Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Pobrana opłata 18 zł po doładowaniu konta ,-

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Internet Pobrana opłata 18 zł po doładowaniu konta ,-

    Witam,

    15 marca doładowywałem konto za 50 zł celem ponownego uruchomienia pakietu "Internet bez Limitu", ponieważ mam jeszcze ważny pakiet, nie robiłem tego od razu. W dniu wczorajszym zalogowałem się na konto poprzez aplikację i zauważyłem że na koncie zamiast 50 zł mam 33. Zacząłem sprawdzać co się stało, że zniknęło mi z konta 18 zł i znalazłem w historii w pozycji "zakupione pakiety i usługi" brakującą kwotę 18 zł -tytułem "zamów z play".

    Proszę o pomoc, nic samodzielnie nie zlecałem ani nie dokonywałem zakupu.

    Dziękki
    Pozdrawiam

  • #2
    Przenoszę do działu pomoc play.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

    Komentarz


    • #3
      Witaj, z nazwy wynika, że może to być opłata za zakupy mobilne. W zaistniałej sytuacji proponuję włączyć blokadę zakupów mobilnych na swoim numerze.
      Pomoc Play

      Play.pl
      Facebook.com/Play4You

      Komentarz


      • #4
        Rozumiem
        Tylko ja nic nie kupowałem to jest typowo karta do internetu włożona w modemie. Nie jest nigdzie podpięta. Gdzie mogę to zgłosić jako reklamację.
        Dziękuje Pozdro
        Piotr

        Komentarz


        • #5
          Najprościej możesz to zgłosić na czacie z Konsultantem na Play24.
          Pomoc Play

          Play.pl
          Facebook.com/Play4You
          Tel. +48 790 500 500

          Komentarz


          • #6
            Brak nowych wpisów w wątku.
            Temat zamykam.

            W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW do Moderatorów: Jahu lub Xaviero wątek zostanie ponownie otwarty.
            >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

            Komentarz

            o nas
            Forum Sieci Play
            Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
            Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
            Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
            Dołącz do Nas
            Pracuję...
            X