Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak połączenia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Internet Brak połączenia

    Witam, mam problem z połączeniem internetowym za pomocą routera Huwawei HB434. Wcześniej router działał poprawnie, teraz próbując połączyć się za pomocą telefonu, wyskakuje mi 'połączono (brak dostępu do internetu), natomiast połączenie na laptopie widnieje jako ograniczone. Gdy włącza mi się ekran główny PLAY, widzę status' rozłączono'. Wszystkie ustawienia mam wybrane tak, jak sugeruje pomoc play, router miga tak samo jak wcześniej, nie mam żadnej zapory sieciowej, resterowalam kartę sieciową w laptopie, tysiąc razy próbowałam włączyć i wyłączyć, router, telefon, laptopa i nic. Gdzie może leżeć problem?

  • #2
    Warto zalogować się do panelu administracyjnego routera i zweryfikować czy w ogóle da się go ręcznie połączyć z siecią komórkową. Jeśli się nie da to zweryfikować ustawienia sieciowe w routerze czyli profile którymi loguje się do sieci operatora

    Jeśli to nie pomoże sugerowałbym przywrócenie ustawień fabrycznych w routerze a jeśli to pomoże to test karty w innym urządzeniu.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

    Komentarz


    • #3
      Przełóż kartę Sim do telefonu, być może ograniczenia w dostępie do internetu wynikają z Twojej taryfy a nie z powodu usterki sprzętu.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez KingaG abryszewska Zobacz posta
        Witam, mam problem z połączeniem internetowym za pomocą routera Huwawei HB434. Wcześniej router działał poprawnie, teraz próbując połączyć się za pomocą telefonu, wyskakuje mi 'połączono (brak dostępu do internetu), natomiast połączenie na laptopie widnieje jako ograniczone. Gdy włącza mi się ekran główny PLAY, widzę status' rozłączono'. Wszystkie ustawienia mam wybrane tak, jak sugeruje pomoc play, router miga tak samo jak wcześniej, nie mam żadnej zapory sieciowej, resterowalam kartę sieciową w laptopie, tysiąc razy próbowałam włączyć i wyłączyć, router, telefon, laptopa i nic. Gdzie może leżeć problem?
        A może u ciebie sila sygnału GSM jest zmienna i router nie widzi sygnału, stąd brak internetu.

        Komentarz

        o nas
        Forum Sieci Play
        Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
        Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
        Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
        Dołącz do Nas
        Pracuję...
        X