Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

VoLTE oraz VoWiFi

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Sieć VoLTE oraz VoWiFi

    posiadam tel.
    XIAOMI MI NOTE 10
    oraz
    XIAOMI MI 9 LITE


    i jak mam uruchomić VoLTE oraz VoWiFi w play


    Ponoć w VoLTE szybciej uzyskuje połączenie tak jest ?

    Czy jak ja mam VoLTE a drugi rozmówca nie ma to jest jakaś różnica dla mnie ?

  • #2
    Witaj, listę telefonów oraz taryf posiadających funkcję VoLTE znajdziesz na stronie: https://www.play.pl/uslugi/volte/ tak samo jest z WiFi-Calling https://www.play.pl/uslugi/wifi-calling/ Niestety Twoich telefonów nie ma na liście.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You

    Komentarz


    • #3
      Na telefonach firmy xiaomi oficjalnie nie da się uruchomić tych usług .trzeba przełożyć inną kartę sim na abonament i z uruchomioną usługą działającą wcześniej w innym telefonie na moment sprawdzić czy usługa działa a potem znów włożyć swoją a usługa zostaje oczywiście w niektórych modelach xiaomi.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez amstat Zobacz posta
        Na telefonach firmy xiaomi oficjalnie nie da się uruchomić tych usług .trzeba przełożyć inną kartę sim na abonament i z uruchomioną usługą działającą wcześniej w innym telefonie na moment sprawdzić czy usługa działa a potem znów włożyć swoją a usługa zostaje oczywiście w niektórych modelach xiaomi.
        Ciekawe czy ten trik zadziała również na innych markach wspierających te usługi. Swoją drogą, w innych krajach europejskich wiele telefonów ma wsparcie, a u nas - nie tylko Play, strasznie się ograniczają w ilości wspieranych urządzeń.

        Wysłane z mojego TA-1021 przy użyciu Tapatalka

        Komentarz


        • #5
          U mnie na Xiaomi Redmi Note 8 Pro wystarczyło włączyć kodem i działa u każdego operatora

          Komentarz


          • #6
            U mnie na Xiaomi Mi9T tak samo jak u kolegi wyżej. Włączone kodem i działa.

            Komentarz


            • #7
              Posiadam telefon samsung A40 w którym jest obsługa VOLTE i wyświetla taką ikonkę i fajnie to działa. Kupiłem ostatnio samsung A71, który także wspiera VOLTE lecz mimo włączonej opcji w telefonie VOLTE usługa ... nie działa. Moje pytanie. Czy to operator musi włączyć tę usługę dla danego numeru czy automatycznie powinno działać?

              Komentarz


              • #8
                moze sprobuj wyslac sms aktywujacego i moze zadziala , na samsungu kazdym dzialalo mi bez problemu

                Komentarz


                • #9
                  Szukam kodu do aktywacji tej usługi nie mogę nigdzie znaleźć. Czy to SMS 282 o treści start ?
                  Ostatnio edytowany przez Witold Si; 02.03.2020, 19:46.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Witold Si Zobacz posta
                    Szukam kodu do aktywacji tej usługi nie mogę nigdzie znaleźć. Czy to SMS 282 o treści start ?
                    Tak

                    Komentarz


                    • #11

                      Komentarz


                      • #12
                        kupiłem
                        XIAOMI MI 9 LITE
                        Czy ten telefon obsługuje voLTE oraz voWiFi / wifi calling ? - ma ktoś jakieś pomysły
                        Mam w Play - potwierdzone że usługi włączone
                        na innym telefonie działa

                        kody włączałem i dostałem potwierdzenie na ekranie że odblokowane, restartowałem .. pomocy

                        Komentarz


                        • #13
                          @atroo witaj, aktualną listę urządzeń obsługujących Wi-Fi Calling w naszej sieci sprawdzisz w linku poniżej:
                          https://www.play.pl/uslugi/wifi-calling/
                          Pomoc Play

                          Play.pl
                          Facebook.com/Play4You

                          Komentarz


                          • #14
                            wysłałem tego sms'a na 282 start, mam taryfę RBM siemaPL na kartę, a mimo to w odpowiedzi na sms pisze "usługa niedostępna w twojej taryfie". eh....
                            Ostatnio edytowany przez DjAbra; 05.03.2020, 13:48.

                            Komentarz


                            • #15
                              @DjAbra z jakiego urządzenia korzystasz?
                              Pomoc Play

                              Play.pl
                              Facebook.com/Play4You
                              Tel. +48 790 500 500

                              Komentarz

                              o nas
                              Forum Sieci Play
                              Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                              Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                              Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                              Dołącz do Nas
                              Pracuję...
                              X