Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

YouTube za darmo

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pre-Paid YouTube za darmo

    Witam.

    Wczoraj aktywowałem pakiet YouTube za darmo. Pakiet został aktywowany, jednak korzystanie z aplikacji YouTube pomniejsza podstawowy pakiet GB, dodam, że w tle, nie są pobierane żadne dane (może jedynie kilka kB).

    Po obejrzeniu filmiku na YouTube (30-50 MB) sprawdzałem ilość GB kodem *108# (wcześniej wł/wył tryb samolotowy), podstawowy pakiet był pomniejszany dokładnie o ilość MB pobranych podczas oglądania filmu na YouTube. Pod kodem *632# jest 99,96 GB.

    Aktualnie korzystam z YouTube w wersji Premium bez reklam, wiec na pewno to nie reklamy pomniejszają pakiet.
    Nie korzystam także z VPN-a. Na koncie numeru posiadam, zgodnie z regulaminem ponad 1 zł.

    Dodatkowo problem z kodem *632#. W zasięgu własnym Play-a, kod do sprawdzania pakietu YouTube nie działa. Po każdorazowym wysłaniu kodu pojawia się informacja " Kod działa tylko w roamingu krajowym.

  • #2
    Witaj, jeżeli zauważyłeś nieprawidłowości w rozliczaniu pakietów zgłoś to proszę Obsłudze Klienta dowolnym kanałem: http://www.play.pl/pomoc/kontakt/
    Możesz oczywiście również zrobić zgłoszenie na Play24. Sprawa zostanie zweryfikowana.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You

    Komentarz


    • #3
      We wcześniejszym poście odnośnie kodu *632# miało być "Po każdorazowym wysłaniu kodu pojawia się informacja - Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI."

      Zgłoszenie wysłane

      Komentarz


      • #4
        Rozumiem. Jeżeli chcesz, to podaj mi proszę numer zgłoszenia. Sprawę przekażę do odpowiedniego działu.
        Pomoc Play

        Play.pl
        Facebook.com/Play4You

        Komentarz


        • #5
          Zamknij aktywną sesje internetową, czyli wyłącz neta i włącz ponownie.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Play4You2 Zobacz posta
            Rozumiem. Jeżeli chcesz, to podaj mi proszę numer zgłoszenia. Sprawę przekażę do odpowiedniego działu.
            Nr. zgłoszenia: 214222806


            Zamieszczone przez marcin19883 Zobacz posta
            Zamknij aktywną sesje internetową, czyli wyłącz neta i włącz ponownie.
            Sesje internetowe były zamykane, weryfikacji dokonywałem w ten sposób: wł/wył tryb samolotowy, wł. transmisji danych, uruchomienie youtube - obejrzenie filmiku, następnie wył. transmisji danych, wł/wył tryb samolotowy, sprawdzenie pakietu i tak wielokrotnie.

            W Play24 w billingu wszystkie połączenia rozliczane z Salda MB (z wyjątkiem tych po kilkanaście kB jako bezpłatne)

            Komentarz


            • #7
              Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałem je do realizacji. Obsługa Klienta powiadomi Cię o rozwiązaniu sprawy.
              Pomoc Play

              Play.pl
              Facebook.com/Play4You

              Komentarz


              • #8
                Dzięki

                Komentarz


                • #9
                  Mam podobnie, pod kodem *632# pokazuje mi że zużyłem około 300mb na YouTube i sie zgadza ale te 300mb poszło tez z pakietu internetowego normalnego...

                  Komentarz


                  • #10
                    @Mikuu- W takim razie również zarejestruj zgłoszenie w tej sprawie, a następnie podaj mi jego numer. Przekaże je do realizacji.
                    Pomoc Play

                    Play.pl
                    Facebook.com/Play4You

                    Komentarz


                    • #11
                      A u mnie wg telefonu jakieś 1,04 GB a z *632# ciągle 100 GB isns : brak środków , doładuj
                      W historii połączeń (przeglądarka - nic. 0,08 zł wciąż na koncie. Chyba, że popaprałem numery - chociaż nie - nie uruchamiałem na innych numerach. Oferta/taryfa RWK

                      Komentarz


                      • #12
                        Numer zgłoszenia: 214241585
                        Ostatnio edytowany przez Mikuu; 05.07.2019, 22:21.

                        Komentarz


                        • #13
                          Dziękuję, przekazałem Twoje zgłoszenie do realizacji. Obsługa Klienta poinformuje Cię o rozwiązaniu sprawy.
                          Pomoc Play

                          Play.pl
                          Facebook.com/Play4You

                          Komentarz


                          • #14
                            J bym kupił kartę za 5 zł, albo przeniósł numer - jeszcze lepszy deal i dopiero odpalił tą promocję po zmiane na RWK i darmowym RWK po sms. Nie do zwyoglądania. Szkoda pakietów na zgłoszenia. Ale to ja.
                            Ostatnio edytowany przez AndrzejJacek; 05.07.2019, 22:31.

                            Komentarz


                            • #15
                              Piszesz w taki niezrozumiały sposób że nie ogarniam o co Ci chodzi...

                              Komentarz

                              o nas
                              Forum Sieci Play
                              Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                              Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                              Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                              Dołącz do Nas
                              Pracuję...
                              X