Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Odrzucona naprawa - gwarancja

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pozostałe Odrzucona naprawa - gwarancja

    Witam.
    22.09.2017 mój mąż wysłał telefon LG Nexus 5X na gwarancję. Wieczorem podłączył telefon do ładowarki. Rano nie mógł z niego korzystać, ponieważ się zawiesił i wyłączył. Dodatkowo okazało się, że telefon nie reaguje na podłączenie do ładowarki sieciowej.

    6.10.2017 telefon wrócił z autoryzowanego serwisu. Naprawa na gwarancję została odrzucona, powodem było zalanie i wyceniono naprawę na 1682,18zł (gdzie Nexus rok temu kosztowal 1600zł w salonie Play). Części do wymiany: Cover Assembly, PCB Assembly Main, Rechargeable Battery Lithium Polymer, Cover Assembly Battery.

    Mój mąż na pewno nie zalał Nexusa, przed snem normalnie z niego korzystał, jak co wieczór podłączył go do sieci w celu naładowania. Obawiamy się, że to zalanie, to wina baterii... Skoro ona jest do wymiany, to mogła wylać kwas. Telefon praktycznie codziennie (przez rok) był ładowany, więc może żywotność baterii się skończyła i taki mamy finał...

    Co robić? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam, Dorota.

  • #2
    Witaj, jeżeli nie zgadzasz się z ekspertyzą to możesz oddać urządzenie z tytułu rękojmi. Serwis wykona wtedy ponowną ekspertyzę i podejmie decyzję.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

    Komentarz


    • #3
      Poradź maluczkim .

      Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
      Witaj, jeżeli nie zgadzasz się z ekspertyzą to możesz oddać urządzenie z tytułu rękojmi. Serwis wykona wtedy ponowną ekspertyzę i podejmie decyzję.
      Jak się ustrzec przed radosną twórczością serwisantów " zalał pan telefon " gdy wiem że tego nie zrobiłem . a co ma ponowna ekspertyza w tym przypadku -serwis podważy własną ekspertyzę - przyzna się "daliśmy ciała "

      Komentarz


      • #4
        Nie masz szans , i tak będzie twoja wina . Telefonu nie wolno po prostu ładować przez noc bo to grozi wylaniem baterii i stało się . To twoja wina

        Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez sebaastian Zobacz posta
          Nie masz szans , i tak będzie twoja wina . Telefonu nie wolno po prostu ładować przez noc bo to grozi wylaniem baterii i stało się . To twoja wina

          Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
          Nie chce wchodzić w polemike, ale piszesz brednie. Zbyt wysoka temp wpływa nie korzystnie na baterię ale nie długie ładowanie.
          Elektronika i tak odcina ładowanie

          Komentarz


          • #6
            Skoro odcina , to dlaczego jak telefon będzie przy 100% podłączony do ładowania , to dalej jest gorący ?

            Komentarz


            • #7
              ???? Mój LG na QC podpiety... Już od 2h ma 100% i jest zimny jak sopelek... Gdzie podczas ładowania można wyczuć ciut cieplejsze plecki ale minimalnie.

              Battery 100%
              Power Suorce: AC Charger
              Status Full
              Temp. 28,3

              I w sumie tak sobie przeleży do rana... I tak sobie działa od lipca... Poprzednik G3 tak przeżył 2 lata tak samo jak dwa 626 i pierdyliard innych telefonów i urządzeń z bateriami... Nawet mój smartwatch też sobie leży już od 2 godzin na ładowarce ze 100% i GWARANTUJE CI ŻE NIC MU NIE BĘDZIE!!!!

              Komentarz


              • #8
                Mój HTC codziennie ląduje przez noc i jakoś przez rok nic się nie stało Telefon rano jest zimny.

                Chciałam kolejny raz wysłać telefon do naprawy z tytułu rękojmi i salon odmówił współpracy. Powiedzieli, że oni się tym nie zajmą i kazali wysyłać telefon do serwisu na własną rękę. Czy w ogóle mogą mi odmówić? :/
                I jak już mam sama się tym zająć, to może warto wysłać do innego serwisu? Pierwsze oględziny odbyły się w Mławie.

                Komentarz


                • #9
                  @Dorota Oseńko, przepraszam za zaistniałą sytuację, proponuję zatem udanie się do innego Salonu Play i oddanie urządzenia z tytułu rękojmi.
                  Pomoc Play

                  Play.pl
                  Facebook.com/Play4You

                  Komentarz


                  • #10
                    Zgodnie z procedurą na gwarancję możesz oddać w każdym salonie, na rękojmie tylko w salonie w którym dokonałeś zakupu.

                    Komentarz


                    • #11
                      Szczegóły zasad dotyczących rękojmi znajdziesz tutaj:
                      https://www.play.pl/pomoc/pomoc-tech...fonu-i-modemu/
                      Pomoc Play

                      Play.pl
                      Facebook.com/Play4You

                      Komentarz


                      • #12
                        Play4you zgoda. Ale z tytułu rękojmi można oddać tylko w miejscu zakupu... Jeśli dany salon nie dokonał bezpośredniej sprzedaży to nie przyjmie z tytułu rękojmi

                        Komentarz


                        • #13
                          @balwanekbuli Tak jak już wcześniej wspomniałem sprzęt można z tytułu rękojmi oddać w innym salonie niż w tym w którym się go nabyło.
                          Pomoc Play

                          Play.pl
                          Facebook.com/Play4You

                          Komentarz


                          • #14
                            @play4you.
                            Dokument na stronie która sam podałeś:
                            cyt: "Z tytułu rękojmi odpowiedzialność ponosi sprzedawca. Sprzedawcą jest podmiot, który wystawił
                            dowód zakupu."

                            Jeśli jeden salon wystawił paragon to automatycznie powyższe jest prawdziwe

                            Komentarz


                            • #15
                              Podmiotem jest P4 sp.z oo sprzedawca telefonu natomiast zasady w salonach jak wiadomo panują dowolne. "Panują" dosłownie na zasadzie autonomii.
                              @Dorota Oseńko: czy minął już czas udzielonej gwarancji czy jeszcze jest ważna ?

                              Komentarz

                              o nas
                              Forum Sieci Play
                              Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                              Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                              Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                              Dołącz do Nas
                              Pracuję...
                              X