Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zamówienie, brak potwierdzenia mailowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • george1255
    odpowiedział(a)
    Warto zadzwonić na tą samą infolinię i zapytać o etap realizacji zamówienia i uzyskać numer zamówienia

    Zostaw komentarz:


  • MarcinJa
    odpowiedział(a)
    Napisałem na prv

    Zostaw komentarz:


  • Andrzej_Z
    rozpoczął temat Biznes Zamówienie, brak potwierdzenia mailowego

    Zamówienie, brak potwierdzenia mailowego

    Witam,

    Wczoraj rano złożyłem zamówienie przez infolinię. Teoretycznie wszystko się udało, przeszło, poszło. Natomiast do tej pory nie otrzymałem żadnego maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia, nie znam nawet numeru zamówienia.

    W jaki sposób mogę uzyskać te informacje i poznać numer zamówienia?
o nas
Forum Sieci Play
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
Dołącz do Nas
Pracuję...
X