Wątek: Rejestracja karty - po raz drugi ?

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44
  1. #1

    Rejestracja karty - po raz drugi ?

    Kartę zarejestrowałem w 2014 , mam wydrukowane potwierdzenie rejestracji . W play24 od początku wyświetla się jako "dane nie zarejestrowane "
    Zgłaszałem to w przeszłości ale nie zostało poprawione wiec dałem sobie spokój.
    Od jakiegoś czasu po zalogowaniu do play24 wyświetla się komunikat :

    Twój numer na kartę nie jest zarejestrowany.
    Zarejestruj swój numer już teraz, nie czekaj do 1.02.2017 kiedy wszystkie niezarejestrowane numery zostaną wyłączone.

    Napisałem ponownie w tej sprawie zgłoszenie do play24 oto odpowiedz :

    Chciałabym wyjaśnić, że numer XXXXXXXXX jest zarejestrowany jednak dane na nim są nieaktualne i stąd komunikat o braku rejestracji numeru. Numer dowodu osobistego u nas XXXXXXX stracił ważność bądź źle została podana jego data ważności na 05-01-2017.

    Konsultant następnie prosi o skan nowego dowodu lub wizytę w salonie .
    Faktycznie dowód właśnie stracił właśnie ważność ale pozostałe dane są poprawne.
    Czyli w przypadku wymiany dowodu z różnych losowych powodów należy to
    zgłaszać do operatora ?
    Czy to nie jest już przesada ?
    Chce dodać że ten komunikat o braku rejestracji pojawia się od września a wtedy
    dowód był jeszcze ważny ?
    Na razie nie mam możliwości wymiany dowodu .
    Posiadam drugi numer w play na abonament i nie mam tam problemu z nieważnym dowodem
    (nie dostaje żadnych komunikatów że stracił ważność itp .
    Odnoszę wrażenie że ktoś już trochę na wyrost zajął się tematem rejestracji i wykazuje
    nadgorliwość w tym temacie.

  2. #2
    Witaj, po wymianie dowodu osobistego powinno się poinformować o tym operatora, aby dane na koncie były aktualne http://www.play.pl/pomoc/abonament/konto/zmiana-danych/ Jeżeli chodzi o kwestię otrzymywanych SMSów- jeżeli numer jest zarejestrowany, to nie powinieneś ich otrzymywać, jednak z odpowiedzi konsultanta wynika, że numer w systemie widnieje jako zarejestrowany. Być może otrzymywałeś komunikaty SMS przez pomyłkę.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3
    Cytat Zamieszczone przez zbig Zobacz posta
    Napisałem ponownie w tej sprawie zgłoszenie do play24 oto odpowiedz :

    Chciałabym wyjaśnić, że numer XXXXXXXXX jest zarejestrowany jednak dane na nim są nieaktualne i stąd komunikat o braku rejestracji numeru. Numer dowodu osobistego u nas XXXXXXX stracił ważność bądź źle została podana jego data ważności na 05-01-2017.

    Konsultant następnie prosi o skan nowego dowodu lub wizytę w salonie .
    Faktycznie dowód właśnie stracił właśnie ważność ale pozostałe dane są poprawne.
    Czyli w przypadku wymiany dowodu z różnych losowych powodów należy to
    zgłaszać do operatora ?
    Czy to nie jest już przesada ?
    Chce dodać że ten komunikat o braku rejestracji pojawia się od września a wtedy
    dowód był jeszcze ważny ?
    Na razie nie mam możliwości wymiany dowodu .

    Minimum danych wymaganych do rejestracji karty to imię i nazwisko oraz PESEL. Wszystko inne udostępniasz dobrowolnie, konsultant nie może żądać skanu dowodu lub wizyty w salonie. Napisz wręcz, żeby usunęli te nadmiarowe dane i zadowolili się tylko tym co nakazuje ustawa.

    Przerabiałam podobną sytuację i skończyło się na usunięciu nr dowodu oraz adresu.
    Ostatnio edytowane przez Dorotea ; 08-01-2017 o 11:28

  4. #4
    Moje zgłoszenie dotyczące usunięcia nr. dowodu osobistego i adresu zameldowania rozpatrywane jest już ponad miesiąc. Jak to zrobiłaś, że Twoje rozpatrzyli pozytywnie?

  5. #5
    @Pepito - podaj mi proszę numer tego zgłoszenia.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  6. #6
    Cytat Zamieszczone przez Pepito Zobacz posta
    Moje zgłoszenie dotyczące usunięcia nr. dowodu osobistego i adresu zameldowania rozpatrywane jest już ponad miesiąc. Jak to zrobiłaś, że Twoje rozpatrzyli pozytywnie?
    Zrobiłam zwykłe zgłoszenie w P24, odczekałam miesiąc, dane nadmiarowe nadal były nieusunięte więc zgłosiłam sprawę do UKE przez formularz na ich stronie. To zmobilizowało Play do szybkiego działania zgodnie z moją wolą. Każdy ma prawo zarządzać swoimi danymi trzeba tylko to wyegzekwować.

  7. #7
    Cytat Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
    @Pepito - podaj mi proszę numer tego zgłoszenia.
    Bardzo proszę : 149743004

    Jutro napisze do UKE w tej sprawie.

  8. #8
    Dziękuje za numer zgłoszenie, z tego co widzę jest w trakcie realizacji.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  9. #9
    Ok spoko do końca roku zdążą?

  10. #10
    Zgłoszenia są realizowane najszybciej jak to możliwe.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •