Wątek: Zabrane pieniądze i GB po 30 dniach od aktywacji bonusu?

Strona 1 z 19 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 186
  1. #1

    Zabrane pieniądze i GB po 30 dniach od aktywacji bonusu?

    Witam,

    Zakładam nowy wątek i coś czuję, że będzie on żywo komentowany, bo widzę, że nie jestem jedyna, która dziwi się zaistniałej sytuacji...

    Sprawa dotyczy akurat mojego Taty, który 23 listopada uruchomił dla siebie pierwszy (i jedyny) bonus za rejestrację Jego prepaida w Play


    Bonusowe pieniądze i GB były ważne do 23.12 (wiadomo - podstawowe 30 dni) więc już 21.12 przedłużyłam Tacie bonusową kaskę kodem z coca-coli. No i było dobrze, a teraz sprawdzam i widzę, że odebrano Tacie to, co zostało z bonusu i ma na koncie tylko 2zł za doładowanie kodem :/ (na transferze Tacie i tak nie zależało więc płakać za nim nie będzie)


    Zgodnie z regulaminem "bonusu za rejestrację":

    >> Skorzystanie z usługi nie wyklucza korzystania z innych Ofert Promocyjnych dostępnych łącznie z ofertą, z której korzysta Użytkownik, chyba że warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej. <<<

    A więc dlaczego mojemu Tacie (jak i jak już zdążyłam przeczytać - także i wielu innym osobom) został odebrany bonus?


    Wiem także, że osoby, które uruchomiły bonus np juz w sierpniu 2016 i przedłużają go do tej pory (a więc przez wiele miesięcy) jakoś tego bonusu nie utraciły...


    Czy to jakiś błąd systemu czy od tej pory oficjalna polityka P4, aby "zachęcić" ludzi do zakupu doładowań kont prepaid, bo firma za dużo traciła z powodu braku sprzedaży doładowań?


    Czy Ci, którzy uruchomili bonusy kilka miesięcy temu i teraz je sobie przedłużają powinni się spodziewać, że lada dzień bonusy zostają im odebrane?


    ktoś na konkurencyjnym forum napisał (moim zdaniem) ciekawego posta i chciałabym go tutaj zacytować:

    ------------
    (...)

    Więc jasno widać, że jakiekolwiek doładowanie konta promocyjnego złotówkowego i konta GB poprzez jakąkolwiek promocję/ofertę (promocja "Bonus za Rejestrację" nie wyklucza się z innymi), które spowoduje wydłużenie konta promoZŁ i/lub GB spowoduje też zmianę daty ważności Bonusu za rejestrację - bo jego ważność sprawdza się kodem *101# albo na Play24 - a jest tylko jedna data ważności konta promoZŁ i jedna data ważności GB.
    I tak samo jest w taryfach internetowych.

    Kasowanie Bonusów złotówkowych i GB z promocji za rejestrację jest bezprawne pod warunkiem, że przedłużyliśmy ważność konta promoZŁ (w taryfach głosowych) lub konta GB (w taryfach głosowych i internetowych).

    To, że jest napisane w regulaminie, że ważność promo ZŁ wynosi 30 dni oznacza tylko i wyłącznie ważność początkową po której te środki przepadną jeśli nie zostaną przedłużone (w regulaminie nie ma nawet informacji, że niewykorzystane środki przepadają ale nawet gdyby taka informacja była to by to i tak nic nie zmieniało).

    Poniżej przykład z życia wzięty, który każdy mam nadzieję zrozumie.

    Gdy np. 1 stycznia - gdy przykładowo straciłeś ważność konta - robisz doładowanie swojego konta w prepaidzie u dowolnego operatora powiedzmy kwotą 30zł. I w regulaminie jest przykładowo napisane, że takie doładowanie daje ważność np. miesiąc (do 1 lutego w tym przypadku) i po tym terminie środki przepadają.
    Gdy doładujesz konto ponownie ale 15 stycznia kwotą 30zł (środki się zsumują) to ważność zmieni się na 15 lutego. Załóżmy że tych środków nie zużywasz na nic - masz 60zł (dzwonisz tylko do Play a masz Stan Darmowy).

    Czy 1 lutego Twoje poprzednie 30zł (doładowane 1 stycznia) ulegnie skasowaniu bo w regulaminie było napisane, że te środki przepadną po miesiącu? Czy operator ma prawo skasować te 30zł?

    Nie, Nie i jeszcze raz Nie!!!

    I tak samo jest ze złotówkami promocyjnymi w Play i GB. I to zarówno w taryfach głosowych jak i internetowych.

    Wszelkie ręczne czy automatyczne kasowania tych środków jeśli zostały przedłużone wcześniej innymi doładowaniami/promocjami/usługami są nielegalne (piszemy reklamację, a potem piszemy do prezesa UKE).
    ------------

    taki ciekawy post i ciekawa jestem jakie jest stanowisko P4?

    pzdr

  2. #2
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    36,500
    Przenoszę do działu pomoc play.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  3. #3
    Pomoc Play Hardcore Player Awatar Play4You2
    Dołączył
    Aug 2012
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    24,783
    Upewnię się w tej kwestii i wrócę z odpowiedzią, natomiast jeżeli uważasz, że wystąpiły nieprawidłowości, to zrób proszę zgłoszenie w tej sprawie.

  4. #4
    Czekam więc na informacje.

    Bo to tak samo jak z kodami od nakrętek z coli czy sprite - w regulaminie jest napisane, ze bonusowe 2zł z kodu ważne jest przez 30 dni i jeśli załadowałam np. 10 kodów 1 listopada czyli dostałam w sumie 20zł na konto bonusowe ważne do 1 grudnia i przez cały listopad nigdzie nie dzwoniłam to na dzień np. 25 listopad - co oczywiste - mam wciąż 20zł na koncie bonusowym.

    I tego 25 listopada doładuje kolejnych 10 kodów z nakrętek i będę miała w sumie 40zł ważne do 25 grudnia - to też jest oczywiste.

    I teraz zgodnie z moim zdaniem błędnym rozumowaniem Play - te 20zł nabite 1 listopada "powinny" mi zostać odebrane 2 grudnia, bo przecież ważne one były regulaminowe 30 dni wiec do 1 grudnia...

    No a tak się przecież nigdy nie działo i dziać się nie powinno!


    Widać więc, że "monydyre głowy" z zarządu P4 uznały, że trzeba coś zrobić, zeby "zachęcić" ludzi do płacenia za doładowania i bez namysłu i zdrowej logiki nakazali ręczne usuwanie bonusów za rejestracje... A tak być nie powinno, bo coś już przyznane nie powinno byc odbierane (chyba, ze ktoś by nie przedłużył bonusu w ciągu tych 30 regulaminowych dni to już co innego)

    pzdr

  5. #5
    @Maja.T - Regulamin określa ważność bonusu na 30 dni i nie określa możliwości jego wydłużenia. Dlatego sytuacja, którą opisałaś jest prawidłowa.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  6. #6
    No ale przecież domyślnie jest tak, że to co nie jest zabronione - to jest dozwolone

    Gdyby w regulaminie była informacja, że bonus przyznawany jest na okres 30 dni BEZ MOŻLIWOŚCI JEGO WYDŁUŻENIA to by była jasna sytuacja, a skoro jest tylko ogólne info, ze ważność bonusu to 30 dni to domyslnie można go wydłużyć, bo nie jest to zabronione regulaminem


    To w takim razie co z tymi, ktorzy odebrali bonusy w lipcu czy w sierpniu 2016 i aż do tej pory przedłużali je sobie kodami z nakrętek?
    Oni też się powinni w najbliższym czasie spodziewać usunięcia bonusu?

  7. #7
    @ Play4You
    regulamin ma też inne punkty, które mówią o innych możliwościach i ich nie wykluczają, są również regulaminy innych usług, które mają odpowiednie punkty dzięki którym użytkownicy słusznie domagają się swoich praw.
    Oczywiście nie zamierzam ich już tu wklejać bo ja oraz inni wielokrotnie je cytowali, a niedouczonego na siłę nauczyć się nie da, skoro do tej pory jest ta sama śpiewka.
    Do tego dochodzi praktyka stosowania tych usług/punktów czyli wiedza użytkowników jak one działały do 20.10 i teraz nie da im się wmówić, że nagle to nie działa skoro nie pojawił się żaden nowy zapis w regulaminie mówiący, że już działać nie będzie ani żadna oficjalna informacja, że wam wszystko co było do tej pory "upadło".
    Prawda jest tak, że lepiej było wam nic nie dawać niż w tak bezczelny sposób, ręcznie, wbrew regulaminom to zabierać, bez żadnej informacji o zmianach, bo kto daje i (w tajemnicy) odbiera ...
    Pisanie tutaj nic nie daje, jedyna droga to reklamacja, którą oczywiście odrzucą i wtedy pisanie do UKE. Do UOKiK też można pisać bo mieli zająć się kontrolą operatorów w temacie wprowadzania w błąd na temat bonusów za rejestrację, a to co pisali na tym forum admini przed 20.10 (a nawet i po) jak to wszystko ładnie działa i daje się przedłużać to jedno wielkie wprowadzanie w błąd...

  8. #8
    Wątek był poruszany również tutaj: https://forumplay.pl/showthread.php/...ansfer-z-konta

    Ważność pakietów jest określona na 30 dni zgodnie z Regulaminem bonusu.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  9. #9
    Poruszany? To ja tam głównie pisałem i inni użytkownicy a Play4You nie zamieścił tam żadnej merytorycznej odpowiedzi.
    Ten wątek to starcie merytorycznych argumentów KLIENTÓW popartych konkretnymi punktami regulaminu kontra "ani be ani me" po stronie obsługi
    Radzę sobie poczytać ...
    Jeszcze dodam dodatkowo pkt 11. regulaminu bonusu, na który się powołujesz
    11. Skorzystanie z usługi nie wyklucza korzystania z innych Ofert Promocyjnych dostępnych łącznie z ofertą, z której korzysta Użytkownik, chyba że warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej.
    Ostatnio edytowane przez Voster ; 27-12-2016 o 13:03

  10. #10
    Play4you, pamiętam twoja wypowiedz chyba z sierpnia ze ważność promocyjnych złotówek można przedłużyć doładowaniem przez Facebooka, lub pakietem 5 za 10. Rozumiem ze teraz odwołujesz swoja wypowiedz ?

Strona 1 z 19 12311 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •