Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wyzerowanie stanu konta, które straciło ważność

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wyzerowanie stanu konta, które straciło ważność

    Dzień Dobry,

    Mam jeden numer na kartę (taryfa play na kartę), na którym było 50zł, konto było ważne do 22.03.2020, niestety nie zauważyłem w porę tego faktu. Dzisiaj, czyli 24.06.2020 Sprawdziłem stan konta i okazuje się, że nie ma na nim żadnych środków, może mi ktoś powiedzieć, co się właściwie stało?

    Pozdrawiam


  • #2
    Po 90 dniach od zablokowania połączeń wychodzących numer jest odłączony gdyż to sugeruje jakoby nikt z niego nie korzystał. Jeśli chcesz możesz zrobić zgłoszenie i podać jego w numer wtedy spróbujemy pomóc.
    Ostatnio edytowany przez jahu; 24.06.2020, 23:53.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

    Komentarz


    • #3
      Istnieje jeszcze możliwość otworzenia zgłoszenia przez stronę Play24? Bo nigdzie na stronie niczego takiego nie widzę

      Komentarz


      • #4
        Niestety konieczny jest kontakt z BOK np poprzez aplikację mobilną play24 na czacie lub telefonicznie.
        >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

        Komentarz

        o nas
        Forum Sieci Play
        Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
        Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
        Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
        Dołącz do Nas
        Pracuję...
        X