Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Zróbcie porządek z kartami sim na kartę w końcu

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pre-Paid Zróbcie porządek z kartami sim na kartę w końcu

    Karty sim które zostały kupione z modemem Huawei i aktyowawane np. 3 czy 4 lata temu... nie można ich przestawić na jakiekolwiek zwykłe taryfy. te karty dostępne z modemami Huawei są tylko kartami do internetu. Można z nich dzwonić i smsować ale nie idzie uruchomić np. drugiego numeru telefonu na tej karcie, nie można aktywować np. większości obecnych taryf. W salonach podają że trzeba wymienić kartę na nową. Nie da się tego przeprogramować w systemie przypisać tych kart do wspólnej puli? One nawet do GSM900/1800 nie chcą się logować, tylko UMTS i 4G. Czemu tak jest?

  • #2
    @leonarda78 - na kartach internetowych nie ma technicznej możliwości uruchomienia taryfy przeznaczonej dla usługi głosowej. Nie ma również możliwości zmiany oferty internetowej na ofertę głosową.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

    Komentarz


    • #3
      Dlaczego zatem karta wyjęta z modemu Vodafone i przełożona do telefonu w innym kraju działa? I jest to karta z 2009 roku.
      Polska to zawsze za Bugiem będzie...

      Komentarz


      • #4
        Brak nowych wpisów w wątku.
        Temat zamykam.

        W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW do Moderatorów: Jahu lub Xaviero wątek zostanie ponownie otwarty.
        >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

        Komentarz

        o nas
        Forum Sieci Play
        Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
        Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
        Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
        Dołącz do Nas
        Pracuję...
        X