Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Usunięty/zablokowany numer

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Usunięty/zablokowany numer

    Witam
    Dwa dni temu dowiedziałam się, że mój numer telefonu oraz konto na stronie Play24 zostało usunięte. Nie mam niestety możliwości, by odwiedzić bezpośrednio salon Play, ani by skontaktować się z infolinią/konsultantem.
    Jest jakakolwiek możliwość, by mój numer został przywrócony, czy konieczna jest wizyta w salonie Play? Napisałam już w tej sprawie na e-mail ok@pomocplay.pl i moje zgłoszenie na ten moment oczekuje na rozpatrzenie, jednakże kazali mi sprawdzić jego "postępy" w aplikacji lub na stronie Play24, gdzie moje konto zostało usunięte i nie mam nawet takiej możliwości.

    Przeglądałam już posty na ten temat, jednakże żaden nie zawierał odpowiedzi ani rozwiązania na mój problem.

  • #2
    Dzień dobry, czy otrzymałaś wiadomość zwrotną z numerem zgłoszenia? Jeśli tak, to podaj proszę ten numer
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

    Komentarz


    • #3
      Jak najbardziej otrzymałam wiadomość zwrotną, jej numer to 232064469
      Ostatnio edytowany przez lorciaa; 30.06.2020, 12:24.

      Komentarz


      • #4
        Dziękuję za podany numer zgłoszenia, przekazałam sprawę do realizacji.
        Pomoc Play

        Play.pl
        Facebook.com/Play4You
        Tel. +48 790 500 500

        Komentarz


        • #5
          Dziękuję bardzo!
          Interesuje mnie tylko, czy dostanę odpowiedź zwrotną na e-mail czy w jakiś inny sposób.

          Komentarz


          • #6
            A czy w zgłoszeniu podałaś numery kontaktowy? Jeśli nie, to odpowiedź dostaniesz mailowo Proszę uprzejmie, pozdrawiam.
            Pomoc Play

            Play.pl
            Facebook.com/Play4You
            Tel. +48 790 500 500

            Komentarz


            • #7
              Nie podałam żadnego numeru kontaktowego, gdyż mój "główny" został, tak jak w temacie tego posta, usunięty a nie mam możliwości skorzystania z czyjegoś numeru. Tak więc mam nadzieję, że uda się tę sprawę rozwiązać, jednakże na duże szczęście nie liczę.

              Komentarz


              • #8
                Rozumiem, to tak jak napisałam wyżej- otrzymasz odpowiedź mailowo. Mam nadzieję, że uda się przywrócić numer do sieci
                Pomoc Play

                Play.pl
                Facebook.com/Play4You
                Tel. +48 790 500 500

                Komentarz


                • #9
                  Niestety, numer został nieodwracalnie zdezaktywowany i nic się z tym zrobić nie dało. Dziękuję za pomoc, wątek może zostać zamknięty.

                  Komentarz

                  o nas
                  Forum Sieci Play
                  Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                  Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                  Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                  Dołącz do Nas
                  Pracuję...
                  X