Wątek: 790 500 500

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22
  1. #1

    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    37
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy

    790 500 500

    Po raz drugi, otrzymuję od konsultantów PLAY informację, że... tu cytat: ]Informuję, że Play nie identyfikuje się podanym przez Pana numerem. (tym numerem jest nr 790 500 500) :]

    Gratuluję dobrego samopoczucia konsultantom Back Office Play'a.
    Playowi zaś "gratuluje" zatrudniania ludzi (lub wynajmowaniem firm, którzy takich ludzi zatrudniają), dla których przeczytanie zgłoszenia ZE ZROZUMIENIEM, jest czymś, co przekracza ich kompetencję.

    No cóż. Skoro nie chce Play rozwiązać sprawy polubownie, to sprawę załatwimy zgodnie z kodeksem cywilnym.

    Ostatnie zgłoszenie: 65379843
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 11-09-2013 o 11:59 Powód: Usunięcie koloru zastrzeżonego !

  2. #2
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    29,263
    Dzięki!
    60
    Podziękowano 1,592 razy
    Numer 790500500 jest naszym numerem. Zgłoszenie, które podałeś jest rozwiązane. Mogę pomóc w wyjaśnieniu sprawy tylko potrzebuję numer aktualnie rozpatrywanego (otwartego) zgłoszenia.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3

    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    37
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Play4You: nie ma 5tego zgłoszenia w tej sprawie i już nie będzie (tzn, jak sobie utworzycie, to będzie :P ).

    Na 4 zgłoszenia złożone przeze mnie w ciągu 37 dni, w przypadku 3 otrzymałem w odpowiedzi bzdury (63794415, 63924060, 65379843), w jednym (65351925) przyznajecie się do tego, że to jednak jest Wasz numer telefonu (gdyby konsultantka do mnie nie zadzwoniła, to i to zgłoszenie zamknęła by jako błędne, bo przeczytanie ze zrozumieniem jest przeszkodą nie do przeskoczenia), ale jednocześnie pominęliście fragment o odszkodowaniu - jakby nie było w tym zgłoszeniu o tym mowy.

  4. #4
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    29,263
    Dzięki!
    60
    Podziękowano 1,592 razy
    Forum nie jest oficjalnym kanałem Obsługi Klienta i nie możemy przyjmować tutaj zgłoszeń. Żeby pomóc w rozwiązaniu sprawy niezbędny jest otwarte zgłoszenie.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  5. #5

    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    37
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Ależ ja sobie rozwiąże tą sprawę w sposób cywilizowany (czytaj skarga do GIODO i sprawa sądowa).

    Piszę tu, bo może ktoś w Warszawie na Taśmowej złapie się jednak za głowę, jakie to "kfiatki" wypisują konsultanci w odpowiedzi na dosyć poważne zgłoszenia klienta.

  6. #6

    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    37
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    zeby nie bylo, nastepnego dnia zadzwonila do mnie konsultantka, zeby sie dowiedziec, czemu tak nisko ocenilem odpowiedz play na reklamacje. Powstalo nowe zgloszenie nr 65785722 w ktorym to po raz kolejny konsultant twierdzi, ze Play nie identyfikuje sie nr ktory do mnie dzwonil (czyli 790500500).

    Sorry, ale to jest zalosne co wyprawiaja konsultanci. Zaden z konsultantow nie przeczytal do tej pory zadnego z moich zgloszen ZE ZROZUMIENIEM, ZADEN NIE RACZYL SPRAWDZIC BILINGU, ZADEN NIE RACZYL SAM Z SIEBIE SPRAWDZIC, CZY DZWONIONO Z BOKu).

    Obsluga klienta to dno i 5 metrow mulu.

  7. #7
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    29,263
    Dzięki!
    60
    Podziękowano 1,592 razy
    t_d - jeżeli nie zgadzasz się z uzyskaną odpowiedzią przysługuje Ci prawo do wniesienia odwołania od podjętej decyzji.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  8. #8

    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    37
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    play4you: Ty tez juz przeginasz. Na 5 zgloszen w tej sprawie, w 3 przypadkach Wasi konsultanci wypieraja sie Waszej infolinii jako Waszego nr ^_^, w jednym przypadku twierdzili, ze mozecie spamowac moje nr ofertami marketingowymi, a w jednej w ogole pomijacie kwestie odszkodowania ze zgloszenia (akurat w tej, gdzie przyznajecie sie do przetwarzania danych osobowych). Teraz prosze pokaz mi, jak wyglada regulaminowa sciezka reklamacyjna. OK?

  9. #9

    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    37
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 0 razy
    Ok, widze ze odpowiedz na trudne pytanie jest trudno dac. Poprawcie mnie, jezeli gdziekolwiek sie myle.

    Sciezka reklamacyjna wg regulaminu play:
    1 operator nie swiadczy uslug zgodnie z umowa
    2 uzytkownik pisze reklamacje
    3 operator ja rozpatruje zgodnie ze stanem faktycznym ( a nie tym, co sie wydaje konsultantom)
    4 w przypadku niezadowolenia usera z odpowiedzi na reklamacje, sklada odwolanie od niej
    5 operator rozpatruje reklamacje zgodnie ze stanem faktycznym, dokladajac do tego mozliwosc pojscia uzytkownikowi na reke ( a co, operator moze tez miec gest)
    6 user niezadowolony z rozpatrzonegp odwolania od reklamacji sklada pozew sadowy
    7 sad rozstrzyga reklamacje usera w obecnosci papug operatora

    Proces rzeczywisty ropatrywania reklamacji przez play:
    1 operator nie swiadczy uslug zgodnie z regulaminem
    2 user sklada reklamacje
    3 operator ja odrzuca
    4 user sklada pierwsze odwolanie
    5 operator je odrzuca
    6 user sklada drugie odwolanie
    7 operator uznaje, ze faktycznie nabroil, ale zapomina o odszkodowaniu
    8 user sklada trzecie odwolanie
    9 operator odrzuca odwolanie, zachowujac sie, jakby punkt 7 nigdy nie nastapil
    10 user sklada czwarte odwolanie
    11 operator je ponownie odrzuca, patrz punkt 9
    12 po skardze na forumplay.pl operator sugeruje, ze user moze zlozyc piate odwolanie ( dajac operatorowi po raz kolejny 30 dni na rozpatrzenie reklamacji)

    Cos sie nie zgadza?

  10. #10
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    29,263
    Dzięki!
    60
    Podziękowano 1,592 razy
    Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przed P4 Sp. Z o.o. dla Abonentów § 14 porusza kwestie dotyczące Reklamacji.
    Jeżeli chodzi o rozpatrzenie reklamacji to za każdym razem otrzymujesz informację jak niżej:
    "Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE."
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •