Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pozew zbiorowy przciwko Play 360

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Usługa Pozew zbiorowy przciwko Play 360

    Witam,

    Widze ze jest wiecej osob niezadowolonych z funkcjonowaia uslugi oferowanej w salonach firmy Play o nazwie Play 360. Jako ze Play jest sprzedawca tej uslugi mozemy zlozyc pozew zbiorowy przeciw ich produktowi. Taki pozew mozna wtedy zlozyc do UOKIK i on szczegolowo zbada ta sprawe i nawet moze nalozyc kare na firme Play. Prosilbym osoby niezadowolone z naprawy z urzyciem produktu Play 360 o opisanie swoich problemow w tym temacie. Zobaczymy ilu nas bedzie. Firma Play jako sprzedawca owej uslugi musi sie czuc zobowiazana do przestrzegania jej zasad! Pozew mozna zlozyc rowniez przeciw firmie Digital Care

  • #2
    Rozumiem że z usługą coś jest nie tak? Co dokładnie?
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

    Komentarz


    • #3
      Miło by było gdybyś napisał o co chodzi, bo też jestem ciekawy.

      Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

      Komentarz


      • #4
        Witam. Chodzi o to że 27.11.2018 roku odeslalem telefon z rozwalonym wyświetlaczem do firmy Digital Care. 04.12 otrzymałem wiadomość w której pisało że muszę wymienić tylną obudowę i czytnik linii papilarnych za co muszę dopłacić prawie 200 zł. Pisałem wiadomości w celu wyjaśnień dlaczego mam to wymieniać skoro to nie było uszkodzone i czytnik działał do końca. No i nic to nie dało bo z odpowiedzi Pani po kontakcie telefonicznym wynikało jasno że albo doplacam albo odsylaja mi(już rozebrany i uszkodzony) telefon i wypłacana 800 zł. No więc zapłaciłem dnia 12.12 i od tamtej pory aż do 09.01.2019 serwis czekał na części w co nie wierzę. Uważam że naprawa wydluzyla się z ich winy. Widziałem na forach więcej takich przypadków o wydłużonym czasie naprawy z powodu braku części, jak i również o naciaganiu na uszkodzenia których nie było więc uważam że należałoby to sprawdzic

        Komentarz


        • #5
          Weź pod uwagę, że w dzisiejszych smartfonach jak pójdzie jedna rzecz to muszą wymieniać połowę telefonu bo wszystko jest ze sobą zespojone.
          Najlepiej najpierw dopytać w serwisie jakimś czy faktycznie możliwość była taka, że musieli oprócz szybki wymienić dodatkowe rzeczy.
          Bo jeżeli Ci udokumentują i eksperci wyjaśnią co musieli zrobić to tylko poniesiesz koszta w przegranej sprawie.

          Co do czasu naprawy zerknij w umowę ile czasu mają na to, np mają 30dni ROBOCZYCH z możliwością wydłużenia do kolejnych 30 to póki co musisz czekać.

          Komentarz


          • #6
            Na FB jest grupa Oszukani przez Digital Care. Ja bardzo chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego. Ta firma ewidentnie żeruje na klientach, wymusza naprawy nieobjęte ubezpieczeniem, odmawia tych objętych a dodatkowo często tak ja w moim przypadku po rezygnacji z naprawy odsyłają telefon w stanie gorszym niż został im przekazany. Mi zniszczyli wyświetlacz i touch id - rekalamacji oczywiście nie uznali...
            Ostatnio edytowany przez lavenda; 26.06.2020, 14:05.

            Komentarz

            o nas
            Forum Sieci Play
            Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
            Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
            Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
            Dołącz do Nas
            Pracuję...
            X