Wątek: Nie dochodzą SMSy

Strona 1 z 14 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 136
  1. #1

    Dołączył
    Jan 2013
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    7

    Nie dochodzą SMSy

    Witam,

    2 tygodnie temu przeszedłem z karty na abonament. Od tej pory mam problem z otrzymywaniem SMSów zarówno od nadawców z play jak i innych sieci. Nie dochodzą tylko niektóre smsy. Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Numer centrum obsługi SMS mam dobrze wpisany (+48790998250).

  2. #2
    ok zacznijmy od najprostszych rozwiązań: zainstaluj jeszcze raz konfiguracje i zresetuj telefon: wyśli smsa na nr 9999 o treści PLAY
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    36,121
    @P4Y co ma konfiguracja MMS i Internetu do SMS ?
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  4. #4
    Mod Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    30,072

    Odp: Nie dochodzą SMSy

    @Qba747,czy problem jest od dwóch tygodni? Możliwe że konieczna będzie wymiana Karty SIM, czy sprawdzałeś czy problem pojawia się na innym telefonie z Twoją kartą SIM?
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2013
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    7
    wysłałem SMSa. w odpowiedzi otrzymałem: "Serwis SMS nie jest dostępny.Aby zamówić konfigurację dla Twojego telefonu wejdź na strone internetową: http://konfiguracja.playmobile.pl ". Wszedłem na tą stronę i niestety nie ma tam mojego telefonu, bo ja mam ZTE Kis.

  6. #6
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    36,121
    Napisz zgłoszenie trzeba to będzie sprawdzić na Twoim koncie abonenckim.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  7. #7

    Dołączył
    Jan 2013
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    7
    @Xaviero, tak problem pojawił się dopiero po zmianie telefonu i zmianie oferty czyli po 2 tygodniach. Nie na innych telefonach nie próbowałem, bo to pierwszy telefon z play'a więc nie mam do czego przełożyć i sprawdzić :/

  8. #8
    yachu, tak jest że konfiguracja ustawień w telefonie pomaga na różne bolączki użytkownika.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  9. #9
    Moderator - jahu Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    36,121
    Będzie trzeba zrobić zgłoszenie widocznie po zmianie oferty coś poszło nie tak.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

  10. #10

    Dołączył
    Jan 2013
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    7
    Ok, czyli jeśli nie mogę ściągnąć tych konfiguracji, bo nie ma mojego telefonu to jedyne co mi pozostaje to napisanie zgłoszenia na play24, albo spacer do salonu?

Strona 1 z 14 12311 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •