Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przedłużenie umowy - problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przedłużenie umowy - problem

    Moja umowa Play Internet kończy się 5grudnia. Teoretycznie przez Play24 mam możliwość przedłużenia (Chcę wziąć NET BOX) . Kliknięcie przycisku z ofertą przekierowuje mnie do strony z wyborem przedłużenia na kolejne 24mc, wyboru urządzenia, ale przyciski "Wybierz zestaw" pojawiają się na sekundę i znikają. Sprawdzane we wszystkich możliwych przeglądarkach, także w aplikacji na androida. Czy to znaczy, że jeszcze nie mogę przedłużyć umowy? Może to błąd na moim koncie ?( wszystkie faktury opłacone) Pozdrawiam

  • #2
    Napisałem na prv
    Marcin Jasiulewicz
    telefon kontaktowy: 533 302 996 adres e-mail: marcin.jasiulewicz@sprzedaz.playmobile.pl

    Komentarz

    o nas
    Forum Sieci Play
    Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
    Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
    Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
    Dołącz do Nas
    Pracuję...
    X