Ogłoszenie

Zwiń

Uwaga na fałszywe e-faktury! [WAŻNE][UPDATE]

AKTUALIZACJA

Dostaliśmy kilka zgłoszeń od klientów, którzy dostają podejrzane e-faktury. Są to jak na razie pojedyncze przypadki, ale lepiej zwrócić na to dokładnie uwagę.

Jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!! Maile wysyłane także z innych adresów, zawierające w tytule informację o e-fakturze z PLAY, powinny być od razu kasowane. Maile rozsyłane z wirusem mają w nagłówku adres awizo@play.pl. Prosimy o ich nie otwieranie.

Nie wysyłamy faktur w plikach zip., DOC. . Nasza faktura jest plikiem PDF ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.


Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdzenie w Play24. Można się tam upewnić czy dana faktura jest już w naszym systemie.


Jak sprawdzić e-fakturę http://www.blogplay.pl/2014/10/jak-sprawdzic-e-fakture/



Pojawiło się nowe zagrożenie:
Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach tylko od naszych klientów. Mimo zabezpieczenia hasłem jednorazowym, przejęcie kontroli nad Play24 może w niektórych przypadkach narazić użytkownika nawet na straty finansowe.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem
Zobacz więcej
See less

Red Bull Energy na kartę - problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Red Bull Energy na kartę - problem

    Witam

    11 czerwca doładowałem konto kwotą 30 zł i jak co miesiąc aktywowałem pakiet 30 dni bez limitów na internet (3gb) mmsy oraz smsy. Dzisiaj okazuje się, że nie mogę wysłać smsa. Aby go wysłać musiałem doładować konto kwotą 5 zł, która zaczęła się kurczyć po wysłaniu kilku smsów (!!!). Sprawdziłem stan konta i okazuje się, że pakiet nielimitowanych rozmów, SMS-ów, MMS-ów i 3 GB miesięcznie jest włączony. Zatem o co chodzi???

  • #2
    Pozostaje jedynie kontakt z BOK w celu wyjaśnienia sprawy <br/><br/>Wysłane z mojego DUB-LX1 przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

    Komentarz


    • #3
      Przenoszę do działu pomoc play.
      >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

      Komentarz


      • #4
        W celu dokładnej weryfikacji Twojego konta zachęcam do kontaktu z obsługą klienta poprzez czat w aplikacji Play 24.
        Pomoc Play

        Play.pl
        Facebook.com/Play4You

        Komentarz


        • #5
          Najlepiej przed doładowaniem wyłączyć transmisję danych, aktywować pakiet i dopiero korzystać. Pewnie zabezpieczyło 5 zł na poczet transmisji.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Play4You2 Zobacz posta
            W celu dokładnej weryfikacji Twojego konta zachęcam do kontaktu z obsługą klienta poprzez czat w aplikacji Play 24.

            Nie mam możliwości zainstalowania w telefonie aplikacji Play24. Aplikacja nie jest widoczna w sklepie. Prawdopodobnie wina przestarzałego Androida 5.1.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez m@rtin Zobacz posta
              Najlepiej przed doładowaniem wyłączyć transmisję danych, aktywować pakiet i dopiero korzystać. Pewnie zabezpieczyło 5 zł na poczet transmisji.
              Konto doładowałem w ten sam sposób w który robię to od 5 lat. Czyli doładowanie kwotą 30 zł w celu aktywacji pakietu sms, mms, internet i rozmowy do wszystkich bez limitu przez 30 dni. Po 10 dniach okazało się że nie mogę wysłać smsa. Żeby wysłać musiałem po raz kolejny zasilić konto próbną kwotą 5 zł.

              Komentarz


              • #8
                Jeśli nie masz możliwości skontaktowania się z nami poprzez czat w aplikacji Play24, to możesz skontaktować się z nami pod numerem 790500500.
                Pomoc Play

                Play.pl
                Facebook.com/Play4You

                Komentarz

                o nas
                Forum Sieci Play
                Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                Dołącz do Nas
                Pracuję...
                X