Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Pierwsze zamówienie w eShop - Laptop Lenovo

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pierwsze zamówienie w eShop - Laptop Lenovo

    Play4You2 mam Pytanko
    Dobry pomysł podesłac skan zaświadczenie o zatrudnieniu?
    Czekam za weryfikacją tożsamości i chce być ze moje zamówienie zostanie zrealizowane.

    Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  • #2
    W takiej sytuacji, jak tylko wszystkie doładowania zostaną zrealizowane, to zostaw nam swój numer telefonu w formularzu kontaktowym: https://www.play.pl/pomoc/formularz-kontaktowy. Nasi konsultanci oddzwonią do Ciebie i pomogą dobrać jak najbardziej korzystną ofertę
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You

    Komentarz


    • #3
      Ok.

      Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

      Zamieszczone przez kafejaxx44 Zobacz posta
      Play4You2 mam Pytanko
      Dobry pomysł podesłac skan zaświadczenie o zatrudnieniu?
      Czekam za weryfikacją tożsamości i chce być ze moje zamówienie zostanie zrealizowane.

      Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
      A co z tym?
      Zrobiłem w sobote wieczorem zamówienie na laptopa online.


      Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
      Ostatnio edytowany przez jahu; 23.10.2017, 19:26. Powód: Połączenie postów

      Komentarz


      • #4
        Dobry. Poczekaj na maila zwrotnego z informacją o zatwierdzeniu dokumentów.
        Pomoc Play

        Play.pl
        Facebook.com/Play4You

        Komentarz


        • #5
          Od której pracuje play shop?

          Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

          eshop

          Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
          Ostatnio edytowany przez jahu; 23.10.2017, 19:26. Powód: Połączenie postów

          Komentarz


          • #6
            Pracownicy eshopu są zawsze dostępni
            Pomoc Play

            Play.pl
            Facebook.com/Play4You

            Komentarz


            • #7
              Tak
              Pomoc Play

              Play.pl
              Facebook.com/Play4You
              Tel. +48 790 500 500

              Komentarz


              • #8
                oki tx

                Komentarz


                • #9
                  @kafejaxx44 - tak jak wcześniej pisaliśmy eshop czyli stronę działa 24h/7dni. Jeżeli chodzi np. o czat na stronie to jak nie ma nikogo z pracowników to otrzymujesz taką informację i jest prośba o zostawienie numeru do kontaktu.
                  Ostatnio edytowany przez Play4You; 23.10.2017, 10:15.
                  Pomoc Play

                  Play.pl
                  Facebook.com/Play4You
                  Tel. +48 790 500 500

                  Komentarz


                  • #10
                    Dostałem odpowiedź

                    Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

                    Dzień dobry,

                    dziękujemy za nadesłane dokumenty. Będziemy jeszcze je weryfikowali.
                    O kolejnych krokach poinformujemy Cię mailem i SMS-em.

                    Pozdrawiamy
                    Dział Obsługi Zamówień Play

                    Znowu czekanie [emoji16]

                    Udało się zamówienie zostanie przekszanie firmie kurierskiej

                    Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
                    Ostatnio edytowany przez jahu; 23.10.2017, 19:25. Powód: Połączenie postów

                    Komentarz


                    • #11
                      Ciesze się
                      Pomoc Play

                      Play.pl
                      Facebook.com/Play4You
                      Tel. +48 790 500 500

                      Komentarz


                      • #12
                        Mam Pytanko

                        Jak tylko dowód był potrzebny to przy kurierze tylko dowód będę musiał pokazac?
                        Czy kserokopia dowodu?

                        Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
                        Ostatnio edytowany przez jahu; 23.10.2017, 19:27. Powód: Połączenie postów

                        Komentarz


                        • #13
                          Będzie potrzebne ksero dokumentu.
                          Pomoc Play

                          Play.pl
                          Facebook.com/Play4You

                          Komentarz


                          • #14
                            Ok mam drukarke ksero

                            A kurier nie będzie chciał zaświadczenie o zatrudnieniu?
                            Tylko ksero dowodu?
                            Czy przygotować w razie czego dokument?

                            Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
                            Ostatnio edytowany przez jahu; 23.10.2017, 19:27. Powód: Połączenie postów

                            Komentarz


                            • #15
                              @kafejaxx44, czy jest to Umowa o przeniesienie numeru czy nową aktywację? Mówimy o nowej Umowie czy aneksie?
                              Pomoc Play

                              Play.pl
                              Facebook.com/Play4You

                              Komentarz

                              o nas
                              Forum Sieci Play
                              Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                              Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                              Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                              Dołącz do Nas
                              Pracuję...
                              X