Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Internet stacjonarny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Internet stacjonarny

    Witam,
    dokładnie 15 czerwca zawarłem umowę o internet z pakietem 150gb. Prędkości prawie nie ma, mimo iż na routerze są cztery kreski (łapie 4g a czasami nawet 4g+). Dzwoniłem na biuro obsługi i skutków do tej pory nie ma, nawet karta była wymieniona na nową. Przypominam że prędkości nie było od początku. Liczę na pomoc, z góry dziękuję.

  • #2
    Witam, czy podczas kontaktu z Obsługą Klienta, było sporządzone zgłoszenie w tej sprawie?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You

    Komentarz


    • #3
      Tak było zgloszenie i kazali wyłączyć router po upływie 20minut i zaczekać 2minuty na ponowne uruchomienie urządzenia
      Ostatnio edytowany przez Lotheru2241; 27.06.2020, 20:22.

      Komentarz


      • #4
        Czy posiadasz numer tego zgłoszenia?
        Pomoc Play

        Play.pl
        Facebook.com/Play4You

        Komentarz


        • #5
          To bzdury Jaki router , jakie Pasma ? Ja ma na mobilnym mam ponad 300 Mbps tylko trzeba wiedzieć jak Najpierw lokalizacja i siła sygnału nie jakieś kreski Jeśli nasz android to możesz na nim zrobić też testy np aplikacją netmoster lub Network Cell Info lite.

          "Sprawdź pasma LTE http://www.mediafire.com/file/79obbe....2_PL.apk/file to aplikacja na Androida lub zehttps://play.google.com/store/apps/d....huactrl&hl=pl ,łaczysz się telefonem po WiFi logujesz nie aplikacji 192.168.8.1 tjak przegladarce, aplikacja pozwala wymusić po kolei konkretne pasma LTE ."

          Trzeba znaleść odpowiednie miejsce dla routera ,najlepiej przy oknie. Najwyższe prędkości są na pasmach pojemnościowych 2600 MHz , 2100 MHz i 1800 MHz.
          800 Mhz w Play to porażka
          Może być potrzebna antena zewnętrzna.
          Ostatnio edytowany przez astrodeneb; 27.06.2020, 20:50.

          Komentarz


          • #6
            Bodajże nie ale moge podac numer telefonu przepisany do tej karty

            Komentarz


            • #7
              Router mam od początku przy oknie.

              Komentarz


              • #8
                To nie to to chodzi.
                Zrób jak napisałam

                Komentarz


                • #9
                  Tu masz ostatni przykład jak BOK czy P4y "POMAGAJĄ" klientom https://forumplay.pl/forum/pomoc-pla...ego-lte-w-play więc nie marnuj czasu, nie pisz zgłoszeń, nie podawaj numerów, ni kontaktuj się z BOK , nie bierz na poważnie pisaniny P4y. Podaj lokalizację , jaki masz router? Zrób testy tak jak pisze astrodeneb i pokaż wyniki. Mozesz liczyć tylko na pomoc kogoś kto się na tym zna a nie na pracowników Play, oni nie mają zielonego pojęcia o takich sprawach.

                  Komentarz


                  • #10
                    loguje sie i wybieram jakies pasmo (mhz) tak? Router to b535-232 lokalizacja 05-190 Nasielsk

                    Komentarz


                    • #11
                      Nasielsk posiada dwie stacje PLAY, niewarta uwagi stacja na kominie cegielni Kosewo z LTE1800+2100 i stacja z agregacją 4 pasm LTE 2600+1800+2100+800 na kominie ciepłowni. Telefon łaczysz po WiFi z B535 i w aplikacji logujesz się pod adres 192.168.8.1 tak jak w przegladarce i po kolei wymuszasz te pasma, pokazujesz screeny z nich i speedtesty, na czas testu b535 za okno. Router oczywiście nieodpowiedni do sieci Play w Nasielsku bo agreguje tylko 2 pasma LTE, jego wybór w abonamencie Play to nieporozumienie, jak dawno go wziąleś ?

                      Komentarz


                      • #12
                        No tak jak pisałem wyżej 15czerwca

                        Komentarz


                        • #13
                          A te charts max speed na ile ustawić? Jest 100mb/s 1gb i 10gb

                          Komentarz


                          • #14
                            Nie ma znaczenia ( ja ma na 1gbp) Najważniesze w z zakładce STAT te dane z kółek (RSSI RSRQ RSRP I SINR )
                            Ale testy można najpierw zrobić bo może masz zapchany bts.
                            To możesz to coś aka B535 zwrócić do 14 dni bo mija dopiero 29 czerwca i wziąć Huawei B818 link https://www.play.pl/telefony/huawei/...&ogrp=internet
                            "Huawei 4G Router 3 Prime to bardzo szybki router stacjonarny LTE kat. 19"
                            I miec to co w Play się liczy
                            Ostatnio edytowany przez astrodeneb; 27.06.2020, 22:40.

                            Komentarz


                            • #15
                              Mieszkam pomiędzy dwoma gminami Nasielskiem I Swierczami

                              Komentarz

                              o nas
                              Forum Sieci Play
                              Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                              Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                              Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                              Dołącz do Nas
                              Pracuję...
                              X