  2. #2
    @magduszka- jaką dostałaś informacje w tym smsie poza informacją o zablokowaniu konta?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3
    Hej. z tego ci sie orientuje... to taryfa unlimited... ktora tez mialem zamiar aktywowac nie dziala tak jak jest napisane na stronie glownej idt... poniewaz ta formula zmienia ci okres waznosci konta na 14 dni, a po tym czasie konto traci waznosc. A co za tym idzie 25zl ktore potrzeba na aktywacje pakietu unlimited tez przepada razem z pakietem. wiec musisz znowu doladowac konto i znowu odpalic pakied unlimited.

  4. #4
    Otrzymana przeze mnie wiadomość "08/01/2017 zostaną zablokowane połączenia wychodzące. Jeśli doładujesz konto przedłuzysz jego ważność i nadal będziesz korzystać z usług Play".
    25.12 otrzymałam wiadomość o aktywacji usługi Unlimited, dlatego nie rozumiem na co teoretycznie zostały zużyte środki z konta. Nie po to uruchamiałam tę formułę, by dalej ponosić opłaty za połączenia i usługi internetowe.

  5. #5
    Formuła Unlimited jest ważna 30 dni lub 7 dni, nie ma wpływu na ważność konta. Natomiast jeśli wcześniej nastąpiła zmiana taryfy na Formuła Play Na kartę to rzeczywiście ważność konta to 14 dni, jest to opisane w regulaminie http://www.play.pl/resources/pdf/201...e_22122015.pdf

    Pytanie czy zmieniłaś wcześniej taryfę na Formułę Play na Kartę?
    Ostatnio edytowane przez Play4You ; 09-01-2017 o 16:43 Powód: zmiana treści
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  6. #6
    Czy teraz, jeśli doładuję konto, nadal będę mogła korzystać z uruchomionej formuły unlimted 25.12?
    Czy każdorazowo będzie dochodziło do skrócenia okresu ważności konta, czy miało to miejsce jedynie jednorazowo przy uruchomieniu taryfy Formuła na kartę?

  7. #7
    dobre pytanie Magduszka. tez sie nad tym zastanawiam... Tylko jest jeszcze jeden problem... jesli aktywowalas premie w ktorej jest rok waznosci konta... to co z tym? wyglada na to ze to tez przepada... dobrze rozumiem?? Ja mialem telefon na karte. Przeszedlem na karte na play. wiec nie zmienilem formuly... jak sie do tego odniesiesz moderatorze?

    - - - Updated - - -

    Z tego co ja sie orientuje... jesli zablokowano ci konto... to pakiet unlimited przepadl... u mojej kolezanki tak bylo. Konczy ci sie waznosc konta... znikaja wszystkie pakiety jakie byly aktywne

    - - - Updated - - -

    zeby ponownie dzialaly musisz doladowac konto... i znowu wlaczyc pakiet

  8. #8
    Środki z bonusu za rejestrację przepadają po zmianie taryfy.
    Jeśli dochodzi do zablokowania konta to formuła nie jest wyłączana. Żeby to miało miejsce musiałaby minąć data aktywności przychodzących.
    Po doładowaniu kwotą min. 5zł formuła będzie dalej funkcjonować do końca jej ważności. Czyli prawdopodobnie do 25.01.17.

  9. #9
    i widzisz dawid. mamy sprzeczne informacje... dlatego potrzbeujemy tutaj opinii kogos kto siedzi w tych wszystkich ofertach idt. Bo moja kolezanka po stracie waznosci konta stracila tez pakiet unlimited...

  10. #10
    No właśnie. Obawiam się tego,że po doładowaniu konta i ponownym uruchomieniu Formuły Unlimited na 30 dni (opłacie 25 zł) ponownie dojdzie do jego zablokowania po 14 dniach...
    Będę wdzięczna za odpowiedź Kogoś z Załogi Play. Liczę na rozwianie moich wątpliwości.

    Dziękuję Przemm88 za włączenie się do rozmowy. Uświadomiłeś mnie o okresie ważności konta, który w takim razie przepadł... Bardzo sprytnie to rozegrano. Pewnie jest sporo osób poza mną, które w ten sposób nadziały się na super korzystniie wyglądającą ofertę.

    Kiedy przenosiłam się od innego Operatora i rejestrowałam numer w salonie Play, Pan Konsultant ochoczo zachęcał mnie do aktywowania formuły Unlimited reklamując opłaty jako jedyne 25 zł miesięcznie. Szkoda,że wtedy nie poinformowano mnie o takim haczyku ukrytym w regulaminie.

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •