Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Gwarancja - wymiana?

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pozostałe Gwarancja - wymiana?

    Cześć wszystkim,

    Abonentem jestem kilka ładnych lat, na forum jednak całkowicie świeży. Mam pytanie do weteranów ???? Pierwszy raz znalazłem się w sytuacji, gdzie musiałem oddać swój smartfon na gwarancję, mowa tu o Nokii 8 którą miałem po nad rok. Serwis nie był w stanie naprawić urządzenia, więc wysłał ekspertyzę do salonu w którym oddałem telefon, salon zaś przesłał dokument dalej do "centrali". W salonie dowiedziałem się, że Nokii 8 już nie dostanę, ponieważ nie ma jej w ofercie, miałem dostać listę telefonów z której miałem sobie coś "wybrać". Cała akcja trwa już praktycznie równy miesiąc a nigdzie nie mogę nic ustalić. Stąd też moje pytania:

    - Na jaki telefon mogę liczyć skoro nokia chociaż nie z najwyższej póki cenowej to jednak "starszy" flagowiec.
    - Czy telefon będzie przyznawany na podstawie ceny w momencie zakupów, czy też parametrów jakimi dysponuje?
    - Jeśli ewentualne propozycje nie będą dla mnie satysfakcjonujące, czy jest możliwość dopłaty na rzecz lepszego urządzenia?

    Będę wdzięczny za pomoc i wszelkie odpowiedzi,

    Pozdrawiam!

  • #2
    Właściwie to jeszcze jedno pytanie, jeśli już zdecyduje się na telefon to będę mógł go odebrać bezpośrednio z salonu czy będzie trzeba dalej czekać na "paczkę"?

    Komentarz


    • #3
      Przenoszę do działu pomoc play.
      >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

      Komentarz


      • #4
        Witaj, rozumiem, że informację o liście smartfonów otrzymałeś podczas wizyty w Salonie. Zaproponowane urządzenia powinny znajdować się w podobnym przedziale cenowym. Jeśli masz upatrzony jakiś model, możesz zarejestrować zgłoszenie w tej sprawie. Nasza Obsługa Klienta po zapoznaniu się z całością sprawy udzieli Tobie odpowiedzi.
        Pomoc Play

        Play.pl
        Facebook.com/Play4You

        Komentarz


        • #5

          Komentarz


          • #6
            Czy pamiętasz kiedy dokładnie otrzymałeś informację z Salonu o liście urządzeń?
            Pomoc Play

            Play.pl
            Facebook.com/Play4You

            Komentarz


            • #7
              Dokładnie 11.03 i od tamtej pory cisza niestety. Nie wiem jakie to będą urządzenia, nie wiem czy mogę wziąć coś lepszego z dopłatą, jeśli tak to z jaką. Ani salon, ani pomoc z play24 nie jest w stanie mi tego powiedzieć.

              Komentarz


              • #8
                Masz może jakieś otwarte zgłoszenia w tej sprawie?
                Pomoc Play

                Play.pl
                Facebook.com/Play4You
                Tel. +48 790 500 500

                Komentarz


                • #9
                  Na moim koncie są otwarte trzy zgłoszenia z tą samą treścią, różnymi datami, wszystkie mają status "w trakcie rozpatrywania" zgłoszenie jest na temat oddania urządzenia na gwarancję, resztę informacji mam od serwisu i telefonicznie z salonu.
                  Ostatnio edytowany przez Sobolek; 16.03.2020, 08:42.

                  Komentarz


                  • #10
                    Powiedzmy, że problem prawie rozwiązany. Na przyszłość jeśli ktoś miałby podobny problem, to BOK nie jest absolutnie o niczym poinformowany w sprawie wymiany urządzenia. Za wymianę urządzenia odpowiada miejsce w którym oddaliście swoje urządzenie na gwarancję, to oni razem z ekspertyzą z serwisu wysyłają zgłoszenie do "centrali" która niestety nie informuje BOKu o takich czynnościach.
                    Jeśli chodzi o wybór telefonu to dostałem trzy propozycje z czego wybrałem Huawei P20pro, nie można niestety dopłacić na rzecz czegoś lepszego. Wymiana jest jeden za jeden bez dopłat.

                    Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc w próbie rozwiązania problemu.

                    Komentarz


                    • #11
                      Brak nowych wpisów w wątku.
                      Temat zamykam.

                      W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW do Moderatorów: Jahu lub Xaviero wątek zostanie ponownie otwarty.
                      >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

                      Komentarz

                      o nas
                      Forum Sieci Play
                      Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                      Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                      Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                      Dołącz do Nas
                      Pracuję...
                      X