Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Usunięty numer, bardzo trudna sytuacja - proszę o pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pre-Paid Usunięty numer, bardzo trudna sytuacja - proszę o pomoc

    Dzień dobry,

    Kilka dni temu otrzymałem wiadomość e-mail od Play że moje konto play24 zostało usunięte,
    Usunięty numer posiadam już od przeszło 14 lat, nie dostałem żadnej informacji że numer może zostać usunięty,

    Aktualnie przebywam za granicą a dokładnie w Nowej Zelandii, nie mam możliwości powrotu do kraju z powodu pandemii koronawirusa, usunięcie numeru przez play uniemożliwiło mi dostęp do moich oszczędności na koncie bankowym (żeby zrobić przelew lub zalogować się na konto potrzebuję zabezpieczający kod sms banku) nie mogę się na nie zalogować jak też i użyć karty do płatności online, zostałem całkowicie pozbawiony dostępu do tych środków, chyba nie muszę tłumaczyć że w związku z już od dłuższego czasu trudną sytuacją, jest to dla mnie jeszcze większy problem,

    Bardzo proszę o pomoc co mam w tym przypadku zrobić aby numer został włączony, przypomnę jeszcze ze nie mam możliwości odwiedzenia salonu a numer potrzebuję żeby w najbliższym czasie wrócić do kraju,

  • #2
    Witaj, to był numer w ofercie na kartę? Możliwe, że został odłączony z powodu braku doładowań.
    Zapewne istnieje możliwość przywrócenia numeru do sieci, jednak musi to zweryfikować Obsługa Klienta, zarejestruj proszę zgłoszenie w tej sprawie.
    Dodaj również informacje, że przebywasz poza Polską, Konsultant udzieli informacji, czy jest możliwość, aby ktoś w Twoim imieniu odebrał kartę, na pewno potrzebne jest do tego zaświadczenie notarialne.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

    Komentarz


    • #3
      Dziękuje za odpowiedź,
      Był to numer w ofercie na kartę,
      Czy jest 100% pewne że aktualnej karty sim nie da się już aktywować i potrzebna jest fizycznie nowa? Jakikolwiek kontakt czy doładowanie w tym nie pomoże?
      Ostatnio edytowany przez feeling7; 30.06.2020, 16:20.

      Komentarz


      • #4
        Kontaktując się z Obsługą Klienta możesz się upewnić czy numer faktycznie został odłączony. Jeśli został odłączony można go przywrócić, jednak konieczne będzie wyrobienie duplikatu karty po przywróceniu numeru.
        Pomoc Play

        Play.pl
        Facebook.com/Play4You

        Komentarz


        • #5
          W jaki sposób mam napisać zgłoszenie skoro nie mogę się zalogować do PLAY24?

          Komentarz


          • #6
            Wysłałem wiadomość prywatną.
            Pomoc Play

            Play.pl
            Facebook.com/Play4You
            Tel. +48 790 500 500

            Komentarz


            • #7
              dziękuje serdecznie

              Komentarz


              • #8
                Nie ma za co.
                Pomoc Play

                Play.pl
                Facebook.com/Play4You
                Tel. +48 790 500 500

                Komentarz

                o nas
                Forum Sieci Play
                Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                Dołącz do Nas
                Pracuję...
                X