Ogłoszenie

Zwiń

Ważna Informacja

Szanowni użytkownicy Forum Play.

Informujemy:
Najnowsze wiadomości na temat wprowadzanych do oferty telefonów dostępne są wyłącznie na stronie Rzecznika Prasowego sieci PLAY na stronie internetowej:
www.blogplay.pl


Nie udzielamy informacji na forum o planowanych datach wprowadzenia wybranych modeli telefonów do oferty, jak również ilości sztuk na magazynach, dostawach, aktualizacjach i innych podobnych z tym związanych.

Pozdrawiamy
Team Forum PLAY
Zobacz więcej
See less

Motorola One Vision Upgrade Android 10?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Telefon Motorola One Vision Upgrade Android 10?

    Dzień dobry

    Kiedy Play zamierza zaktualizować wersje systemu z 9 na 10 dla Motorola One Vision.
    Oficjalny ROM w wersji Android 10 jest już od miesiąca, Wcześniej aktualizacje były wcześniej.

    Po co modyfikować ROM i wyłączać rozmowy głosowe przez WiFi?
    Oficjalny ROM ma możliwość ale Play i tak ją blokuje.

    Dziękuję

  • #2
    Dwa tygodnie od premiery aktualizacji a ja dalej jej nie mam, zaraz marzec a poprawki zabezpieczeń nadal z grudnia, i niby Android One a zwykle naciąganie klientów

    Komentarz


    • #3

      Komentarz


      • #4
        20 marca i dalej brak Androida 10 i poprawek bezpieczeństwa które są z grudnia 2019, android one to ściema starsze telefony dostały 10ke nie ma sensu kupować telefonów od operatorów to mój ostatni telefon od opa

        Komentarz


        • #5
          24.03.2020 poprawki z grudnia,android 9.Może ktoś z szanownego Play odpowiedzieć co jest przyczyną takiego zaniedbania z Waszej strony?,przypomnę że one vision ma androida one.Na Xiaomi Mi8 lite wypuściliście aktualizacje, mimo że fon jest starszy.Proszę o jakieś konkretne działanie z Waszej strony.Sprzedajecie Państwo urządzenia więc dbajcie o ich aktualizacje.Pozdrawiam

          Komentarz


          • #6
            Ja kontaktowałem się z Play. Twierdza, że aktualizacja telefonów to nie ich działka. Natomiast support Motoroli twierdzi od miesiąca, że trwają testy wersji dla Play. wychodzi na to, że producent tańczy jak operator mu zagra. Natomiast rzeczony operator jest przeszczęśliwy, bo ma na kogo zrzucić odpowiedzialność. I jak zawsze w takiej relacji, żadna ze stron nie przejmuje się bezpieczeństwem użytkowników. Zapłaciliśmy? Zapłaciliśmy. Więc możemy pocałować się w nos. Tyle znaczą te zapewnienia o comiesięcznej aktualizacji.

            Komentarz


            • #7
              Tak naprawde w nos nie musi sie pocalowac. mozna to sprobowac kto chce przez np. rzecznika praw konsumenta zalatwic czy w inny sposob do prawnika. Dlaczego? Dlatego, że jest ogolna informacja o tym ze jest wersja Androida 10 udosteponiona na dany model i w takim razie kupujac dany model masz go kupic pelny nie wybrakowany. Kazde wybrakowanie jest bledem po stronie sprzedajacego, a w tym przypadku sprzedajacym jest Play. Jak ktos ma mozliwosc zalatwic to odrazu to niech pedzi bo jesli blad sie wkradnie powinnismy miec odszkodowanie za brak pracy nad bezpieczenstwem i obsluge telefonu z aktualizacja, ktora wlasnie o to bezpieczenstwop dba. Ja rowniez jezeli sie nie pojawi na dniach zglaszam to bo jest to blad po stronie sprzedawcy, bez informacji o wybrakowaniu czy bledzie w telefonie, ktory nie pozwala na aktualizacje. Takie rzeczy ze lezy cos po stronie producenta. To producent niech sie dogaduje bo tak naparwde oni sprzedaja uirzadzenie do sprzedawcy telekomunikacyjnego a dalej osoba. Siec nie powinna byc powodem braku aktualizacji. a skad jam mam wiedziec w takiej sytuacji dlaczego play spowalnia. Przeciez ma szybki internet. To jest wylacznie siec, to nie czasy simlocka, ze ja mam miec cos zablokowane. jest telefon. ogolna informacja o aktualizacji, a to ze play nie wie dlaczego to mnie nie obchodzi, bo jak wyzej. Ja place ja wymagam. I przede wszystkim jeszcze raz - nie mam ogolnej informacji o braku aktualizacji spowdowanej zakupem w danej sieci a jako konsument mam prawo o tym byc powiadomiona. a nie ukrywanie albo spowalnianie.

              Komentarz


              • #8
                Dodatkowo dodam, ze telefon kupuje tam gdzie jest mi wygodnie a skoro siec odpycha do producenta urzadzenia to wina lezy u producenta bo po wlozeniu karty innej sieci blad caly czas jest. odpowiedzia play moze byc ze naklada jakies blokady. Pytam sie wiec jakie, po co i dlaczego ? i dodatkowo dlaczego nie mam o tym wiadomosci przed zakupem telefonu. swiadome wprowadzanie w blad konsumenta co jest obecnie zabronione. Moge sobie kupic telefon gdziekolwiek chce a karte jaka sobie wybiore. Rozumiem dalej tez ze jesli kupie telefon w np. Media Markt i wloze karte ply to bedzie to samo? Siec nie moze nakladac bez podania przyczyn zadnych blokad, ktorych samodzielnie nie mozna zdjac, to po pierwsze badz bez informacji jakim celem jest jej zalozenia - prawo konsumenta. jakies wymyslone widzi misie to moga sobie do przedszkola kierowac takie odpowiedzi. jestesmy wszyscy dojrzalymi ludzmi i nie mozna sie zaslaniac bezszczegolowymi danymi gdzie konsument ma prawo wiedziec w tych czasach wszystko i wszystko jest dostepne w mediach jak rowniez u konkurencji. to kest podobnie jak kiedys play odpowiedzial mi ze bledy w komunikacji sa powodowane zla pogoda. niestety nie . sa zakladane od dluzszego czasu wzmacniacze przez ludzi i wtedy nakladane sa na nich kary. play niech sie wezmie do pracy - bo walka zawsze przynosi korzysci - za dobre traktowanie klientow jest wiecej i wracaja i sa zadowoleni, dodatkowo jak ktos mysli moze nakladac dodatkowe odszkodowanie dla nich od innych instytucji za naruszanie zasad bezpieczenstwa w sieci czy ogolnego traktowania konsumenta, a brak reakcji grozi mandatem z ich strony(instytucji) jak rowniez odszkodowaniem dla ogolu (wtedy beda mieli straty) poprzez naruszenie ogolnych zasad dotyczacych ochrony konsumentow czyt tez korzystaniu z sieci komunikacyjnej.tak sie rozglosli ze powinni byc obecnie przodujacy we wszystkim.

                Komentarz


                • #9
                  Dzisiaj przyszedł mi telefon z serwisu CTDI i wgrali od razu androida 10 wraz z aktualizacją z lutego. Fajnie wygląda ciemny moty, zarządzanie powiadomieniami oraz dźwiękiem przestrzennym.

                  Komentarz

                  o nas
                  Forum Sieci Play
                  Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                  Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                  Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                  Dołącz do Nas
                  Pracuję...
                  X