Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Podwyżki w abo na czas nieokreslony

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Podwyżki w abo na czas nieokreslony

    Czy znajdę gdzieś informacje na temat podwyżek cen i jednocześnie obniżek limitu internetu w taryfach na czas nieokreslony?
    Dlaczego pytam?
    Miałem dziś telefon z BOK Play z ofertą przedłużenia umowy. Zapytalem czy Pan konsultant wie jaki mam obecnie abonament, bo jeśli oferta jest gorsza to szkoda naszego czasu. W odpowiedzi usłyszałem, że tak i na potwierdzenie konsultant podał jaka mam umowę. To była wyższa cena i mniej internetu. Na moje zaskoczenie stwierdził, że była podwyżka i nikt nie musi mnie o tym informować, (!!!) że dowiedziałem się właśnie teraz i dowiem się z faktury... ???? Czy naprawdę są podwyżki? Czy naprawdę można tak podwyższać bez uprzedzenia? (to akurat sprawdzę w niezależnych źródłach)

  • #2
    Zgodnie z prawem operator może zmienić warunki/wypowiedzieć umowę na czas nieokreślony, wystarczy, że wyślą informację mailem który trafia do spamu lub listownie chociażby. Nie ważne że nie doczytałeś czy coś - oni mają takie prawo.

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Adal1234 Zobacz posta
      Zgodnie z prawem operator może zmienić warunki/wypowiedzieć umowę na czas nieokreślony, wystarczy, że wyślą informację mailem który trafia do spamu lub listownie chociażby. Nie ważne że nie doczytałeś czy coś - oni mają takie prawo.
      Ale to nic nie wnosi do mojego wątku. Nie dostałem, żadnej informacji, a konsultant twierdził, że nie muszą informować, że dowiem się z faktury. W związku z tą podwyżka chciał mi wcisnąć abo na czas określony.
      Pytania jakie zadałem to:
      Czy rzeczywiście są podwyżki?
      Czy operator może zmienić warunki nie informując W OGÓLE, nie dając czasu na ewentualną rezygnację.?
      Po tym telefonie przejrzałem wszystko. Mail, SMS i konto na P24. Nic, ani słowa.
      Ostatnio edytowany przez Slawko76; 31.07.2020, 10:50.

      Komentarz


      • #4
        Może. Ostatnio w tmobile była taka akcja że zmieniali warunki dla starych ofert, powysyłali pisma listownie, większość nie dotarła ale według UKE wszystko jest zgodnie z prawem. To wina uzytkownika że jest na taryfie na czas nieokreślony. Więc tutaj ma takie prawo Play, a czy zmienił to się dopiero dowiesz przy fakturze.

        Komentarz


        • #5
          No ciekawe..... Mogą mi dać fakturę na 10000 i będę musiał zapłacić bo nie muszą informować?
          Bijemy pianę tylko. Może jakiś mod/admin się wypowie....
          Ostatnio edytowany przez Slawko76; 31.07.2020, 10:58.

          Komentarz


          • #6
            To sobie poczekasz Na niewygodne pytania mało kiedy tu się odpowiada

            Komentarz


            • #7
              Zgodnie z prawem operator ma prawo wypowiedzieć/zmienić warunki umowy na czas określony/nieokreślony ALE -musi cie o tym powiadomić na 1 miesiąc przed i musisz na to wyrazić zgodę lub z tego zrezygnować poprzez brak jej wyrażenia (w umowach na czas nieokreślony masz 1 miesiąc na wypowiedzenie a ściślej masz czas do końca dnia który zamyka okres 1 miesiąca opłacania abonamentu, chodź nikt trzeźwy takiego wypowiedzenia nie zostawia na ostatnie dni - chyba ). Nie którzy tutaj włącznie z konsultantem przez telefon to takie *******ety i kłamstwa opowiadają, że aż strach pomyśleć. Jakby tak było jak się tutaj pisze to wszystkie osoby na umowach na czas nieokreślony dostały by podwyżki na kilka/kilkanaście tysięcy i by było wporządku? Myślcie czasem.

              Komentarz


              • #8
                Jak nie masz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj. Nie trzeba się zgodzić, brak odpowiedzi jest jednoznaczne z akceptacją. Np Play usuwał usługę Drugi Numer (na czasie nieokreślonym ją miałem) parę miesięcy temu. Dostałem listownie pismo o tym, że zostanie usunięta, a jeżeli chce zmienić ofertę na inną za x to musze zgłosić się w terminie y. Gdybym nie dostał pisma i przeoczył termin to straciłbym numer i tyle.

                Komentarz


                • #9
                  Pierwszy raz konsultant chciał mnie tak zrobić w konia bezczelnie, z premedytacją kłamiąc. Moje prośby o wyjaśnienia, kierowane do play różnymi kanałami są oczywiście ignorowane.

                  Komentarz


                  • #10
                    Adel i do czego to piszesz? Napisałem chyba wyraźnie że na zmiany (gdy informuje cię operator) musisz wyrazić zgodę lub nie. Brak odpowiedzi na pismo w którym jest informacja o zmianach jest chyba logiczną zgodą na nie (na te zmiany w nim zawarte - przyjąłeś je do wiadomości i na nie przystajesz - zresztą w większości pism jest to wyraźnie zaznaczone - brak odpowiedzi równa się akceptacji zmian). Dla mnie to logiczne ale fakt, trzeba to było wyłożyć łopatologicznie bo nie którzy nie rozumieją podstaw.

                    Przeczytałeś post pierwszy? Konsultant stwierdził, że o podwyżkach abonamentu i obniżkach GB operator nie musi informować - więc jest OK?

                    Komentarz


                    • #11
                      Jak najbardziej masz rację. Moje posty mówiły o tym, że muszą poinformować ale niech nie liczy na to że muszą do niego zadzwonić/wysłać polecony list który na 100% dojdzie.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Adal1234 Zobacz posta
                        Jak najbardziej masz rację. Moje posty mówiły o tym, że muszą poinformować ale niech nie liczy na to że muszą do niego zadzwonić/wysłać polecony list który na 100% dojdzie.
                        Nie liczę na polecony, ale w dzisiejszych czasach wystarczy mail, SMS, czy powiadomienie na p24. Poza tym nie znalazłem nigdzie potwierdzenia podwyżek. Ani na stronie play, ani w odpowiedzi na moje pytania różnymi kanałami do operatora (ignorują), ani na żadnych forach. Dla mnie ten konsultant to zwykły oszust i naciągacz. Nie powinien pracować na takim stanowisku, ale play ma to gdzieś, liczy się sprzedaż.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zwróćcie uwagę że ci wszyscy monopoliści mają fajnie podpisane umowy. Zawsze jest tam słowo promocja, oferta specjalna lub jeszcze jakieś sprytne myki.
                          Kończy się umowa - kończy się ta promocja a zaczyna inna - gorsza.
                          To samo jest w kablówkach.
                          Moja rada - zdecydowanie rezygnuj. Tez tak zrobiłem (akurat mogłem przenieść numer na lepsze warunki do kablówki (przynajmniej cenowo było OK) i w końcu zaproponowali mi to chciałem
                          (Krótko - miałem "PROMOCJE" rodzina 4 x 30 - zaproponowali nowa "PROMOCJE" 4x40 mam 4x20 - kablówka miała za 16,90). Co prawda ja mam tylko tel. do dzwonienia więc mi było rybka skąd będzie numer - ważna cena.

                          Komentarz


                          • #14
                            Dzięki za radę, ale chyba nie rozumiesz sytuacji. Mam dobrą taryfę na czas nieokreślony. Nie widzę powodu rezygnować. Problem leży gdzie indziej.

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Slawko76 Zobacz posta
                              Dzięki za radę, ale chyba nie rozumiesz sytuacji. Mam dobrą taryfę na czas nieokreślony. Nie widzę powodu rezygnować. Problem leży gdzie indziej.
                              Sprawdź warunki umowy wątpię żeby znalazł się tam zapis mówiący o zmianie warunków po zakończeniu okresu zastrzeżonego.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa: Reg.wycinek.png
Wyświetleń: 0
Rozmiar: 231,2 KB
ID: 837703

                              Jeśli nie było to połączenie z nr 790 500 500 to możliwe ze ktoś się podszywa pod PLAY albo jakiś niezbyt uczciwy sprzedawca próbuje ci wcisnąć nowa umowę wprowadzając w błąd.
                              Nie masz obowiązku na siłę przedłużać umowy jeśli ci aktualne warunki odpowiadają. Przejrzyj regulamin promocji czy tez umowę i szukaj takiego zapisu jak na załączonym obrazku.
                              ( sprawdziłem kilkanaście umów z PLAY i zawsze tego typu zapis jest).

                              Pozdrawiam

                              Komentarz

                              o nas
                              Forum Sieci Play
                              Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PLAY
                              Infolinia Klienta Indywidualnego *500 lub 790 500 500
                              Infolinia Klienta Biznesowego *600 lub 790 600 600
                              Dołącz do Nas
                              Pracuję...
                              X