Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Grupa rodzina, przedłużenie umowy.

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Grupa rodzina, przedłużenie umowy.

    Witam.

    Mam w grupie rodzinnej sześć numerów. Umowa na większości z nich kończy się za rok lub półtora, ale na głównym numerze, czyli moim, już od jakiegoś czasu mogę przedłużyć umowę. Ale dzisiaj rozmawiałem z biurem obsługi klienta i oferta, którą mi zaproponowano nie bardzo mi odpowiadała. Dowiedziałem się, że lepsza oferta będzie, gdy inne numery będą się zbliżały do końca umowy. Chciałbym wiedzieć, czy na pewno nie można przedłużyć tylko jednego numeru, który już od jakiegoś czasu ma umowę na czas nieokreślony, bez ruszania reszty. I tak zależy mi głównie na smartfonie, ponieważ w tym abonamencie mam wszystko, czego potrzebuję.

  • #2
    Przenoszę do działu pomoc play.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

    Komentarz


    • #3
      Bonhart, napisałem na priv
      Damian Dolny, doradca biznesowy PLAY
      Tel: 512 716 218 @: damian.dolny@play4mix.pl

      Komentarz


      • #4
        Brak nowych wpisów w wątku.
        Temat zamykam.

        W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW do Moderatorów: Jahu lub Xaviero wątek zostanie ponownie otwarty.
        >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

        Komentarz

        o nas
        Forum Sieci Play
        Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
        Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
        Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
        Dołącz do Nas
        Pracuję...
        X