Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

VoLTE oraz VoWiFi

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #61
    @Kytek jeśli nadal niedgodność występuje proszę o kontakt z Obsługą Klienta.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

    Komentarz


    • #62
      Zamieszczone przez marcin19883 Zobacz posta
      Wyślij sms aktywujący wifi calling. Potem sprawdź w telefonie czy masz uruchomione volte i wifi calling. Jak sms nie zadziała, to na czacie proś o ręczne włączenie wifi calling.
      Dzisiaj nagle pojawiło się Vowifi [emoji16] niestety brak VOLTE.
      I niektórych działa (załączony screen). Może coś nie tak z moją karta sim?

      Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

      Komentarz


      • #63
        Kontaktowałem się z BOK wcześniej w podobnej i tej sprawie: przeprowadzenie synchronizacji nowych ustawień mms Internet i "zabaw" w restart czy tryb samolotowy nic nie dały. Mam pewne spostrzeżenia domysły ale o tym nieco później.

        Komentarz


        • #64
          Zamieszczone przez 0kti Zobacz posta
          Może coś nie tak z moją karta sim?
          Raczej wszystko w porządku. Play coś ostatnio wszystkim wyłącza volte.

          Komentarz


          • #65
            @Play4You kiedy xiaomi redmi note 7 będzie miał dostępne volte i VoWifi w play?

            Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

            Komentarz


            • #66
              Niestety nie posiadam takich informacji. Polecam śledzić stronę: https://www.play.pl/uslugi/volte/?gc...E&gclsrc=aw.ds
              Pomoc Play

              Play.pl
              Facebook.com/Play4You
              Tel. +48 790 500 500

              Komentarz


              • #67
                Znikające VoLte wydaje się być przyczynowo po stronie operatora dotyczy to różnych numerów nie powiązanych sobą grup lokalizacji marki telefonu. Wszystko dotąd było Ok jedynie co kojarzy mi się że może to mieć związek z wybuchem pandemii koronawirusa. Być może nagły wzrost ruchu w sieci na tyle duży że przy wyłączeniu VoLte rozmowy spycha w 3G i zwalnia maksymalnie zasoby LTE. Miałem tak ja znajomi a obecnie jeden numer w rodzinie gdzie przy zrzucie w 3G ląduje w większości z automatu w roamingu krajowym a dużo rzadziej w sieci własnej. Usługa przeważnie znikła na dwa trzy dni po czym wraca działa a u niektórych znów niema. Dalej temat obserwuje

                Komentarz


                • #68
                  Brak nowych wpisów w wątku.
                  Temat zamykam.

                  W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW do Moderatorów: Jahu lub Xaviero wątek zostanie ponownie otwarty.
                  >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

                  Komentarz

                  o nas
                  Forum Sieci Play
                  Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                  Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                  Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                  Dołącz do Nas
                  Pracuję...
                  X