Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Problem z anulowaniem zakupu w eshop na raty

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • eShop Problem z anulowaniem zakupu w eshop na raty

    Witam,
    mam problem z anulowaniem zakupu na raty przez internet smartfona. Przed kupnem czytałam i napisane jest że można odstąpić od umowy kredytu ratalnego przez internet, co więcej napisane jest na stronie
    ( https://www.play.pl/pomoc/zakupy/jak...ty-w-play.html) w odpowiedzi PLAY na pytanie " Co się stanie z ratami, jeśli nie odbiorę paczki?"
    Moim zdaniem PLAY wyraźnie stwierdza że nie odebranie przesyłki anuluje zakup i umowa kredytowa zostanie rozwiązana.
    Odmówiłam dziś na stronie śledzenia przesyłki przyjęcia paczki.
    Przez ponad 2 godziny pisałam na eshop@playsklep.pl ale zero odzewu, na ok@pomocplay.pl tak samo i zero odzewu, partner dzwonił na infolinię ale tam powiedzieli że muszę odebrać aby potem odesłać! Dla mnie jest to trochę nie zrozumiałe że nie można już niby cofnąć albo chociażby wstrzymać wysyłki!, w ekspresowym tempie przesyłka była już u kuriera, pierwszy raz coś takiego widziałam!
    Może jest osoba która miała podobną sytuację i mogłaby mi pomóc z tym?
    Bank kredyt zapewne przelał już do play za urządzenie a ja zostałam narazie z ratami do płacenia.
    Pozdrawiam.

  • #2
    Witaj, czy masz numer otwartego zgłoszenia w tej sprawie?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You

    Komentarz


    • #3
      21 176 66 40
      21 177 04 14
      21 177 61 08

      - - - Updated - - -

      Witam, trzy numery zgłoszeń mam

      Komentarz


      • #4
        Dziękuję za numery zgłoszeń. Przesłałem je do realizacji. Sprawa zostanie rozwiązana w możliwie najkrótszym czasie.
        Pomoc Play

        Play.pl
        Facebook.com/Play4You

        Komentarz


        • #5
          Moje problemy po zakupie w sklepie internetowym Play

          29 maja bieżącego roku zakupiłem w internetowym sklepie sieci Play telefon, który zgodnie z informacją na stronie Play jest nowy i ma pełną gwarancję, taką informację uzyskałem również od konsultanta sklepu. Telefon kupiłem bez abonamentu w kredycie bankowym. Otrzymałem przesyłkę z telefonem oraz fakturą. Faktura jest wadliwa ponieważ nie zawiera numeru seryjnego lub numeru IMEI, a takie wymogi określa gwarant. Telefon jest rzeczą indywidualneie oznaczoną i taki numer powinien być umieszczony na fakturze. Telefon zarejestrowałem w serwisie Huawei i okazało się, że gwarancja kończy się we wrześniu 2020 roku, a powinna trwać do końca maja 2022 roku. Po rozmowie telefonicznej z serwisem Huawei dowiedziałem się, że gwarancja została uruchomiona we wrześniu 2017 roku i że telefon miał wymieniany wyświetlacz. Sprawę opisałem w mailu i skerowałem na adres eshop@play.pl, ale odpowiedziano mi, że to nie jest ich sprawa i wskazano numer infolinii. Po rozmowie z konsultantką dowiedziałem się, że numer mojego zamówienia nie funkcjonuje w systemie. Ponowiłem korespondencję że sklepem prosząc o przekierowanie mojej sprawy do właściwej osoby /działu, odpowiedziano mi, że nie będą prowadzić że mną korespondencji w tej sprawie. Jeszcze raz ponowiłem żądanie wystawienia prawidłowej faktury, wypełnionej i ostemplowanej karty gwarancyjnej oraz wyjaśnienia całej sprawy. Odpowiedziano mi, że mogę odstąpić od umowy. Ja nie chcę odstępować od umowy, chcę przywrócenia pełnych uprawnień gwarancyjnych oraz wyjaśnienia całej sprawy.

          Komentarz


          • #6
            @rodri - sprawę należy zgłosić Obsłudze Klienta. Sposoby kontaktu są opisane tutaj: https://www.play.pl/pomoc/kontakt.html. Z poziomu Forum nie mamy dostępu do historii zamówień, a taki dostęp jest niezbędny do wyjaśnienia sprawy.
            Pomoc Play

            Play.pl
            Facebook.com/Play4You
            Tel. +48 790 500 500

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
              @rodri - sprawę należy zgłosić Obsłudze Klienta. Sposoby kontaktu są opisane tutaj: https://www.play.pl/pomoc/kontakt.html. Z poziomu Forum nie mamy dostępu do historii zamówień, a taki dostęp jest niezbędny do wyjaśnienia sprawy.
              Nie jestem abonentem sieci Play, a Obsługa Klienta nie znajduje numeru zamówienia w systemie.

              Komentarz


              • #8
                Numery telefonów do Obsługi Klienta są aktualne również dla zamówień dotyczących urządzeń. Proponuję ponowny kontakt z Infolinią, być może odnalezienie zamówienia będzie możliwe na podstawie innych danych. Jak wspomniałem, za pośrednictwem Forum nie uda nam się w jakikolwiek sposób wyjaśnić tej kwestii.
                Pomoc Play

                Play.pl
                Facebook.com/Play4You
                Tel. +48 790 500 500

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
                  Numery telefonów do Obsługi Klienta są aktualne również dla zamówień dotyczących urządzeń. Proponuję ponowny kontakt z Infolinią, być może odnalezienie zamówienia będzie możliwe na podstawie innych danych. Jak wspomniałem, za pośrednictwem Forum nie uda nam się w jakikolwiek sposób wyjaśnić tej kwestii.
                  Niestety, osoba, z którą rozmawiałem stwierdziła, że można to zrobić tylko po numerze zamówienia.

                  Komentarz


                  • #10
                    Dlatego pozostaje mi poprosić Cię o ponowny kontakt.
                    Pomoc Play

                    Play.pl
                    Facebook.com/Play4You
                    Tel. +48 790 500 500

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
                      Dlatego pozostaje mi poprosić Cię o ponowny kontakt.
                      Będę próbował, ale muszę napisać tutaj, że jestem zbulwersowany i zniesmaczony postawą pracowników Działu Obsługi Zamówień, ich arogancją i całkowitym brakiem chęci pomocy oraz tym, że korespondencja nie jest podpisywania imieniem i nazwiskiem osoby, która ją prowadzi.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
                        Dlatego pozostaje mi poprosić Cię o ponowny kontakt.
                        Sprawę skerowałem na adres ok@pomocplay.pl
                        Numery zgłoszeń:
                        212326929
                        212327056
                        212370211
                        Pozdrawiam

                        Komentarz


                        • #13
                          Dziękuję. Przekażę zgłoszenia do realizacji.
                          Pomoc Play

                          Play.pl
                          Facebook.com/Play4You
                          Tel. +48 790 500 500

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
                            Dziękuję. Przekażę zgłoszenia do realizacji.
                            Jestem coraz bardziej zdegustowany sposobem załatwiania mojej sprawy przez pracowników Play. Otrzymałem informację od konsultantki, że sprawa gwarancji nie jest możliwa do wyprostowania, ale może być rozwiązana poprzez dostarczenie mojego telefonu do punktu sprzedaży Play, skąd zostanie przesłany do Centrum, a do mnie zostanie wysłany nowy telefon. Poinformowałem, że nie odpowiada mi takie rozwiązanie że względu na to, że przez nieokreślony czas pozostanę bez telefonu, utracę informacje z telefonu, a ponadto nie mam żadnej gwarancji, że otrzymam ten sam model telefonu Huawei (mate 9 pro), ponieważ telefon nie jest już dostępny w sklepie internetowym. Zaproponowałem rozwiązanie polegające na tym, że nowy telefon zostanie dostarczony do punktu sprzedaży Play, a ja po uzyskaniu informacji, że już jest dostępny, dostarczę posiadany przeze mnie. Po kilku dniach skontaktował się ze mną konsultant, który stwierdził, że rozumie moje zastrzeżenia i spróbuje rozwiązać problem w sposób, który zaproponowałem. Niestety, dzisiaj otrzymałem maila od konsultantki, która wcześniej prowadziła sprawę, że takie rozwiązanie nie wchodzi w grę, i że muszę odesłać telefon, a dopiero po odebraniu przesyłki zostanie do mnie wysłany nowy telefon. Wiadomość nie zawierała jednak informacji, czy ten model telefonu jest dostępny. Moje zaufanie do Play zostało już wcześniej osłabione ponieważ mimo zapewnień, że telefon, który kupuję jest fabrycznie nowy, to okazało się, że tak nie jest. W telefonie był wymieniony wyświetlacz w ramach gwarancji, której bieg rozpoczął się we wrześniu 2017 roku. Zostałem najzwyczajniej oszukany. A teraz pojawia się problem z załatwienie sprawy w sposób, który jest najmniej dolegliwy dla mnie. Uczciwość kupiecka i etyka biznesu nakazywałaby w tej sytuacji wysłanie przesyłką kurierską nowego telefonu na mój adres (taką drogą realizowałem zakup) z przeprosinami i prośbą o odesłanie zwrotną przesyłką mojego telefonu. Zamiast przysłać kuriera, każe mi się dostarczyć telefon do punktu sprzedaży, ale nowego telefonu nie można dostarczyć do tego samego punktu.
                            Wszystko wskazuje na to, że o pomoc w rozwiązaniu problemu będę musiał zwrócić się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta poprzez złożenie skargi na firmę Play.
                            Ostatnio edytowany przez rodri; 24.06.2019, 14:25.

                            Komentarz


                            • #15
                              Witaj. Przykro mi z powodu Twojej sytuacji. Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią, które otrzymałeś na swoje zgłoszenie, zawsze możesz się od niej odwołać.
                              Pomoc Play

                              Play.pl
                              Facebook.com/Play4You
                              Tel. +48 790 500 500

                              Komentarz

                              o nas
                              Forum Sieci Play
                              Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                              Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                              Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                              Dołącz do Nas
                              Pracuję...
                              X