Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Problem z internetem mobilnym LTE i routerem

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Internet Problem z internetem mobilnym LTE i routerem

    Mam problem z routerem PLAY i internetem w LTE. Zdarza się, że przy dwóch kreskach wskazujących poziom sygnału i połączeniu w technologii LTE internet najzwyczajniej w świecie się dławi, często nie wczytując żadnej strony, nawet google. W momencie pisania tego postu, mam 3 kreski i problem nadal występuje, już nie w takiej skali jak przy 2 kreskach, ale prędkość ładowania jakiejkolwiek strony nie wskazuje na to, żeby to wgl był internet LTE lub nawet H+... chodzi to coś w podobie do EDGE/GPRS. Oczywiście restart routera niewiele pomaga w tym przypadku. Konfiguracja jest domyślna. Jedyna zmiana to przełączenie pasma z 2.4GHz na 5GHz.

    Co zrobić z tym fantem?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa: play.jpg
Wyświetleń: 1
Rozmiar: 36,2 KB
ID: 790045

  • #2
    Nie przekroczyłeś transferu ?

    Komentarz


    • #3
      No coż ja sie borykam z problemem ciagłego zrywania połaczenia siec rozłaczała sie doslownie co 5 10 7 minut róznie. Problem nasilił sie w ostatnim miesiacu. Na poczatku myślałem ze to wina routera mam 3 nadajniki w promieniu kilometra kazdy z innej strony najbliższy 300 metrów a predkośc nata tragiczna. Prawda jest taka że kupiłem karte innego operatora i wszystko działa nic nie rozłacza nie muli predkosć jest 14 razy wieksza a pan z obsługi mi wmawiał ze to wina routera lub karty w kompie.

      Komentarz


      • #4
        Przenoszę do działu pomoc play.
        >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

        Komentarz


        • #5
          @kaczkazdw- Sprawdź proszę jakie jest zużycie Twojego transferu w tym okresie rozliczeniowym? Jaką posiadasz ofertę?
          @Germianikus- Czy próbowałeś wymienić kartę SIM i sprawdzić czy sytuacja wygląda tak samo?
          Pomoc Play

          Play.pl
          Facebook.com/Play4You
          Tel. +48 790 500 500

          Komentarz


          • #6
            Oczywiście syn ma internet na karte w Play dzieje sie to samo ewidentna wina operatora na obecnym stanie nie jestescie w stanie mnie przekonac do przedłuzenia umowy place 60 zł a jest to warte górA 10 ZŁ

            Komentarz


            • #7
              Rejestrowałeś już w tej sprawie zgłoszenie do obsługi klienta? Stale staramy się rozbudowywać naszą infrastrukturę i tak się dzieje, jednak nie zawsze jesteśmy w stanie wszędzie podnieść jakość usług od razu.
              Pomoc Play

              Play.pl
              Facebook.com/Play4You
              Tel. +48 790 500 500

              Komentarz


              • #8
                Nie, Nie przekroczyłem limitu transferu. Mam ofertę z 50GB miesięcznie z routerem mobilnym. Korzystam z niego tylko w trasie i ostatnio byłem zmuszony przez awarię internetu w miejscu zamieszkania. Tak jak pisałem wyżej, przy 3 kreskach można osiągnąć dopiero prędkości pozwalające spokojnie korzystać z internetu. Mierzone pobieranie i wysyłanie odpowiednimi narzędziami.

                Komentarz


                • #9
                  W takim razie proponuję zarejestrować zgłoszenie w tej sprawie.
                  Pomoc Play

                  Play.pl
                  Facebook.com/Play4You

                  Komentarz


                  • #10
                    A ja proponuję podejść profesjonalnie do problemu. Czyli najpierw podać jaki to routerek mobilny . Potem podać jakie są parametry sygnału LTE na poszczególnych pasmach, z których korzysta Play ale nie w kreseczkach. Do tego pomiary UL/DL na każdym z nich. Zidentyfikować BTS, sprawdzić jego obciążenie i zakupić sprawdzoną antenę zewnętrzna na wybrane pasmo LTE. działanie internetu mobilnego jest uzaleznione od kilku czynników. Podstawowe to wybór pasma LTE, zapewnienie odpowiednich parametrów sygnału , wewnątrz domu przy dużych odległościach od BTSa szczególnie przy częstotliwościach LTE2600/LTE2100 i LTE1800 sa z tym problemy a na koniec obciążenie sektora na BTS-ie z którego korzystamy. Jeśli jest przeciążony to próbujemy wymusić inne pasmo na nim, o ile działa lepiej. Jeśli nie to sprawdzamy inne pobliskie a połączenie z nim wymuszamy antena kierunkowa na wybrane pasmo. Oczywiście musi być na innym kierunku no i nie być przeciążony.

                    Komentarz


                    • #11
                      Kaczkazdw potwierdzam mam to samo ostatnio w play. Nawet przed chwilą. Zasięg dobry 500m od nadajnika. 5 kresek i potrafi się przywiesić tzn. brak połączenia z internetem. Wcześniej pomagało zmienić z 2.4GHz na 5GHz lub na odwrót. A teraz tylko restart routera. Chce od razu nadmienić, że to nie jest wina sprzętu. Problemy zaczęły się od ok. miesiąca temu.
                      To jest ewidentna wina sieci. Nie wiem czy coś robią przy nadajnikach, czy zepsuli coś? Ostatnio postanowiłem zaczekać jak mi rozłączyło internet czyli nie restartowałem urządzenia i po ok 10 minutach internet znów wrócił. Czasem nie chce mi się czekać kilka lub kilkanaście minut to po prostu restartuje urządzenie. Ale robi już się to uciążliwe.
                      Kaczkazdw jesteś ze Zduńskiej Woli? Jeśli tak to wychodzi na to, że jest jakaś awaria w tym mieście, niekoniecznie krajowa.
                      Będę musiał złożyć zgłoszenie na play24 niech w końciu coś z tym zrobią! Tak dalej być nie może!
                      Ostatnio edytowany przez Andrzej311; 29.08.2017, 23:02.

                      Komentarz


                      • #12
                        @Andrzej311 po utworzeniu zgłoszenia podaj proszę jego numer, postaram się pomóc.
                        Pomoc Play

                        Play.pl
                        Facebook.com/Play4You

                        Komentarz


                        • #13
                          Sprawdź skrzynkę sms w modemie!

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez papcio Zobacz posta
                            Sprawdź skrzynkę sms w modemie!
                            Czy to było do mnie?

                            Komentarz


                            • #15
                              @Andrzej311 - Zgadza się. Zduńska Wola.

                              Komentarz

                              o nas
                              Forum Sieci Play
                              Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                              Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                              Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                              Dołącz do Nas
                              Pracuję...
                              X