Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Czy PLAY obciąży dodatkowymi opłatami obywateli RP, którzy utknęli zagranicą?

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Abonament Czy PLAY obciąży dodatkowymi opłatami obywateli RP, którzy utknęli zagranicą?

    Jestem jedną z wielu tysięcy osób, które utknęły zagranicą, w podróży służbowej, która rozpoczęła się przed aktualnymi wydarzeniami. Bilety powrotne nam anulowano. Jedyne źródło informacji to nasze telefony. Właśnie zaczynamy dostawać SMS'y od PLAY, że niebawem skończy nam się "roam-like-home" i zaczną obciążać nam konta. W związku z tym pytanie - czy PLAY planuje coś dodatkowo "ugrać" wykorzystując tę epidemię? Czy może zachowa się jak reszta firm i instytucji? Dodam tylko, że jesteśmy w Bułgarii, w mniejszym mieście, daleko od stolicy. Jesteśmy w najbiedniejszym kraju UE, a lokalni operatorzy (A1, Telenor, Vivacom) w związku z epidemią, włączyli tutaj kilka dni temu wszystkim abonentom nielimitowany internet. Pewnie ostatecznie zrobimy wyprawę do najbliższego dużego miasta i kupimy sobie lokalne karty, ale to co robi PLAY... ech...

    Wojtek

  • #2
    Witaj, na chwilę obecną sprawy związane z aktualną sytuacja są dość świeże. Jeśli zostaną Tobie naliczone opłaty z którymi się nie zgodzisz, to skontaktuj się proszę z naszą Obsługą Klienta. Konsultant postara się wyjaśnić dla ciebie tę sytuację.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez vojtek11 Zobacz posta
      Jestem jedną z wielu tysięcy osób, które utknęły zagranicą, w podróży służbowej, która rozpoczęła się przed aktualnymi wydarzeniami. Bilety powrotne nam anulowano. Jedyne źródło informacji to nasze telefony. Właśnie zaczynamy dostawać SMS'y od PLAY, że niebawem skończy nam się "roam-like-home" i zaczną obciążać nam konta. W związku z tym pytanie - czy PLAY planuje coś dodatkowo "ugrać" wykorzystując tę epidemię? Czy może zachowa się jak reszta firm i instytucji? Dodam tylko, że jesteśmy w Bułgarii, w mniejszym mieście, daleko od stolicy. Jesteśmy w najbiedniejszym kraju UE, a lokalni operatorzy (A1, Telenor, Vivacom) w związku z epidemią, włączyli tutaj kilka dni temu wszystkim abonentom nielimitowany internet. Pewnie ostatecznie zrobimy wyprawę do najbliższego dużego miasta i kupimy sobie lokalne karty, ale to co robi PLAY... ech...

      Wojtek
      Juz dawno powinieneś kupić lokalne karty, a nie tylko czekac aż manna spadnie z nieba, daj cos od siebie...

      Komentarz


      • #4
        Dlaczego którykolwiek operator ma tracić grube pieniądze tylko dlatego że utknąłeś za granicą? To nie jest instytucja charytatywna ani rządowa.
        Maszerujesz do sklepu, kupujesz kartę lokalnego operatora i bulisz w euro to może zdasz sobie sprawę jak drogi jest roaming.
        Żaden nie włączy Ci darmowego roamingu.

        Komentarz


        • #5
          Play nie odpowiada za twoje wyjazdy. Przykro mi, nie musi nic ci dawać za free.

          Komentarz


          • #6
            Loguj się do LOTu, ściągają z poza polski naszych obywateli.
            https://www.gov.pl/web/koronawirus/j...lski-samolotem

            Komentarz


            • #7
              Brak nowych wpisów w wątku.
              Temat zamykam.

              W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW do Moderatorów: Jahu lub Xaviero wątek zostanie ponownie otwarty.
              >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

              Komentarz

              o nas
              Forum Sieci Play
              Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
              Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
              Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
              Dołącz do Nas
              Pracuję...
              X