Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zamówienie, brak potwierdzenia mailowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Biznes Zamówienie, brak potwierdzenia mailowego

    Witam,

    Wczoraj rano złożyłem zamówienie przez infolinię. Teoretycznie wszystko się udało, przeszło, poszło. Natomiast do tej pory nie otrzymałem żadnego maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia, nie znam nawet numeru zamówienia.

    W jaki sposób mogę uzyskać te informacje i poznać numer zamówienia?

  • #2
    Napisałem na prv
    Marcin Jasiulewicz
    telefon kontaktowy: 533 302 996 adres e-mail: marcin.jasiulewicz@sprzedaz.playmobile.pl

    Komentarz


    • #3
      Warto zadzwonić na tą samą infolinię i zapytać o etap realizacji zamówienia i uzyskać numer zamówienia


      Doradca Biznesowy Zbigniew Grzeszczuk
      tel:533558000, zbigniew.grzeszczuk@sprzedaz.playmobile.pl

      Komentarz

      o nas
      Forum Sieci Play
      Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
      Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
      Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
      Dołącz do Nas
      Pracuję...
      X