Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Reset konta w aplikacji play24

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pozostałe Reset konta w aplikacji play24

    Hej, chciałbym zresetować swoje konto w aplikacji play24, ponieważ założyłem je bardzo dawno i nawet nie znam maila pod którym to konto zostało założone. Jak mogę to zrobić?

  • #2
    Witaj, skontaktuj się z Obsługą Klienta. Konsultant usunie stare konto i będziesz mógł założyć nowe.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You

    Komentarz


    • #3
      Brak nowych wpisów w wątku.
      Temat zamykam.

      W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW do Moderatorów: Jahu lub Xaviero wątek zostanie ponownie otwarty.
      >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

      Komentarz

      o nas
      Forum Sieci Play
      Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
      Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
      Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
      Dołącz do Nas
      Pracuję...
      X