Wątek: Play i Amplico - korekta faktury.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15
  1. #1

    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    24
    Dzięki!
    0
    Podziękowano: 1 raz

    Play i Amplico - korekta faktury.

    Witam.
    W zgloszeniu numer 62175313 opisalem zaistniala sytuacje ( chora polityka play i amplico ), w odpowiedzi otrzymalem :
    w nawiązaniu do zgłoszenia z 5 lipca 2013 roku przekazanego za pośrednictwem portalu Play24 informuję, że przeanalizowałem poruszoną kwestię. Sprawa dotyczy opłaty za ubezpieczenie Pewna Ochrona - Pakiet Platynowy.

    Informuję, że przystąpienie do ubezpieczenia nastąpiło na podstawie rozmowy telefonicznej z 1 czerwca 2013 roku. Odbywa się ono standardowo podczas rozmowy telefonicznej i nie wymaga podpisu ze strony Ubezpieczonego.

    Przypominam, że odstąpienie od ubezpieczenia Pewna Ochrona ubezpieczyciel MetLife Amplico przyjął w regulaminowym terminie 30 dni 18 czerwca 2013 roku.

    Tym samym do faktur numer F/11020683/06/13 i F/11040229/07/13, obejmującej opłaty abonamentowe za okresy rozliczeniowe od 1 do 30 czerwca 2013 roku oraz od 1 do 31 lipca 2013 roku, zostaną wystawione faktury korygujące, zgodnie z informacjami uzyskanymi w firmie ubezpieczeniowej. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na wymienione korekty.

    Ta odpowiedz otrzymalem 10.07.2013, dzis sprawdzam play24 i widze ze mam do zaplacenia pelna kwote abonamentu za sierpien, wiec gdzie sa faktury korygujace ? Tak dziala PLAY ? Nie mam zamiaru robic kolejnego zgloszenia bo to byloby idiotyzmem! Sprawa jest ewidentnie zalatwiona wiec dlaczego kwota abonamentu nie jest pomniejszona o kwote faktury korygujacej ? Ile mam czekac na skorygowanie kwoty abonamentu ? Takie rzeczy moga sie dziac tylko w tej sieci, juz brak mi slow jezeli chodzi o wasza obsluge klienta ...

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2013
    Posty
    77
    Dzięki!
    1
    Podziękowano 4 razy
    Witaj
    Operator ma 90 dni na wystawienie faktury korygującej. Należy uzbroić się w cierpliwość.

  3. #3
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    31,929
    Dzięki!
    66
    Podziękowano 1,822 razy
    Faktycznie Operator ma 90 dni na wystawienia korekty do faktury. Może być ona jednak widoczna na kolejnej fakturze. Możesz napisać jaki masz cykl billingowy?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  4. #4

    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    24
    Dzięki!
    0
    Podziękowano: 1 raz
    "Twój okres rozliczeniowy 1 dnia każdego miesiąca" jezeli o to chodzi...

  5. #5
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    31,929
    Dzięki!
    66
    Podziękowano 1,822 razy
    Tak. chodzi o to. Masz już wystawioną fakturę z a ostatni miesiąc? Jest ona widoczna?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  6. #6

    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    24
    Dzięki!
    0
    Podziękowano: 1 raz
    Numeru faktury nie widze, widze tylko kwote do zaplaty.

  7. #7
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    31,929
    Dzięki!
    66
    Podziękowano 1,822 razy
    Masz włączoną fakturę elektroniczną?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  8. #8

    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    24
    Dzięki!
    0
    Podziękowano: 1 raz
    Oczywiscie.

    - - - Updated - - -

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Przechwytywanie33.jpg
Wyświetleń:	6
Rozmiar:	13.3 KB
ID:	473

    Widze takie cos.

  9. #9
    Pomoc PLAY Hardcore Player Awatar Play4You
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    31,929
    Dzięki!
    66
    Podziękowano 1,822 razy
    A w fakturę możesz wejść i zobaczyć szczegóły (np. ile zapłaciłeś za Abonament, ile za SMSy itd.)?
    Pomoc Play

    Play.pl
    Facebook.com/Play4You
    Tel. +48 790 500 500

  10. #10

    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    24
    Dzięki!
    0
    Podziękowano: 1 raz
    Nie moge poniewaz wasz system ciagle mysli nad ta faktura. Kwota jest znana, ale oczywiscie szczegoly faktury beda dostepne pewnie za kilka dni.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •