Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Solo XL w ofercie na kartę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Ogólnie z każdą formuła miałem jakiś problem, żeby chodziła poprawnie, i poprawnie wyświetlała stan minut i sms w play24<br/><br/>Wysłane z mojego DUB-LX1 przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

    Komentarz


    • #17
      Czyli reasumując lepiej się przenieść z karty na inna kartę w innej sieci Nie ważne gdzie ważne żeby było wszystko sprawne i działało ,żeby człowiek wiedział za co płaci Bo nie rozchodzi się o to ze klijent nie chce płacić , tylko żeby to działało ... Ja osobiście wynoszę się z play i wszystkie karty jakie mam przenoszę gdzieś . Na dodatek będę żądał zwrot kosztów

      Komentarz


      • #18
        Miałem wiele operatorów i uwierzcie ale chodzili gorzej niż Play<br/>Orange wiecznie zasięgu nie ma<br/>Tmobile to samo<br/>Plus za to ledwo co net chodzi<br/><br/><br/>Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

        Komentarz


        • #19
          Wolę już ten kiepski zasięg. Ale gdzie indziej wszystko smigalo lepiej. A nawet jak coś było nie tak, to nie czekałem tyle co tu. Góra 48 godzin. I załatwione. Czas na zmiany <br/><br/>Wysłane z mojego DUB-LX1 przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

          Komentarz


          • #20
            Kiepski oznacza prawie 0 wogole i net nie działa praktycznie pomimo 3g, lte <br/><br/>Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

            Komentarz


            • #21
              Na Podlasiu się przekonałem że najlepiej działa play, plus a inne to tragedia <br/><br/>Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

              Komentarz


              • #22
                Zamieszczone przez pakierhakierxd Zobacz posta
                Na Podlasiu się przekonałem że najlepiej działa play, plus a inne to tragedia <br/><br/>Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka<br/><br/>
                Nie zgodzę się z Tobą Teraz jestem nad morzem w Ustce i ja jedyny z Play mam najgorzej . Kolega z Orange wszystko śmiga ,jego żona ma plus i wszystko działa .. A ja mogę się pochwalić ze zostałem nabity w butelkę ..Co do zasięgu i innych bredni co pisałeś tez się nie zgodzę Syn ma TMobile i jest zadowolony Córka ma Orange i nie mówi o tym ze brak zasięgu , Żona przez dłuższy czas była w Plus i tez nie marudziła ,a nawet ja się zastanawiałem żeby przejść do Plusa ale play skusił ją oferta na abonament .. Jeżeli za kilka dni nie naprawia tego problemu Zmykam z play
                Ostatnio edytowany przez groverr; 05.07.2020, 20:24.

                Komentarz


                • #23
                  A co wspólnego ma Ustka z Podlasiem? Nie kompromituj się, twoje oceny , syna , córki , żony to sa bez znaczenia bo nie macie zielonego pojęcia o sieciach mobilnych.

                  Komentarz


                  • #24
                    No wszystko zależy od lokalizacji
                    co lokalizacja inaczej
                    najmniej problemu z zasięgiem miałem w Warszawie jak byłem u siostry tam każdy op ok

                    Komentarz


                    • #25
                      Ja dołożę swoje trzy grosze... Co do tych nowych formuł, to zdecydowanie jestem zdania, że nastąpił błąd ludzki. Ktoś coś pochrzanił wprowadzając ofertę do systemu bilingowego. System ten to naczynia połączone, jest wiele zależności. Stąd u jednych nie ma MMS-ów, drudzy "śmigają" internetem o prędkości 2 Mbps/s, co oznacza, że on po prostu nie działa, inni mają jeszcze jakieś przygody. To się wszystko da naprawić. Problemem jest to, że Play zdaje się nic z tego nie robi, a problem może być duży. W moim przypadku na 4 karty SIM po włączeniu SOLO XL na KAŻDEJ net zwolnił do 2 Mbps/s. na każdej, czyli problem jest dużyyyyy. MMS-ów nie sprawdzałem, ale nie zdziwiłbym się gdyby i one były normalnie taryfikowane. Ktoś powinien nad tym usiąść i po prostu to naprawić i to w ciągu kilku godzin... a nie w moim przypadku zgłoszenie leży już od 6 dni.... I co Play sobie myśli? Że mam spokojnie z niedziałającym netem, który jest opłacony przejść nad tym do porządku dziennego?

                      Komentarz


                      • #26
                        Piszcie reklamacje a potem do Uke

                        Komentarz


                        • #27
                          Mi cały czas pobiera opłaty za MMSy w taryfie Solo XL. Zgłoszenie wisi od 28 czerwca. Zero reakcji pomimo że codziennie ponaglałem...

                          Komentarz


                          • #28
                            A u mnie od 26 czerwca. I nic nie zrobili <br/><br/>Wysłane z mojego DUB-LX1 przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

                            Komentarz


                            • #29
                              Szkoda, że ta sieć taka nieudolna...

                              Komentarz


                              • #30
                                Dzisiaj podobno mieli wnieść poprawkę na tą formułę XL, ale narazie jest dalej jak jest, czyli dalej ściąga za MMS. >Wysłane z mojego DUB-LX1 przy użyciu Tapatalka<br/><br/><br/>
                                Ostatnio edytowany przez Nego; 09.07.2020, 11:32.

                                Komentarz

                                o nas
                                Forum Sieci Play
                                Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                                Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                                Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                                Dołącz do Nas
                                Pracuję...
                                X