Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Solo XL w ofercie na kartę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Solo XL w ofercie na kartę

    W play 24 pojawiły się nowe formuły. Czy ktoś coś wie więcej, jakiś regulamin usług? <br/><br/>Wysłane z mojego DUB-LX1 przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

  • #2
    https://www.play.pl/resources/pdf/20...25.06.2020.pdf
    https://www.play.pl/oferta/play-karta/
    Ostatnio edytowany przez pasqudek; 25.06.2020, 18:04.

    Komentarz


    • #3
      Dzięki <br/>
      Ostatnio edytowany przez Nego; 25.06.2020, 18:17.

      Komentarz


      • #4
        Po aktywacji formuły XL w R. W. K. dalej ściąga opłaty za MMS. Zgłoszenie wisi od piątku. O co chodzi? <br/><br/>Wysłane z mojego DUB-LX1 przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Nego Zobacz posta
          Po aktywacji formuły XL w R. W. K. dalej ściąga opłaty za MMS. Zgłoszenie wisi od piątku. O co chodzi? <br/><br/>Wysłane z mojego DUB-LX1 przy użyciu Tapatalka<br/><br/>
          Czyli co , nabity w butelkę ?
          Specjalnie dziś przeniosłem się z innej sieci do play żeby korzystać z SoloXl ...
          Trzeba chyba znowu się przenieść , szkoda że tego nie napisali że mmsy nie działają jak ma się zero na koncie przy włączonej formule ...

          Komentarz


          • #6
            Tylko ja mam ponad 40 zł jeszcze na koncie, a dalej mi ściąga za Mmsy. Zgłoszenie wisi od piątku i nic.. <br/><br/>Wysłane z mojego DUB-LX1 przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

            Komentarz


            • #7
              Czekam na odpowiedz kogoś z sieci Play

              Komentarz


              • #8
                Mi po aktywacji SOLO XL (na 4 różnych numerach) internet spowolnił do 2MB/s i to w LTE+. Zgłoszenie wisi od poniedziałku (29.06). Nawet sprawdziłem, że to aktywacja tej Formuły Solo XL spowalnia internet. Po uruchomieniu na 3 kartach formuły XL na każdej z nich net był max 2MB/s (Speedtest). Wymieniłem karty SIM, restartowałem telefon, czary mary z ustawieniami SIM robione przez BOK nie pomogły.... nic.... W końcu znalazłem jakiś nieużywany nowiutki starter z 5 zł na koncie... Włożyłem do telefonu odpaliłem Speedtest.... 70MB/s :-).Uruchomiłem Solo XL.... i po uruchomieniu 2MB/s....

                Komentarz


                • #9
                  U mnie śmiga dobrze na formule XL. Tylko za Mmsy mi ściąga kasę <br/><br/>Wysłane z mojego DUB-LX1 przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

                  Komentarz


                  • #10
                    Mi nie tylko mają błąd systemu który pokazuje że w Odnowa Xl nie ma mms XD

                    Komentarz


                    • #11
                      Dzwoniłem dziś do BOK w sprawie prędkości tego internetu. Podobno rozwiązali już zgłoszenie, ale nie ma notatki w CRM. W poniedziałek ma dzwonić konsultant. Zobaczymy co ustalili. jeszcze nie sprawdzałem czy już dobrze działa, bo byłem na urlopie i karta Play wylądowała w starej Nokii, a do Samsunga S20+ 5G trafiła karta Orange. Mam nadzieję, że tymczasowo

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja jeszcze w historii nie czekałem tak długo na rozpatrzenie zgłoszenia. W żadnej innej sieci również. Wszystko prawie odbywało się od ręki <br/><br/>Wysłane z mojego DUB-LX1 przy użyciu Tapatalka<br/><br/>

                        Komentarz


                        • #13
                          Niestety w Play czeka się na wszystko bardzo długo. Nawet na rozwiązanie tak - wydawać by się mogło - banalnego zgłoszenia, jak jakiś dziwny lejek na koncie, którego być nie powinno. Problem zauważyłem już w ubiegły piątek. Nikt mi nie pomógł z BOK Play. Wysyłali ustawienia, kazali wymieniać karty SIm. Nic nie pomogło. Sam zacząłem testować i odkryłem w czym jest problem. W poniedziałek zgłosiłem sprawę do BOK oficjalnie, jako zgłoszenie techniczne. Do dziś nie mam oficjalnej odpowiedzi. W międzyczasie jechałem nad morze, na wakacje. Byłem zmuszony wyjąć kartę Play z telefonu, bo nie dało się na niej korzystać z internetu. Wiem, że w innych sieciach działa to niemal od razu. Max 2 dni i wszystko załatwione. Play coś się ostatnio bardzo popsuł w materii rozpatrywania zgłoszeń. Tak się dzieje od kilku miesięcy. Czasami jak coś nie działa, to sam wolę posprawdzać, podziałać. Strach już cokolwiek zgłaszać, bo oznacza utknięcie sprawy na wiele dni.

                          Komentarz


                          • #14
                            Ja czekam od kilku dni i cisza , mmsy jak nie można byli wysyłać tak dalej jest problem .Jednym słowem zażądam zwrotu pieniędzy bo z umowy się nie wywiązali wiec nie maja prawa pobierać kosztów . Jak problem nie rozwiąże się za kilka dni to przechodzę do innej sieci Choćby do Orange na flex albo plusa Nie ważne gdzie ,ważne żeby działało

                            Komentarz


                            • #15
                              Coś poszło nie tak z tymi nowymi Formułami SOLO. Wydaje mi się, że jest błąd po stronie osoby, która fizycznie wprowadzała te taryfy do systemu bilingowego lub jakaś dziwna reakcja powiązanego oprogramowania. Ewidentnie coś zostało źle zrobione po stronie Play, stąd problemy u części użytkowników. Oczywiście absolutnie nie do przyjęcia jest trzymanie użytkowników z niedziałającymi lub źle działającymi usługami wiele dni bez słowa przepraszam i naprawy błędu.

                              Komentarz

                              o nas
                              Forum Sieci Play
                              Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                              Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                              Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                              Dołącz do Nas
                              Pracuję...
                              X