Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Zarejestrowany numer Play przez internet

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zarejestrowany numer Play przez internet

    Witam

    Dzisiaj o godzinie 10 zarejestrowalem nowy numer przez internet, do tego czasu numer nie jest aktywowany, w komunikacie bylo napisane ze maksymalnie do 2h powinno byc wszystko zrobione. Karta sim 2 jest dostepna natomiast nie ma w ogole zasiegu, oczywiscie nie moge wykonac zadnego polaczenia, ani wykonac zadnego kodu. Wylaczalem i wlaczalem telefon, tryb samolotowy rowniez ale jest caly czas tak samo. W ustawieniach sieci komorkowych mysle ze mam wszystko dobrze. Wie ktos gdzie jest problem a moze trzeba jednak dluzej poczekac na aktywacje ?

  • #2
    Witaj, rejestracja karty może potrwać maksymalnie do 24 godzin. Jeśli po upływie 24 godzin karta nadal nie będzie działać skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Play4You2 Zobacz posta
      Witaj, rejestracja karty może potrwać maksymalnie do 24 godzin. Jeśli po upływie 24 godzin karta nadal nie będzie działać skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.
      Ok

      A chcialem jeszcze zapytac, czy jak bedzie wszystko dobrze to automatycznie zasieg sie pojawi, czy musze co jakis czas wylaczac/wlaczac telefon ? A moze przyjdzie sms na nowy numer ze wszystko jest aktywne ?

      Komentarz


      • #4
        Gdy numer będzie już aktywny otrzymasz SMS z potwierdzeniem rejestracji numeru. Zasięg pojawi się automatycznie.
        Pomoc Play

        Play.pl
        Facebook.com/Play4You

        Komentarz


        • #5
          Niestety minely 24 godziny i jest bez zmian..

          Komentarz


          • #6
            Prosiłbym jeszcze o doprecyzowanie informacji o rejestracji - czy chodzi o kolejny numer w Play i rejestrację przy użyciu wcześniej posiadanej usługi (przez Play24/play.pl), czy pierwszą rejestrację np. przez bankowość online?
            Ostatnio edytowany przez Play4You; 01.07.2020, 10:26.
            Pomoc Play

            Play.pl
            Facebook.com/Play4You
            Tel. +48 790 500 500

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
              Prosiłbym jeszcze o doprecyzowanie informacji o rejestracji - czy chodzi o kolejny numer w Play i rejestrację przy użyciu wcześniej posiadanej usługi (przez Play24/play.pl), czy pierwszą rejestrację np. przez bankowość online?

              Tak chodzi o kolejny numer w Play ( zarejestrowalem go przez internet ) i wszystko jest dobrze bo probowalem zrobic to drugi raz i pisze ze numer jest juz w bazie i jest zarejestrowany. W telefonie karta sim 2 jest dostepna i wykrywana, ale nie ma zadnego zasiegu, przed chcwila wylaczylem telefon i wyciaglem karte sim2 i ponownie ja wlozylem i nadal to samo, nie moge wykonac polaczenia bo po prostu nie ma zasiegu, dokladnie mi pisze ze siec komorkowa niedostepna.

              Komentarz


              • #8
                Skoro urządzenie obsługuje dual-sim, to zakładam, że nie jest to jakiś starszy telefon, który działała tylko w pasmach 2G. To mogłaby być pewna przeszkoda, bo niektóre karty nie są już w stanie zalogować się w 2G. Trzeba sprawdzić jak wygląda status numeru od naszej strony. Jeśli masz aplikację Play24 z dodanym tym wcześniejszym numerem, to możesz użyć dostępnego tam czatu.
                Ostatnio edytowany przez Play4You; 01.07.2020, 10:47.
                Pomoc Play

                Play.pl
                Facebook.com/Play4You
                Tel. +48 790 500 500

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
                  Skoro urządzenie obsługuje dual-sim, to zakładam, że nie jest to jakiś starszy telefon, który działała tylko w pasmach 2G. To mogłaby być pewna przeszkoda, bo niektóre karty nie są już w stanie zalogować się w 2G. Trzeba sprawdzić jak wygląda status numeru od naszej strony. Jeśli masz aplikację Play24 z dodanym tym wcześniejszym numerem, to możesz użyć dostępnego tam czatu.
                  Nie moge dodac numeru w Play 24 bo na ten nowy numer nie dochodzi mi sms bo nie ma zasiegu

                  Komentarz


                  • #10
                    Chodzi o skorzystanie z Play24 z tym numerem, który już działa w Play i który był użyty do zarejestrowania nowego numeru.
                    Ostatnio edytowany przez Play4You; 01.07.2020, 11:09.
                    Pomoc Play

                    Play.pl
                    Facebook.com/Play4You
                    Tel. +48 790 500 500

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Play4You Zobacz posta
                      Chodzi o skorzystanie z Play24 z tym numerem, który już działa w Play i który był użyty do zarejestrowania nowego numeru.
                      Ok, juz nie trzeba.

                      Nowa karte przelozylem do slotu nr 1 i tam sie aktywowalo, nie wiem czemu ale na drugim slocie jest bez zmian. Tak czy owak juz wszystko chodzi tyle ze tak jak pisze nowa karta jest na slocie nr 1 a starsza na drugim i wszystko smiga. Temat do zamkniecia.

                      Komentarz


                      • #12
                        Być może slot 2 działał w 2G, stąd brak aktywacji. Najważniejsze, że się udało
                        Pomoc Play

                        Play.pl
                        Facebook.com/Play4You
                        Tel. +48 790 500 500

                        Komentarz


                        • #13
                          Wątek rozwiązany zamykam.
                          >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

                          Komentarz

                          o nas
                          Forum Sieci Play
                          Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                          Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                          Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                          Dołącz do Nas
                          Pracuję...
                          X