PDA

Zobacz pełną wersję : Abonament Odzyskanie numerów play. Ponowne podłącznie numerów do sieci Witam.



Domart
05-07-2017, 23:51
Czy jest jakakolwiek szansa na odzyskanie zawieszonego/zablokowanego numeru telefonu? Telefony firmowew zostały odłączone trzy rygodnie temu przez zaległość na koncie, która powstała przez niedopatrzenie nowego pracownika biurowego i do dnia wyłączenia usługi nie byłem świadomy zaistniałej sytuacji. Telefony poza siecią narażają mnie na bardzo duże straty.
Jestem bardzo dużo w rozjazdach (nie tylko w PL) i nie ma mnie na miejscu.
Nigdy nie sądziłem, iż któryś z pracowników kiedykolwiek będzie w stanie spowodować dla mnie tak duże problemy i straty.
W reklamę na te numery zainwestowałem masę pieniędzy i nie wyobrażam sobie ich stracić. Kontaktowałem się z BOK kilkukrotnie, chcąc uzyskać jakąś konstruktywną odpowiedź jednakże każdorazowo syłyszłem i czytałem "nie da się".
Lecz skoro nomery są dalej w bazie danych play to dlaczego nie mogę ich odzyskać i kontynuować współpracy. Jeżeli wiąże się to z jakimiś kosztami to jestem w stanie je pokryć . Numery mam od 4 lat i są one dla mnie bezcenne.

Z góry dziękuję za zainteresowanie

Zbigniew

jahu
05-07-2017, 23:54
@Domart telefonu zostały całkiem odłączone od sieci czy tylko nie można z nich dzwonić a odbierać połączenia można ?

Domart
05-07-2017, 23:59
Jahu Dokładnie zostały całkiem odłączone. CZytałem na tym forum że jest możliwość ich przywócenia.

- - - Updated - - -

Nie można z nich dzwonić i nie wyszukują sieci.

Play4You2
05-07-2017, 23:59
Witaj, @Domart, w tej sytuacji konieczne jest zarejestrowanie zgłoszenia do Obsługi Klienta, np. na Play24 (jeżeli masz możliwość zalogowania się z innego numeru). Konsultant sprawdzi co da się zrobić i w odpowiedzi ustosunkuje się do sprawy. Nie mogę jednak zagwarantować, że uda się odzyskać numer.

jahu
06-07-2017, 00:00
W takim razie musiały się nałożyć można powiedzieć 3 faktury niezapłacone czyli 3 miesiące. Po 2 miesiącach blokowane są połączenia wychodzące a dopiero po 3 numery są całkiem blokowane. Można spróbować zrobić zgłoszenie z prośba o reaktywację ale nie mogę zagwarantować że numery zostaną przywrócone.

Domart
06-07-2017, 00:17
Pisałem już kikukrotnie na adresy:
ok@pomocplay.pl
firma@pomocplay.pl
jednakże każdorazowo dostawałem informację, iż:
"nie mamy możliwości ich przywrócenia aby mógł Pan z nich nadal korzystać. Do rozwiązania Umów oraz odłączenia numerów doszło przed końcem okresu zastrzeżonego na jaki zawarł Pan Umowy dlatego może Pan wnioskować o reaktywację Umów i anulowanie not obciążeniowych za ich przedwczesne rozwiązanie. Reaktywacja Umów nie jest niestety tożsama z przywróceniem odłączonych numerów. Przy reaktywacji Umów zawsze przyznajemy nowe numery telefonów."

Nie rozumiem dlaczego nie można ich przywrócić skoro są w bazie play. Pytałem u innych operatorów i tam nie byłobyu żsdnego problemy.
Naprawdę proszę zróbcie coś.

Pan pisał iż po dwóch miesiącach są blokowane połączenia wychodzące. Właśnie taka sytuacja nie miałą miejsca, cały czas korzystałem z telefonów nieświadomy zagrożenia. Nr zgłoszeń które zgłaszałem wcześniej to m.in. 169354681, 169238190 , 169051718, 168972091.

Proszę zróbcie coś z tym.

- - - Updated - - -

Te telefonty są dla mnie źródłem utrzymania. Jeżeli je stracę to równie dobrze mogę zamknąć działalność tyle zainwestowałem w ich reklamę.

- - - Updated - - -

Widziałem w starszych wątkach że pomagaliście w takich sytuacjach.

Play4You2
06-07-2017, 00:47
Jest mi bardzo przykro, że dostałeś taką odpowiedź. Najwidoczniej nie ma możliwości przywrócenia numeru.

Domart
06-07-2017, 01:01
Bez sensu

czesacz
06-07-2017, 01:20
Kiszka Panie, jakby to były numery na kartę i odłączone przez brak doładowań to dałoby się w ciągu 30 dni przywrócić, a tu twardo nowe dają. Dziwna polityka, ale tak jest od dawna jak nie od zawsze w Play.

zsoi3
06-07-2017, 07:50
@Domart - bazujemy tutaj na doświadczeniach ludzi i na swoich praktykach "współpracy" z Play.

I tak po ludzku - nie trać energii na użeranie się z Play. Dla swojego spokoju napisz jeszcze jedno zgłoszenie albo reklamację, opisz wszystko i czekaj na odpowiedź, która raczej na pewno będzie dla Ciebie niesatysfakcjonująca.

A energię spożytkuj na tym, jak szybko wypromować czy zareklamować swój nowy numer telefonu, potrzebny Ci w biznesie. Nie trać czasu na Play, moim zdaniem skup się na swojej pracy. Trudno - stało się.

Play nie jest siecią Fair Play; większość ich procedur, zachowań - nie służą ludziom. To system rządzi; wbrew logice i zdroworozsądkowemu myśleniu.

I nie miej pretensji tutaj do obsługi tego forum - oni, jak każdy z nas, czasami mili, czasami mniej ale na prawdę nic nie mogą. Mam tylko cień nadziei, iż pisząc "przykro mi" jest im na prawdę przykro po ludzku, a nie wyuczonym na szkoleniach działaniem, zgodnym z procedurą kontaktu z klientem. Jeżeli się mylę - to nie mas dla nas nadziei, już... ;(

Powodzenia i pozdrawiam,

Play4You
06-07-2017, 10:23
@Domart - zarejestruj proszę w tej sprawie jeszcze jedno zgłoszenie i prześlij mi jego numer. Sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić.

zsoi3
06-07-2017, 10:36
@Domart - zarejestruj proszę w tej sprawie jeszcze jedno zgłoszenie i prześlij mi jego numer. Sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić.


Pomóżcie człowiekowi, przecież to jego praca i chleb dla niego i rodziny. Musi się to dać zrobić.

:)

jahu
06-07-2017, 10:53
@zsoi3 jeśli zrobi zgłoszenie pomożemy :)

Domart
06-07-2017, 13:15
Dziękuję za zainteresowanie. Nie mam pretensji do obsługi forum, oni wykazują przynajmniej jakiekolwiek zainteresowanie w przeciwieństwie do BOK. Pozostaje zacząć budować od początku wszystko. Nie spodziewałem się takiego numeru, bo u innych operatorów w takim przypadku nie byłoby problemu.

Coż dziękuję za pomoc i rady.

Pozdrawiam

Domart
06-07-2017, 13:21
Ok za chwilę zarejestruję zgłoszenie. Jeżeli jest chociaż cień szansy na odzyskanie choć jednego numeru to ogromnie proszę o interwencję

czesacz
06-07-2017, 13:25
@zsoi3 jeśli zrobi zgłoszenie pomożemy :)
Jak realnie pomożecie? Przekażecie zgłoszenie czy będziecie wywierać presję na dział reklamacji?
Jeśli to pierwsze to to jest robienie idioty z klienta.

jahu
06-07-2017, 13:37
@czesacz pisałem Ci już kilkakrotnie mamy swoje sposoby :)

zsoi3
06-07-2017, 13:43
@czesacz - jak wiesz, jestem krytyczny wobec Play bardzo ;) ale tym razem ufam słowom @jahu i wierzę, że wie co mówi. Jeżeli uda się przywrócić ten numer - pozostanie nam chylić czoła wobec Play za tą sprawę. W każdym bądź razie - kibicujmy im w tej kwestii ;)

Domart
06-07-2017, 14:02
proszę o chwilę cierpliwości ponieważ zarejestrowałem zgłoszenie o 13:32 , tylko nie dostałem informacji zwrotnej z nr zgłoszenia i przyjęciem do weryfikacji. Innym użytkownikom dziękuję za wsparcie :) Bardzo dużo to dla mnie znaczy

- - - Updated - - -

Witam ponownie. Zgłoszenie zostało zarejestrowane. Numer zgłoszenia: 169548915. Czekam na info i z góry dziękuję za wstawiennictwo Panowie

- - - Updated - - -

Numer zgłoszenia: 169548915.

Play4You
06-07-2017, 14:11
@Domart - dziękuję, przekazałem Twoją sprawę. Daj znać po zamknięciu zgłoszenia, czy udało się pozytywnie załatwić Twoją sprawę.

Domart
06-07-2017, 14:20
Z góry dziękuję.

Jeżeli jest to jakikolwiek argument dla was to jestem w stanie umieścić reklamę Play na kilkuset banerach reklamowych mojej firmy na terenie górnego śląska. Oczywiście jeżeli odzyskam numery, bo w innym wypadku pozostanie mi ściągnąć reklamy i zamknąć działalność :(

- - - Updated - - -

Dziękuję i czekam z niecierpliwością

Dorotea
06-07-2017, 14:27
Dziękuję za zainteresowanie. Nie mam pretensji do obsługi forum, oni wykazują przynajmniej jakiekolwiek zainteresowanie w przeciwieństwie do BOK.

Zainteresowanie to za mało, liczy się działanie.

- - - Updated - - -

Widzę, że zostałeś pocieszony i masz nadzieję, ale przygotuj się na najgorsze.

Domart
06-07-2017, 14:28
Na pewno dam znać. Pozdrawiam:)

Domart
06-07-2017, 14:35
Zainteresowanie to za mało, liczy się działanie.

- - - Updated - - -

Widzę, że zostałeś pocieszony i masz nadzieję, ale przygotuj się na najgorsze.

@Dorotea masz rację zostałem pocieszony, ale widziałem w starszych postach że chłopaki pomagali w podobnych sytuacjach. @jahu obiecał że zrobią wszytsko co mogą, także liczę na wstawiennictwo i realną pomoc. Najgorsze już się stało. Przez to że nie dopilnowałem pracownicy odłączyli mi numery, które są moim źródłem utrzymania :(
Wierzę w ludzi i w to że da się ten błąd naprawić.

jahu
06-07-2017, 16:21
@Domart prośba jak już uda Ci się coś ustalić to daj znać na forum.

Domart
06-07-2017, 20:27
@Domart prośba jak już uda Ci się coś ustalić to daj znać na forum.

@Jahu oczywiście dam znać

zsoi3
11-07-2017, 22:03
@Jahu oczywiście dam znać


Bardzo jestem @Domart ciekawy stanu Twojej sprawy. Daj znać, proszę ;)

Domart
18-07-2017, 16:34
Witam.

Już opisuję jak sprawa wygląda. Po pierwsze bardzo dziękuję Panom moderatorom za sprawną interwencję. Już po 2 dobach zadzwonił do mnie konsultant play i poinformował iż sprawa została rozpatrzona pozytywnie, stare numery zostaną przywrócone i teraz mam wybrać salon Play do którego zostaną przesłane dokumenty oraz czekać na telefon konsultanta z informacją. Podałem Salon i czekałem:) Bardzo mnie to ucieszyło, jednakże, nie pisałem jeszcze na forum żeby nie zapeszać. Chciałem najpierw sprawę zamknąć, żeby nie było żadnych wątpliwości.

Niestety minęły prawie 2 tygodnie bez odźwięku więc zadzwoniłem na infolinię żeby sprawdzić jak postęp sprawy (nr zgłoszenia z interwencji moderatowów forum 169548915). Odebrała Pani, której opisałem pokrótce całą sytuację. Pani poinformowała mnie że muszę dodatkowo zrobić kolejne zgłoszenia o przygotowanie ofert do każdego numeru telefonu z osobna. Dodatkowo zachęciła mnie aby reaktywować wszystkie stracone numery a nie tylko 3 aby uniknąć not obciążeniowych za zerwanie umów, na co się zgodziłem. Pani w tej samej rozmowie przyjęła zgłoszenia telefonicznie (nr zgłoszeń 170158898, 170158951, 170159009, 170159377, 170159432). Miałem czekać na kontakt. Dzisiaj otrzymałem listem w/w noty obciążeniowe, więc postanowiłem zadzwonić na infolinię zapytać czy mogę udać się już do salonu w celu podpisania porozumień. Pani na infolinii najpierw poinformowała mnie że dokumenty powinny być już w salonie. Dokumentów w salonie nie było, i pracownicy w systemie nic nie widzieli.
Zadzwoniłem więc ponownie na infolinię, Pani poinformowała mnie że muszą przygotować dla nas nowe oferty, ale że nie mają możliwości przywrócić starych numerów.

Nie tracąc cierpliwości opisałem jej całą sytuację. Podałem numery zgłoszeń i informację że wiem ale w tej sprawie jest wyjątek. I że już dzwoniliście do mnie, że będzie to możliwe. Stare numery zostaną przywrócone. Pani powiedziała że ona nic takiego nie wie, i że mam sie udać do salonu...

Ręce mi opadły. Już tak się cieszyłem. Proszę o pomoc. Nie wiem co teraz zrobić ?????? :(

Play4You2
18-07-2017, 16:43
Witaj. Napisz mi proszę jaka jest odpowiedź na zgłoszenie 169548915?

Domart
18-07-2017, 17:03
Właśnie nie dostałem pisemnej odpowiedzi na maila. Dzwonił do mnie konsultant 7.07.2017 o godz. 16:25. Nie zapisałem nazwiska. Rozmowa trwała 3,26min :(

- - - Updated - - -

Napisać do nich żeby przesłali pisemną odpowiedź na zgłoszenie?

zsoi3
18-07-2017, 17:08
Witam.

Już po 2 dobach zadzwonił do mnie konsultant play i poinformował iż sprawa została rozpatrzona pozytywnie, (


Należy wrócić do tego konsultanta, który pewnie wiedział co mówi i jest najbardziej kompetentny w tej sprawie - w tym powinien pomóć Ci @P4Y albo @jahu, który deklarował pomoc w tym wątku.

Play4You2
18-07-2017, 17:21
@ Domart, rozumiem, w takiej sytuacji proszę o utworzenie nowej sprawy w treści powołując się na numer poprzedniej - 169548915.
Podaj mi proszę. Wyjaśnimy to dla Ciebie.

jahu
18-07-2017, 17:32
@Domart zrób jeszcze raz zgłoszenie i podaj jego numer. Spróbujemy pomóc.

zsoi3
18-07-2017, 17:49
@jahu - +1

Dorotea
18-07-2017, 21:47
Już opisuję jak sprawa wygląda. Po pierwsze bardzo dziękuję Panom moderatorom za sprawną interwencję. Już po 2 dobach zadzwonił do mnie konsultant play i poinformował iż sprawa została rozpatrzona pozytywnie, stare numery zostaną przywrócone i teraz mam wybrać salon Play do którego zostaną przesłane dokumenty oraz czekać na telefon konsultanta z informacją. Podałem Salon i czekałem:) Bardzo mnie to ucieszyło, jednakże, nie pisałem jeszcze na forum żeby nie zapeszać. Chciałem najpierw sprawę zamknąć, żeby nie było żadnych wątpliwości.

Niestety minęły prawie 2 tygodnie bez odźwięku więc zadzwoniłem na infolinię żeby sprawdzić jak postęp sprawy (nr zgłoszenia z interwencji moderatowów forum 169548915). Odebrała Pani, której opisałem pokrótce całą sytuację. Pani poinformowała mnie że muszę dodatkowo zrobić kolejne zgłoszenia o przygotowanie ofert do każdego numeru telefonu z osobna. Dodatkowo zachęciła mnie aby reaktywować wszystkie stracone numery a nie tylko 3 aby uniknąć not obciążeniowych za zerwanie umów, na co się zgodziłem. Pani w tej samej rozmowie przyjęła zgłoszenia telefonicznie (nr zgłoszeń 170158898, 170158951, 170159009, 170159377, 170159432). Miałem czekać na kontakt. Dzisiaj otrzymałem listem w/w noty obciążeniowe, więc postanowiłem zadzwonić na infolinię zapytać czy mogę udać się już do salonu w celu podpisania porozumień. Pani na infolinii najpierw poinformowała mnie że dokumenty powinny być już w salonie. Dokumentów w salonie nie było, i pracownicy w systemie nic nie widzieli.
Zadzwoniłem więc ponownie na infolinię, Pani poinformowała mnie że muszą przygotować dla nas nowe oferty, ale że nie mają możliwości przywrócić starych numerów.

Nie tracąc cierpliwości opisałem jej całą sytuację. Podałem numery zgłoszeń i informację że wiem ale w tej sprawie jest wyjątek. I że już dzwoniliście do mnie, że będzie to możliwe. Stare numery zostaną przywrócone. Pani powiedziała że ona nic takiego nie wie, i że mam sie udać do salonu...

Ręce mi opadły. Już tak się cieszyłem. Proszę o pomoc. Nie wiem co teraz zrobić ?????? :(

Jakoś mnie to nie dziwi. W takich sytuacjach można poznać klasę operatora. Oby moderatorzy, na których tak liczysz rzeczywiście coś pomogli.

Domart
19-07-2017, 18:15
Oczywiście. Już robię zgłoszenie...

Domart
19-07-2017, 18:28
Teraz przejrzałem jeszcze raz korespondencję i nie wiem czy ten pozytyw był na zgłoszeniu 169548915 czy na 169550246. Bo tyle ich wysyłałem :(

- - - Updated - - -

Nowe zgłoszenie już zrobiłem, jak tylko wyślą potwierdzenie z numerem dam znać.

- - - Updated - - -

@Dorotea chyba masz złe doświadczenia.... mam nadzieję że pomogą. Wszystko zapowiadało się "pięknie", a tu psikus...

Domart
19-07-2017, 20:06
Numer zgłoszenia: 170586799.

Play4You2
19-07-2017, 20:20
Dziękuję za numer zgłoszenia, zweryfikujemy sprawę.

jahu
19-07-2017, 22:58
@Domart bardzo dziękuje za numer zgłoszenia. Mam nadzieję, że uda się sfinalizować sprawę z pozytywnym dla Ciebie efektem.

czesacz
19-07-2017, 23:04
Również przyłączam się do podziękowań.

Domart
20-07-2017, 10:22
Witam.

Dziękuję Panowie.
Właśnie dostałem telefon od tej samej konsultantki, która przekazała mi pozytywną decyzję. Pani przeprosiła za zamieszkanie na infolinii. Potwierdziła pozytywną decyzję odnośnie przywrócenia numerów do sieci. Powiedziała iż dokumenty jeszcze raz wyśle do salonu.

Wygląda na to że wszystko będzie dobrze.

Jeszcze raz Panowie dziękuję za interwencję, a innych użytkowników forum za wsparcie. Dam znać jak sprawa będzie pozytywnie zakończona :)

Pozdrawiam

Play4You
20-07-2017, 10:23
Ok :)

zsoi3
20-07-2017, 10:33
@Domart - daj znać koniecznie. Oby się wszystko udało :)

Play4You
28-07-2017, 12:59
@Domart - czy sprawa się już zakończyła?

zsoi3
29-07-2017, 18:30
@Domart - również jestem ciekawy? :)

Domart
06-08-2017, 16:38
Witam.

Przepraszam że dopiero dzisiaj odpisuję ale trochę to jeszcze wszystko trwało. Mogę oficjalnie powiedzieć iż sprawa została zakończona pozytywnie, numery zostały na powrót podłączone do sieci i korzystamy z nich. Nie miałem już nadziei. Prawdę mówiąc gdyby nie Panowie moderatorzy to nie było najmniejszych szans na dogadanie się z BOK Play. Panowie jeszcze raz dziękuję. Odwaliliście kawał dobrej roboty i mam u Was dług wdzięczności. Dzięki wam i użytkownikom forum którzy mnie wspierali i motywowali innych odzyskałem wiarę w ludzi :)

Jeszcze raz serdecznie dziękuję :)

Play4You2
06-08-2017, 16:42
@Domart
Cieszymy się ze sprawa została rozwiązana pomyślnie :)

jahu
06-08-2017, 17:31
@Domart cieszymy się, że sprawa została pozytywnie rozwiązana. Trzeba pamiętać, że jednak bez pomocy konsultantów Biura Obsługi Klienta nie dałoby się tego wszystkiego załatwić :)

zsoi3
06-08-2017, 19:22
Bardzo się cieszę. Da się? Da :)

czesacz
06-08-2017, 19:38
@Domart
Cieszymy się ze sprawa została rozwiązana pomyślnie :)


@Domart cieszymy się, że sprawa została pozytywnie rozwiązana.

Brawo Wy! Jaka zgodność, przypadek?

jahu
06-08-2017, 20:56
@czesacz przypadek w 100%

ankw
14-08-2017, 23:46
Witam,

Chciałabym odzyskać numer.

Byłam dzisiaj w salonie aby się czegoś dowiedzieć ale niestety obsługa nie udzieliła mi żadnej konkretnej odpowiedzi.

Co powinnam zrobić?
Niestety nie pamiętam czy numer był na kartę czy abonament.
Sporo czasu już upłynęło, plus minus rok.

Będę wdzięczna za wskazówki.

Pozdrawiam

Play4You2
14-08-2017, 23:50
@ankw, jeśli Twój numer nie jest aktywny od ponad roku, to nie sądzę, aby była możliwość odzyskania go.

ankw
14-08-2017, 23:54
Byłoby miło gdyby chociaż ktoś to sprawdził ;)
Komu, gdzie powinnam podać ten numer żeby się czegoś więcej dowiedzieć.

Play4You2
15-08-2017, 00:06
@ankw, możesz oczywiście skontaktować się z Obsługą Klienta, a zostanie to zweryfikowane.

czesacz
15-08-2017, 00:32
Po roku? Na pewno go trzymają dla Ciebie :)

ankw
15-08-2017, 10:58
Po roku? Na pewno go trzymają dla Ciebie :)

Na prawdę nie masz co robić po północy....
Uspokoiłeś mnie! Na to liczyłam, rok to przecież wcale nie tak długo

annbis
06-09-2017, 08:45
proszę o interwencję w podobnej sprawie. Numer został zablokowany, z mojej winy i przez niedopatrzenie, po zorientowaniu się, że numer nie działa dokonałam zgłoszenia z prośbą o reaktywację numeru, a sprawa dla mnie jest pilna. Nie ma odpowiedzi na to zgłoszenie od dwóch tygodni choć zapewniano mnie, że w ciągu 3-4 dni ktoś z Play się odezwie. Proszę o wsparcie. Numer zgłoszenia sprawy 173034252.

Pozdr

Play4You
06-09-2017, 08:54
Witaj, dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę- po jej rozwiązaniu Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą.

annbis
06-09-2017, 09:11
czy jest jakaś szansa na odzyskanie tego numeru, pytam ponieważ rozwiązywanie tej sprawy trwa juz jakiś czas i obawiam się, że jeśli potrwa jeszcze kolejne dwa czy trzy tygodnie nie będę mogła juz osobiście w niej uczestniczyć.

Pozdr

Play4You
06-09-2017, 09:17
Standardowo usługi są przywracane na nowych numerach, jednak przekazałam Twoją sprawę do weryfikacji, zobaczymy co da się zrobić.

annbis
06-09-2017, 10:01
Dziękuję, czekam więc na kontakt.

Pozdr.

annbis
06-09-2017, 10:37
no więc, odezwała się do mnie Pani z infolinii, więc dziekuję za interwencję. Niestety poinformowała mnie, że nie ma możliwości przywrócenia numeru, ponieważ opłaciłam notę. Nie jest to dla mnie zrozumiała sytuacja, ponieważ, gdybym owej noty nie opłaciła wówczas mogłabym na starych warunkach powrócić do umowy z tym numerem. Problem polegał na tym, że nie miałam informacji, jakiejkolwiek korespondencji z sieci Play, a o problemach dowiedziałam sie gdy zaczął mnie męczyć windykator, co skutkowało opłaceniem zobowiązania. Numer ten posiadałam od mniej więcej 15 lat, i dłuuuugo w Play, czy naprawdę nie ma żadnej możliwości przywrócenia tego numeru, bo zaczynam wątpić w uczciwość, bo chcąc taka być ( opłacając zobowiązanie) najwyraźniej zaszkodzilam sama sobie.

pozdr i mam nadzieję że jednak się uda

Play4You
06-09-2017, 10:46
@annabis - to czy dany numer można przywrócić wymaga weryfikacji ze strony Obsługi Klienta, przykro mi, że w Twoim przypadku nie było takiej możliwości. O jaką korespondencję chodzi? Kiedy Twój numer został odłączony?

annbis
06-09-2017, 11:15
nie mam dokładnych informacji kiedy został odłączony, był to numer firmowy i powierzyłam komuś zarządzanie tym numerem i fakturami. numer prawdopodobne mógł zostać odłączony około kwietnia. play chyba powinien poinformować mnie o braku zapłaty, a żadnej informacji nie miałam, dziwnym trafem windykacja szybko znalazła do mnie kontakt, w przeciewienstwie do play. jak juz mowilam numer mam odkad pamietam, rozumiem że nie ma zadnych mozliwosci przywrocenia tego numeru?

- - - Updated - - -

w play jestem kilka ladnych lat, czy historia tez nie ma zadnego znaczenia?

Play4You
06-09-2017, 11:22
Jeżeli przenosiłaś numer z innej sieci to po takim czasie od odłączenia powinien on już wrócić do operatora macierzystego. W takim przypadku tym bardziej nie ma możliwości przywrócenia go w naszej sieci.

annbis
06-09-2017, 11:36
no właśnie z tego co dowiedziałam na infolinii nie wrócił jeszcze do puli numerów. czy gdbym podała ten numer udałoby sie sprawdzić?

pozdr

Play4You
06-09-2017, 11:40
Z poziomu forum nie mamy dostępu do takich informacji. Jednak tak jak pisałam - po upływie kilku miesięcy od odłączenia numer powinien już wrócić do pierwotnego operatora.

jahu
09-10-2017, 21:33
Brak nowych wpisów w wątku.
Temat zamykam.



W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW do Moderatorów: Jahu (http://forumplay.pl/private.php?do=newpm&u=18) lub Xaviero (http://forumplay.pl/private.php?do=newpm&u=20) wątek zostanie ponownie otwarty.

<