Wątek: Tidal a aktywacja numeru w 2017 roku

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30
  1. #1

    Tidal a aktywacja numeru w 2017 roku

    Witam, zakupiłem nowy telefon (oraz przeniesienie numeru z Tmobile do Play) ok 12 grudnia ale aktywacja karty nastapi w styczniu (13.01). Pani w sklepie poinformowała, że mógłbym skorzystać z darmowej usługi TIDAL, ale ta, kończy się 31.12.2016. Wniosek stąd taki, żę nie liczy się data podpisania umowy tylko aktywacja? Można to zweryfikować na 100%. Trochę byłoby żal tej gratisowej usługi...

  2. #2
    Witaj @Rafal Rafal, nie bardzo rozumiem o co dokładnie pytasz. Mógłbyś to doprecyzować?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3
    Hmm... OK. Informacja od pani w Play była taka, że "jeśli usługa TIDAL zostanie aktywoawana po 31.12.2016 to będzie ona płatna 19,99 zł. Niestety przy procesie przeniesienia numeru nie ma możliwości aktywowania jej wcześniej", a jak napisałem aktywacja mojej nowej nowej karty w Play nastąpi dopiero 13.01.2017.

  4. #4
    Tak, TIDAL można aktywować tylko jak już numer będzie aktywny w Play i liczy się data jego aktywacji. Jak już numer zostanie przeniesiony możesz zgłosić to Obsłudze Klienta a indywidualnie zostanie to rozpatrzone.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  5. #5
    Dzięki za informację. Będę próbował po aktywacji, może się uda

  6. #6
    Bardzo proszę
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  7. #7
    Ja mam takie pytanie, bo prowadziłam w sumie 3 rozmowy telefoniczne z konsultantami, z czego 2 odbyły się przed podjęciem decyzji o przeniesieniu numeru, 1 po otrzymaniu dokumentów od kuriera. Obie panie konsultantki podczas każdej z rozmów zapewniały mnie, że tidal mogę już aktywować, mimo, że mam teraz tylko numer tymczasowy, a mój zostanie przeniesiony za pół roku, po zakończeniu umowy z obecnym operatorem. Więc jak to w końcu jest? Jawne wprowadzanie w błąd, czy totalny brak kompetencji osób prowadzących rozmowy z klientami?

  8. #8
    @psychopychotka - jeśli uważasz, że zostały Ci przekazane błędne informacje, to zarejestruj w tej sprawie zgłoszenie do Obsługi Klienta. Nie mam wglądu w Twoje konto, więc nie mogę zweryfikować udzielonych Ci informacji.
    Ostatnio edytowane przez Play4You ; 28-12-2016 o 12:22
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  9. #9
    Hardcore Player Awatar czesacz
    Dołączył
    Feb 2015
    Skąd
    Sz-n
    Posty
    7,594
    To wy nie możecie zweryfikować tematu Tidala?
    Ta informacja może być kluczowa dla innych klientów. No ale widmo po co się przemęczać, a znając przepływ informacji w Play info byłoby w styczniu ale 2018.
    Ostatnio edytowane przez czesacz ; 28-12-2016 o 13:25

  10. #10
    Cytat Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
    @psychopychotka - jeśli uważasz, że zostały Ci przekazane błędne informacje, to zarejestruj w tej sprawie zgłoszenie do Obsługi Klienta. Nie mam wglądu w Twoje konto, więc nie mogę zweryfikować udzielonych Ci informacji.
    Ja bym się chciała dowiedzieć co zrobić, żeby mieć tidal za free i gdzie się dowiedzieć co z moim kontem, bo sama też nie mam w nie wglądu. A nie oskarżać kogoś o błędne informacje, jeśli nie mam dowodów, ani nawet danych osób, z którymi rozmawiałam

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •