Wątek: Okres wypowiedzenia umowy

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    3
    Dzięki!
    2
    Podziękowano 0 razy

    Okres wypowiedzenia umowy

    Witam,
    jaki jest okres wypowiedzenia umowy w PLAY za usługę Internetu mobilnego ?
    Dzięki za odpowiedź

    Pozdrawiam
    Nomado

  2. #2
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    27,217
    Dzięki!
    57
    Podziękowano 1,392 razy
    Witam, okres wypowiedzenia to 30 dni liczone od pierwszego dnia Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym złożono oświadczenie o rezygnacji z Umowy.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    3
    Dzięki!
    2
    Podziękowano 0 razy
    Czyli przykładowo, jeżeli umowa kończy się 09.01.2014, a okres rozliczeniowy następuje 10-go dnia każdego miesiąca, to wypowiedzenie powinienem złożyć najpóźniej 10.12.2013, ale mogę też wcześniej tak?

    Pozdrawiam
    Nomado

  4. #4
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    27,217
    Dzięki!
    57
    Podziękowano 1,392 razy
    Wypowiedzenie możesz złożyć już teraz z informacją, że chcesz rozwiązać Umowę z końcem jej trwania, czyli 9 stycznia 2014 roku, a najpóźniej 9 grudnia, czyli zanim zacznie się nowy Okres Rozliczeniowy.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  5. Następujący użytkownik podziękował Play4You za użyteczny post:

    nomado (02-10-2013)

  6. #5

    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    3
    Dzięki!
    2
    Podziękowano 0 razy
    Bardzo dziękuję za informację. mam jednak jeszcze jedno pytanie. Wiem że przynajmniej kiedyś istniała możliwość doładowywania karty w celu korzystania z Internetu (już bez miesięcznego abonamentu i podpisywania umowy). Jeśli w takim razie rozwiążę umowę, a będę chciał np przez 2,3 miesiące dalej korzystać z Internetu mobilnego, to co muszę zrobić?
    1. Czy potrzebna mi jest nowa karta SIM?
    2. jak mogę doładować kartę?

  7. #6
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    27,217
    Dzięki!
    57
    Podziękowano 1,392 razy
    Wystarczy, że w rezygnacji zaznaczysz, że chcesz zachować numer w ofercie internetowej na kartę. Karta pozostanie ta sama, zmieni się na niej tylko oferta na PlayOnline na Kartę. Będziesz mógł ją doładować dowolnym sposobem (np. kupić voucher, wykonać doładowanie elektroniczne).
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  8. Następujący użytkownik podziękował Play4You za użyteczny post:

    nomado (02-10-2013)

  9. #7
    Niedostępny 21.07 - 31.07 Hardcore Player Awatar jahu
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Posty
    15,974
    Dzięki!
    74
    Podziękowano 521 razy
    Brak nowych wpisów w wątku.
    Temat zamykam.

    W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •