Wątek: Pakiet 100 minut do Play i na stacjonarne.

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Awatar yul69
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    47
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 2 razy

    Pakiet 100 minut do Play i na stacjonarne.

    Witam,wykupiłem dzisiaj taki pakiet i zadzwoniłem na numer stacjonarny.Po 10 minutach i 30 sekundach mnie rozłączyło.Przez cały czas tej rozmowy co minutę pikało mi w słuchawce i późnie rozłączyło mnie.Mam prosty fon Sagem my101x.Taryfę play fresh z darmowymi rozmowami i esami do play po doładowaniu z rwk.Fon nie ma ustawien pikania co minutę,bo to prosty fon.No i ta rozłaczona rozmowa z pakietu minut-zakupionego.O co kaman?

  2. #2
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    32,120
    Dzięki!
    66
    Podziękowano 1,839 razy
    A jaki miałeś zasięg?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  3. #3
    Awatar yul69
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    47
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 2 razy
    Play

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    77
    Dzięki!
    1
    Podziękowano 4 razy
    Aktywacja Pakietu do 24 godzin . Przeważnie między 24 a 1

  5. #5
    Player
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    625
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 24 razy
    Nawet proste fony mają powiadomienie o upływającej minucie. Czy przed rozmową sprawdziłeś czy pakiet był aktywny lub otzrymałeś potwierdzenie że jest aktywny? Czy po tej rozmowie zmniejszył się stan konta?Problem może być też w sieci to czasem się zdarza że rozłącza , nie ma reguły po jakim czasie to się dzieje. Kolejna kwestią jest usługa połączeń oczekujących z automatu aktywna dla każdego. Mogło sioe tak zdarzyćże ktoś próbował się co około minute dodzwonić , sprawdz w nieodebranych.
    Ostatnio edytowane przez ujawniacz prawdy ; 02-09-2013 o 13:57

  6. #6
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    32,120
    Dzięki!
    66
    Podziękowano 1,839 razy
    Ok, ale czy zasięg był wysoki? Fakt pakiet aktywuje się w ciągu 24h, ale połączenie bez pakietu też nie powinno być rozłączane.
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  7. #7
    Awatar yul69
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    47
    Dzięki!
    0
    Podziękowano 2 razy
    No niestety wszystkie Wasze sugestie odpadają oprócz siły sygnału,bo niepamiętam jaki był?Dzięki za zainteresowanie.Dam znać jak to rozłaczenie powtórzy się.ZAMYKAM.pzdr.

  8. #8
    Moderator Techniczny Hardcore Player Awatar xaviero
    Dołączył
    Jun 2012
    Skąd
    Stettin, Poland
    Posty
    13,158
    Dzięki!
    15
    Podziękowano 605 razy
    Brak nowych wpisów w wątku.
    Temat zamykam.

    W razie problemów lub dodatkowych pytań, prosimy o PW - wątek zostanie ponownie otwarty.
    >>> Pojawił się problem na forum? Pisz śmiało: <<<

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •