Wątek: Logowanie do Play24

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    9
    Dzięki!
    3
    Podziękowano 0 razy

    Logowanie do Play24

    Witam! (Posiadam play na kartę)
    Nie pamiętam hasła do Play24 a konto e-mail do którego było przypisane, przez pomyłkę skasowałem (nie można już go odzyskać).
    Przeczytałem w starszych postach, że najlepiej zadzwonić na *500 i poprosić o skasowanie konta na Play24. Pytanie moje:
    1. Czy dalej jest to jedyne rozwiązanie?
    2. Czy po rozmowie z konsultantem mogę natychmiast(!) utworzyć nowe?
    2. Czy po skasowaniu konta Play24 przepadną mi pieniądze z konta głównego telefonu?

  2. #2
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    27,446
    Dzięki!
    57
    Podziękowano 1,420 razy
    Najlepiej będzie jak zadzwonisz do Obsługi Klienta w tej sprawie ale również masz możliwość udania się do Salonu Play w celu stworzenia zgłoszenia jeżeli nie chcesz dzwonić. Od razu po tym jak zgłoszenie zostanie rozwiązane będzie możliwość stworzenia nowego konta na Play24.
    Konto na Play24 daje możliwość dostępu do Twojego konta Abonenckiego ale jego nie posiadanie nie wpływa na utratę środków.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. Następujący użytkownik podziękował Play4You za użyteczny post:

    bendk (03-10-2013)

  4. #3

    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    9
    Dzięki!
    3
    Podziękowano 0 razy
    Dzięki za szybką odpowiedź!
    Jakbyś mógł jeszcze na 2. pytanie odpowiedzieć. Czy natychmiast(!) po rozmowie (*500) będę mógł założyć nowe?

  5. #4
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    27,446
    Dzięki!
    57
    Podziękowano 1,420 razy
    @bendk - odpowiedzi na drugie pytanie udzieliłem Ci powyżej - jeżeli zgłoszenie zostanie rozwiązane od razu podczas rozmowy telefonicznej to po jej zakończeniu będziesz mógł stworzyć konto na Play24.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  6. Następujący użytkownik podziękował Play4You za użyteczny post:

    bendk (03-10-2013)

  7. #5

    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    9
    Dzięki!
    3
    Podziękowano 0 razy
    Jeszcze raz dziękuję a czy będę musiał podawać jakieś dane osobowe (posiadam play na kartę)?

  8. #6
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    27,446
    Dzięki!
    57
    Podziękowano 1,420 razy
    Jeżeli nie udostępniłeś swoich danych to nie - konsultant zada Ci kilka pytań w celu uwierzytelnienia.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  9. Następujący użytkownik podziękował Play4You za użyteczny post:

    bendk (03-10-2013)

  10. #7

    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    9
    Dzięki!
    3
    Podziękowano 0 razy
    Dzięki, proszę o zamknięcie tematu. Tak z ciekawości skoro nie udostępniłem żadnych danych osobowych to jakie to mogą być pytania uwierzytelniające (pamiętam tylko e-maila)?

  11. #8
    Pomocnik Moderatorów Hardcore Player Awatar alien202
    Dołączył
    Jul 2012
    Skąd
    Jastrzębie-Zdrój
    Posty
    2,593
    Dzięki!
    74
    Podziękowano 259 razy
    Konsultant może pytać czy właczyłeś np jakąś usługę ostatnio itp.

  12. #9
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    27,446
    Dzięki!
    57
    Podziękowano 1,420 razy
    Konsultant może zapytać o dane dotyczące konta (kod PUK, stan konta, aktywne Usługi etc.)

    Zgodnie z powyższą prośbą temat zamykam.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •